K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2018, 17:18   #1
Spørgejørgen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-11 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
Spørgejørgen er ny på vejen
Må jeg spille i et band?

Hej.

Jeg har et fleksjob gennem mange år, og det går i det store hele okay.

Jeg har inden jeg fik fleksjob spillet en del musik og sunget. Nu er jeg så blevet kontaktet af en gammel kending som spørger om jeg vil være med i et nyt band. Ren sjov og hygge, men hvor de fra tid til anden kan have nogle spillejobs. Må jeg det? For pengene er jeg ligeglad med, men må jeg spille med dem gratis som en slags frivillig arbejde, og så bare lade dem dele hvad jeg evt skulle have haft, så jeg stadig kan have glæde af at spille. Tiden kan godt blive lidt lang jo. Specielt efter en skilsmisse også. Eller kan jeg på nogen måder opgive et beløb så de fradrager det i mit flekslønstilskud? Eller er det slet ikke tilladt at spille i et band. For reelt er der jo for mig ikke forskel i den indsats jeg skal ligge om jeg står i øvelokalet eller til en fest/lign og spiller med dem.
Spørgejørgen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-01-2018, 18:36   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det bedste du kan gøre...det er at spørge din jobkonsulent om deler muligt...henholdsvis på den ene eller den anden måde...

Der er mere i det end som så...kommer an på flere ting...hvor mange timer du arbejder...hvad du er sat til...er du på gammel eller ny ordning osv osv...

Men kontakt jobcenteret...og hvis de siger at det må du godt...så få det på skrift...så der ikke senere hen kan blive tvivl om det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension