K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Se afstemningsresultater: må en sagsbehandler kontakte sin bogers læge
ja hvis der fremgår af samtykke erklæringen, og denne er underskrevet indenfor det sidste år 22 95,65%
nej det må hun ikke! 1 4,35%
Stemmere: 23. Du kan ikke stemme i denne afstemning

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-09-2013, 08:59   #1
louisesparadis
Piskesmælds offeret......
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Lokation: odsherred
Alder: 42
Indlæg: 15
Styrke: 12
louisesparadis er ny på vejen
Angry må min sagsbehandler tage tlf. kontakt til min læge?!?!

hejsa
jeg var på Odsherred Kommunes jobcenter igår, for at snakke med min sagsbehandler Lene Spoon (mage til kælling - sorry)....... Hun havde ikke fået min seneste status attest (fp360) fra min læge, men havde kun en gammel en at forholde sig til ( jeg har på min sidste status attest fået konst. kronisk piskesmæld, efter en trafik uheld i november, hvor der nu skal startes en mén procent sag! ) på den status attest hun havde stod der at fys ku afhjælpe, og har været ved fys, men det gjorde ondt værre, hvilket også fremgår af den nyeste attest! men Lene forholdte sig KUN til den gamle attest, hun havde bedt om en ny fra min læge, men den var ikke kommet endnu! (og hun skal vel forholde sig til den nyeste attest?!?!) hun påstod hårdnakket at jeg altså godt kan træne mit smæld væk, og hun altså havde haft ringet til min læge, og han havde givet hende ret i det ku trænes væk via tlf!!! men jeg mindes ikke at jeg har givet tilladelse til at hun må ringe til min læge, og jeg har ikke længe underskrevet en samtykke erklæring! og kan ikke lide at få smidt i hovedet af hende, at hun havde ringet til ham, for hvor er beviset på hans svar?!?! blev så tosset igår, at jeg måtte følges ud af vagten:mad::o jeg synes det er vildt grænseoverskridende det hun gjorde igår....

har desuden fået provokerende mails fra hende hvor der eks. står: Du skal til næste samtale tage kopi af dine ansøgninger og cv som du bruger til dine ansøgninger, du falder snart for aktivering og bliver langt værre for din situation pr. januar 2014 ihht. Den nye lovgivning............jeg ligger i en match 3 så?!?!?!burde hun ikke matche mig igen inden alt det andet???? men nååååh nej et piskesmæld ka jo trænes væk:mad::o:mad::o

what to do?!?! har ringet til min læge idag, men han er på kursus, så kan først få hans svar på om det er sandt på mandag!!! men lægesek. ku ikke se en tlf. samtale med Lene Spoon i min journal!!!!! så har hun overhovedet haft ringet til ham?!?!?!
louisesparadis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 09:40   #2
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af louisesparadis Se meddelelser
hejsa
jeg var på Odsherred Kommunes jobcenter igår, for at snakke med min sagsbehandler Lene Spoon (mage til kælling - sorry)....... Hun havde ikke fået min seneste status attest (fp360) fra min læge, men havde kun en gammel en at forholde sig til ( jeg har på min sidste status attest fået konst. kronisk piskesmæld, efter en trafik uheld i november, hvor der nu skal startes en mén procent sag! ) på den status attest hun havde stod der at fys ku afhjælpe, og har været ved fys, men det gjorde ondt værre, hvilket også fremgår af den nyeste attest! men Lene forholdte sig KUN til den gamle attest, hun havde bedt om en ny fra min læge, men den var ikke kommet endnu! (og hun skal vel forholde sig til den nyeste attest?!?!) hun påstod hårdnakket at jeg altså godt kan træne mit smæld væk, og hun altså havde haft ringet til min læge, og han havde givet hende ret i det ku trænes væk via tlf!!! men jeg mindes ikke at jeg har givet tilladelse til at hun må ringe til min læge, og jeg har ikke længe underskrevet en samtykke erklæring! og kan ikke lide at få smidt i hovedet af hende, at hun havde ringet til ham, for hvor er beviset på hans svar?!?! blev så tosset igår, at jeg måtte følges ud af vagten jeg synes det er vildt grænseoverskridende det hun gjorde igår....

har desuden fået provokerende mails fra hende hvor der eks. står: Du skal til næste samtale tage kopi af dine ansøgninger og cv som du bruger til dine ansøgninger, du falder snart for aktivering og bliver langt værre for din situation pr. januar 2014 ihht. Den nye lovgivning............jeg ligger i en match 3 så?!?!?!burde hun ikke matche mig igen inden alt det andet???? men nååååh nej et piskesmæld ka jo trænes væk

what to do?!?! har ringet til min læge idag, men han er på kursus, så kan først få hans svar på om det er sandt på mandag!!! men lægesek. ku ikke se en tlf. samtale med Lene Spoon i min journal!!!!! så har hun overhovedet haft ringet til ham?!?!?!
Ja det må hun godt, men det skal være noteret i journal hos Kommunen samt i journal hos lægen jf NOTATPLIGT.
Bed om aktindsigt begge steder. Bed evt. lægen be- eller afkræfte Sagsbehandlerens postulat. Formular ligger på K10
Hilsen lgkh62
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 10:34   #3
louisesparadis
Piskesmælds offeret......
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Lokation: odsherred
Alder: 42
Indlæg: 15
Styrke: 12
louisesparadis er ny på vejen
tak for hjælpen...... har ringet til min læge dd. og det fremgår ikke af min journal hos dem, at de har haft snakket med min sagsbehandler, og som sekr. siger så er det ikke noget de gør i, da det er for let at måske udgive sig for noget telefononisk for at få info.
har sendt en klage over den pågældende sagsbehandler, og så så se.....
louisesparadis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 10:34   #4
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Det er ganske korrekt at din sagsbehandler ikke har fået en kopi af fp360, fra din læge.
fp360 er en forsikringsattest... ønsker du den skal indgå i kommunens vurdering skal du selv komme med den.

Hvis du har en forventning om at kommunen af egen drift indhenter erklæringe er du nødt til at give dit samtykkeerklæring, som så også gælder mundtligt... under den forudsætning at årsag til og resultat af kontakten bliver ført til journals.

Nu bruges matchgrupper sådan set ikke mere, ifølge den nye lovgivning.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 10:36   #5
louisesparadis
Piskesmælds offeret......
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Lokation: odsherred
Alder: 42
Indlæg: 15
Styrke: 12
louisesparadis er ny på vejen
hvor præcist finder jeg den formular på denne side, har du et link? er helt ny herinde

den er ikke ført til journal hos lægen, og ku ikke se det på skrift hos sagsbehandleren.....
louisesparadis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 10:55   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Ja så har hun jo ikke overskredet nogle beføjelser på det punkt, da det jo ikke ser ud til at hun har henvendt sig overhovedet.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 11:04   #7
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Uforstående over for, du hænger en navngiven person ud på sitet. Ikke fordi din version ikke kan være korrekt, men når den anden persons udlægning ikke kommer med, kan det give ret så meget støj på linjen.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 17:13   #8
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Uforstående over for, du hænger en navngiven person ud på sitet. Ikke fordi din version ikke kan være korrekt, men når den anden persons udlægning ikke kommer med, kan det give ret så meget støj på linjen.
Jeg tænker også at det kan blive svært at få genetablereten ok kontakt med kommunen igen, hvis man hænger personalet ud offentligt, og uden flere vinkler på sagen.

Det er nok ikke de borgere der hænger personalet ud, der står først i køen, når en kommunal medarbejder vil give en ekstra skalle i en sag.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-09-2013, 22:57   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det er ganske korrekt at din sagsbehandler ikke har fået en kopi af fp360, fra din læge.
fp360 er en forsikringsattest... ønsker du den skal indgå i kommunens vurdering skal du selv komme med den.
Man kan ikke forvente, at kommunen får tilsendt lægepapirer, som de ikke selv har bedt om.
Og kommunen får ikke automatisk oplysning om hvilke attester lægen udfylder til andre instanser, f.eks. forsikring.

Men du kan til hver en tid selv få kopi af de attester, som din læge udfylder om dig, og så kan du jo aflevere en kopi på kommunen, men husk, at bede om en kvittering på, at den er modtaget.

Jeg er helt enig med de andre om, at det ikke er god stil, at hænge navngivne personer ud på internettet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2013, 00:07   #10
lgkh62
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2013
Lokation: Midtjylland
Indlæg: 602
Styrke: 12
lgkh62 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af louisesparadis Se meddelelser
hvor præcist finder jeg den formular på denne side, har du et link? er helt ny herinde

den er ikke ført til journal hos lægen, og ku ikke se det på skrift hos sagsbehandleren.....
Hej louisesparadis

Hvis det er linkt til aktindsigt formular til kommunen skal du være på forsiden af K10
På forsiden i venstre hjørne under >>K10 sider er der et link i 5. linje til "Aktindsigt"
Klik på dette link og der åbnes en side med forklaring samt link til dokument du kan benytte "Agtindsigt erklæring"

Hilsen lgkh62

Nota Bene: Hvis du fortryder at du har lagt en navngiven person på nettet så bed
Webmaster om hjælp til at rette det.
lgkh62 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kan ikke komme i kontakt med sagsbehandler minismandag Skal kommuner ikke overholde loven? 8 27-09-2013 11:40
Hvor lang tid kan det tage for læge konsulenten. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 21 18-09-2009 10:25
Tage kontakt til kommunen - hvordan? Cillenolle Alt det andet 3 04-08-2009 23:04
Må man tage læge i arbejdstiden? gittedl Spørgsmål ang fleksjob 3 28-02-2008 21:11
Sagsbehandler, nu som læge? mokkasine Alt det andet 45 15-10-2007 13:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension