K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2012, 17:48   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Når du klager over en afgørelse.

Så skal du være opmærksom på at denne sammen med din klage ryger videre til BAN (beskæftigelsesankenævnet).

Dette er så på godt og på ondt, for nogle af os måske.

Jeg har f.eks i dag modtaget stadfæstning af afslag på førtidspension iht. §18 fra BAN. Et afslag jeg havde forventet, MEN jeg havde ikke forventet at det var 5 sider langt og slet ikke at BAN hiver nye behandlingsmuligheder frem, som pensionsnævnet altså slet ikke antydede.

Så, derfor, vær opmærksom på at BAN også kan komme med deres. De går ikke altid "blot" efter klienten eller kommunen, de tænker også selv og det har jeg altså ikke selv oplevet efter 6 år i systemet.

Held og lykke til jer derude.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2012, 18:25   #2
Tutteren
Hjemmevant på K10
 
Tutterens avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2011
Lokation: Fyn
Alder: 50
Indlæg: 239
Styrke: 14
Tutteren er ny på vejen
Øv det var trælt med afslaget fra BAN også selvom det var ventet.

Jeg har også selv lige fået en stadfæstelses af kommunens afgørelse i en helt anden sag og den var også forventet, men det var så ikke noget der kunne gøre humøret bedre. Jeg har ikke læst det hele igennem, men kan også nikke genkende til at nævnet (den sociale ankestyrelse) selv har taget stilling til en del, så der er nok en grund til at det tager så lang tid (6 md.).
Tutteren er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kommuner klager over afgørelse fra Beskæftigelsesankenævnet, hvordan står vi KMH Spørgsmål ang fleksjob 7 29-03-2013 20:25
Klager Ninis Alt det andet 3 02-09-2012 10:26
Når man klager over afgørelse om afslag på fleksjob samp Spørgsmål ang fleksjob 5 15-12-2011 23:36
Hun klager over alt Maj-Britt Dit og Dat 10 20-05-2010 08:09
Svarfrist v. klager? oldgart Skal kommuner ikke overholde loven? 15 06-11-2008 09:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension