K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2013, 19:33   #1
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Question Afslag på fleksjob udenom rehabiliteringsteam

Hej

Er der andre herinde, der har prøvet at få afslag på fleksjob udenom rehabiliteringsteamet i år?

I min sag var det meningen, at den skulle have været til rehabiliteringsteamet, men på teammøde blev det afgjort, at jeg skulle have afslag på fleksjob og at det ikke var nødvendigt at sende min sag til rehabiliteringsteamet, fordi de ikke mener mit helbred er blevet værre siden 2010, hvor de fik medhold i afslag på fleksjob, og dette så på trods af, at de lige har fået en ny lægeerklæring, hvor der er beskrevet væsentlige forværringer siden 2010.

Denne tråd egentlig bare fordi jeg er nysgerrig, om andre har oplevet det samme.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 09:41   #2
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
KLAG.

ALLE sager, hvor arbejdsevnen er truet, eller nedsat SKAL behandles i rehab.team.

VH POpiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 13:34   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Er der andre, der har input til problematikken? Mener ikke, det er så sort og hvidt.
Såfremt - end ikke - fleksjob er inden for rækkevidde, hører sagen vel ikke hjemme på rehab.møde?
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 21:50   #4
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Hvis sidste arbejdsprøvning viste at 6 timer om ugen var for meget, og egen læge og speciallæge skriver "I bedste fald stationær" "ingen behandlingsmuligheder", så er der vist ikke så meget at tage fejl af, end ikke for den dummeste kommune.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2013, 22:00   #5
capi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-07 2012
Indlæg: 54
Styrke: 12
capi er ny på vejen
Min sag blev også afvist ved screening af jurist fra kommunen og en konsulent. De mente at hjælpemidler - som de iøvrigt ikke ville afprøve i den arbejdsprøvning jeg var forinden - ville kunne kompensere mig... Følgen af det blev sygedagpengestop og dermed afslag på fleks og nu er jeg på kontanthjælp og igang med en ny afprøvning. De fandt jo ud af man ikke BARE kan søge job når man i forvejen skal informere om sine krav, skåbebehov og mulige hjælpemidler. Men de vil vel bare have os ud af boksen "sygedagpenge" og ind i en anden aka. "Kontanthjælp"...
forfærdeligt system. Min sag er nu i ankestyrelsen... Det er jo grotesk at behandle syge mennesker på den her måde...
capi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sådan snakker politikere udenom buster Politik og Samfund 3 31-08-2011 15:06
Afslag på Fleksjob... Klaus K Spørgsmål ang fleksjob 14 18-02-2011 22:33
Afslag på fleksjob m.m. YRMB Alt det andet 30 11-01-2011 22:40
Fleksjob afslag jfm Spørgsmål ang fleksjob 2 15-02-2010 08:40
Afslag på fleksjob dino Spørgsmål ang fleksjob 5 25-04-2008 14:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension