K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2013, 15:39   #1
micelk
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2013
Lokation: vordingborg
Alder: 56
Indlæg: 18
Styrke: 11
micelk er ny på vejen
Question er det nok til en pension

Hej så kom jeg også på k10 og syntes at der er meget nyttig info blandt jer så jeg håber da også at jeg kan få lidt svar på mit spørgsmål håber så at jeg har ramt det rigtige forum...
Kærsten og jeg var ude for en alvorlig ulykke på Lolland i dec09 kan ikke snakke om selve ulykken da jeg stadig har men af det men jeg slås nu for at få fp da jeg ikke kan arbejde mere skal lige siges at jeg har haft et godt job som chauffør men kan max på gode dage lave noget i ca en halv time. da jeg har hovedepine konstant til tider så voldsomt at jeg ikke kan være nogle steder og med nakke smerter som en i h....
Jeg har en god advokat på min sag og jeg har været alt af spciallæger og går nu på smerteklinikken Valdemar i Ringsted som nu har udskrevet smertestillende men det hjælper ikke med ved samtale hos smerte teamet mente de at jeg havde ptsd for jeg har korttidshukommelse og har let til gråd og meget kort lunte og sådan har jeg aldrig haft det før men fik afvide at jeg skulle til psykiater og det er jeg så kommet ikke noget positivt for der fik jeg dianogsen ptsd med svær depression og posttraumatisk hjerne syndrom så er spørgsmålet er det nok til en pension uden en arbejdsprøvning . psykiateren har udskrevet valdoxan 50mg ved senge tid skal siges at jeg har gået sådan i snart 4 år uden at der er sket noget fra kommunens side o jeg har svært ved at forholde mig til den diognose
micelk er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension