K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-09-2011, 21:17   #11
Cirkel
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2010
Alder: 49
Indlæg: 52
Styrke: 15
Cirkel er ny på vejen
Mange af dem der får boligsikring er enlige forsørgere med lav indkomst og flere børn. Fordelingen af boligtilskud virker bare besynderlig. For hvis den selvsamme person mister sin lave indkomst og kommer på kontanthjælp, så rammes kontanthjælpsloftet, og så får personen MINDRE i boligsikring, end da han/hun havde arbejde.

DET er da en besynderlig fordeling af boligtilskud.
Cirkel er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 13:14   #12
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Når en afdeling i almennyttigt byggeri har betalt lånene ud, så fortsætter man med at betale ydelsen, nu hedder det så "de udamortiserede lån", og pengene ryger i landsbyggefonden, som regeringen også har stukket snablen ned i.

Så ingen leje-nedsættelse dér.

Jeg husker ikke detaljerne i det, men jeg husker, at det var mens Gert Nielsen stadig var formand for BL.
nok kommer man ikke ned i den nødaktige ydelse efter et lån. men vil ikke give dig ret i at alt bliver reguleret så lejen ikke kommer ned. hvis man bliver boende i mange år.. min leje skulle da gerne bleve reguleret en del til feb. da vi så er færdig med at betale vinduer og tag her..
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-09-2011, 13:19   #13
maja-bell
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2010
Indlæg: 697
Styrke: 14
maja-bell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hmm..bum..bum...HVEM er det vi lige taler om iflg opgørelsen?

Jeg mener, er det ganske alm lønmodtagere ELLER er det ejere af diverse boligselskaber mv der kan søge om hjælp?

Det kunne jeg godt tænke mig at vide og ER det ganske alm lønmodtagere ja, så er det sg da et problem, at man som lønarbejder har brug for at modtage tilskud fra Staten for at blive boende...

Undskyld mig, enten er det fordi lønnen er for lav(det vil jeg helst tro!) eller også så er det fordi lovgivningen er "forkert" hm....
(véd det godt, er mere end fatsvag )

ja det må være den samlet hustands indtægt op imod bolig arial. som gør det muligt at søge.. tænker så om det er fordi at mange enlige sidder i alt for dyre boliger med job. det kunne være en grund.. men har nu ikke så meget indblik i den kabale. og vidste jeg mere så ville jeg straks søge. så det gav mig bedst bolig.
maja-bell er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flere søger om handicapbil - og flere får afslag beha Din historie 0 04-07-2011 10:51
Flere søger om handicapbil, men samtidig får flere afslag Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 01-07-2011 12:00
Boligstøtte? Tullepigen90 Dit og Dat 1 06-02-2011 19:52
Flere og flere klager over kommunen Webmaster K10 Nyheder 0 12-08-2009 07:00
Boligstøtte Kimse Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 11-05-2009 11:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension