K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-01-2013, 12:13   #51
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Sidste nyt fra fronten!

Hej alle mine med soldater i kamp...

Det er faktisk sådan det lidt føles nogen gange ikke

Jeg har nu fået sendt og ændret i min klage iht jeres gode forslag. Fjernet mine følelses udbrud og prøvet at kun have fakta med. Der smuttede dog lige en enkelt bemærkning med. Det er trods alt en klage...

Så nu vil jeg afvente og se.

Som jeg lige forstår det kan der ske to ting:

1. Det revurderer deres afslag til min fordel og tilkender FP (hvilket føles langt langt væk)

2. De fastholder og afviser min klage.

Men får jeg automatisk et brev hvor i den går videre til BAN, eller skal jeg indsende klagen selv?

God vind til alle herfra... Vi høres ved lige pludselig
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:25   #52
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Når de har revurderet din sag modtager du et brev at de f.esk. fastholder deres afslag og så sender kommunen sagen videre til BAN. Du vil så modtage brev fra BAN at de har modtaget sagen og derfra kan du bede om agtindsigt hos dem, for at sikre dig at kommunen har medsendt alt relevant dokumentation.

Det kan jo osse tænkes at de ændrer holding og giver dig FP :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-01-2013, 12:28   #53
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Når de har revurderet din sag modtager du et brev at de f.esk. fastholder deres afslag og så sender kommunen sagen videre til BAN. Du vil så modtage brev fra BAN at de har modtaget sagen og derfra kan du bede om agtindsigt hos dem, for at sikre dig at kommunen har medsendt alt relevant dokumentation.

Det kan jo osse tænkes at de ændrer holding og giver dig FP :-)
Hejsa

Åhhh - jeg er ved at tro med mit held - .... Kender du typen... Står i kæmpekø og er vildt tålmodig... og når det er min tur.... Så lukker kassen....

Jeg skal heldigvis på smerteklinik imorgen - så håber jeg lidt jeg kan lægge tankerne på hylden.. Det ville være rart.

Tak for info...

Kh herfra
__________________
livet er for de modige.....
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2013, 15:24   #54
Fib
Elsker at være her på K10
 
Fibs avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2012
Indlæg: 87
Styrke: 12
Fib er ny på vejen
Møg weekend... -

Tja. jeg vidste det jo egentligt godt... Afslag igen.... så må vi tage den der fra... jeg er godt nok harm.. men hvem er ikke det i dag...smiler

Trods alt.... god weekend herfra

Uddrag af afslag igen igen

I din klage ses ikke at være nye oplysninger som ikke var til stede i forbindelse med Pensionsnævnets afgørelse den 12. december 2012.

I klagen er der vedlagt notat fra Kia-pro af 20. december 2012. Dette notat har vi ikke medtaget i revurderingen af din pensionssag, idet din ansøgning var på det foreliggende grundlag.

Afgørelse:
Pensionsnævnet har den 23. januar 2013 genbehandlet din ansøgning om førtidspension jvf. Retssikkerhedslovens §66 og der er truffet beslutning om, at de oplysninger som er fremført i klagen ikke er så afgørende, at Pensionsnævnet finder grundlag for at ændre afgørelsen af 12. december 2012.

Klagen samt relevante sagsakter er sendt til Beskæftigelsesankenævnet ved Statsforvaltningen Nordjylland.
__________________
livet er for de modige.....

Sidst redigeret af Fib; 25-01-2013 kl. 15:31. Årsag: glemt tekst
Fib er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lidt gode råd søges...:-) kenneth c Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 21-01-2013 13:54
Lidt hjælp tak! Tullepigen90 Dit og Dat 7 25-08-2012 16:29
Lidt hjælp og råd søges. Thelma Alt det andet 5 15-02-2010 07:23
hjælp søges............ pjuske Alt det andet 4 30-06-2009 21:49
Hjælp søges odenseMand35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 05-07-2008 09:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension