K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-06-2016, 15:34   #1
gidlob
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2016
Indlæg: 55
Styrke: 9
gidlob er ny på vejen
Osteoporose Ambulatorium - Tønder

Hejsa

Jeg skal tale med nogle endokrinologer på grund af mine dexa scannings tal,og er i første omgang henvist til Vejle, men der er 6 måneders ventetid og det kan/vil jeg ikke vente på.

Jeg har så fundet ud af at Tønder sygehus har en meget kort ventetid, men hvad er jeres erfaringer med dem i Tønder, er der en grund til at de har kort ventetid eller ?
gidlob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 21:38   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg aner intet om osteoporose, men i forb. med stofskifteproblemer har jeg fundet ud af, at de fleste endokrinologer har speciale i sukkersyge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 22:10   #3
gidlob
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2016
Indlæg: 55
Styrke: 9
gidlob er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg aner intet om osteoporose, men i forb. med stofskifteproblemer har jeg fundet ud af, at de fleste endokrinologer har speciale i sukkersyge.
osteoporose er på almindeligt Dansk knogleskørhed jeg har iøvrigt også sukkersyge
gidlob er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-06-2016, 22:49   #4
Strandpigen
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 25-05 2014
Indlæg: 351
Styrke: 10
Strandpigen er ny på vejen
Det er som regel radiografer, der laver selve scanningen (det tekniske) og beskriver billedet, hvorefter det er læger, der tolker og konkluderer. Jeg tror ikke der er noget i vejen med at få lavet scanningen i Tønder, med mindre de har dårligt apparatur. Jeg blev DEXA scannet på Gentofte, og det var ok.


Redigeret: okay jeg ser nu at det er endokrinologer på Tønder, du spørger om, ikke selve scanningen (?)
__________________
Pensionista✍🏼

Sidst redigeret af Strandpigen; 08-06-2016 kl. 22:52.
Strandpigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 09:13   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gidlob Se meddelelser
osteoporose er på almindeligt Dansk knogleskørhed
Det ved jeg, men jeg ved intet om behandlingen af det.

Men det kom bag på mig, at det hører under endokrinologerne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-06-2016, 12:09   #6
gidlob
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2016
Indlæg: 55
Styrke: 9
gidlob er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Strandpigen Se meddelelser
Det er som regel radiografer, der laver selve scanningen (det tekniske) og beskriver billedet, hvorefter det er læger, der tolker og konkluderer. Jeg tror ikke der er noget i vejen med at få lavet scanningen i Tønder, med mindre de har dårligt apparatur. Jeg blev DEXA scannet på Gentofte, og det var ok.


Redigeret: okay jeg ser nu at det er endokrinologer på Tønder, du spørger om, ikke selve scanningen (?)
Selve scanningen er allerede lavet i Vejle, det var fint nok, men resultatet skal vurderes af endokrinologerne og det er DEM der er 7 måneders ventetid på i Vejle, men ventetiden er meget kort i Tønder
gidlob er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension