K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2016, 16:51   #1
sarahsnl
Føler sig hjemme på K10
 
sarahsnls avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2014
Lokation: Kønenhavn
Indlæg: 38
Styrke: 10
sarahsnl er ny på vejen
Valg af klinik - ANGST forløb ambulant KØBENHAVN - ERFARINGER SØGES

På med ny diagnose og af med den gamle.... igen igen.

Jeg har fået henvisning til Ambulant Pakkeforløb for Angstlidelse i region hovedstadens psykiatri.

HVOR SKAL JEG VÆLGE AT BLIVE BEHANDLET? Jeg magter ikke at gå ind i endnu et uorganiseret og ubehageligt samt skadeligt forløb.
Har I nogen erfaringer?
Ris/ros, hvad som helst?

Afstandsmæssigt giver kun to steder mening da jeg har socialforbi og ikke kan tage offentlig transport :-/

Frederiksberg F4 Psykoterapeutisk afsnit

https://www.psykiatri-regionh.dk/cen...Sider/GAD.aspx

og

Nannasgade Psykoterapeutisk klinik
https://www.psykiatri-regionh.dk/cen...r/default.aspx

Jeg har frit sygehusvalg kog kan vælge mellem 10 klinikker i hovedstaden. Men meget dyr personlig erfaring har lært mig at der kan være STOR FORSKEL på kvaliteten af klinikkerne - selvom der ikke bør være det.

(I mit forrige pakkeforløb blev jeg meget MEGET alvorligt fejlbehandlet af en praktikant-psykiater - det var en uatraktiv arbejdsplads så læger ville ikke arbejde der).


Alt er velkomment, især gode råd om angstforløb, gode/dårlige erfaringer med klinikkerne, læger, syeplejesker osv.


Mange tak :-)
sarahsnl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 19:12   #2
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Der er kongen tvivl om at du skal vælge Frederiksberg hvis det overhovedet er muligt.

De kan også lære dig det med offentlig transport.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 19:58   #3
tilu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2011
Lokation: Frederiksberg
Alder: 61
Indlæg: 30
Styrke: 13
tilu er ny på vejen
Jeg kan varmt anbefale Frederiksberg. Har selv været igennem et langt forløb ,en depressionspakke, har hele tiden følt mig rigtig godt behandlet og i trygge hænder. Lige fra første visitationssamtale hvor jeg endelig følte mig i sikre hænder. Jeg er fortsat tilknyttet en psykiater på Frederiksberg hospital - på 6. år - han slipper mig først når jeg er færdig i JC - regi.
tilu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 20:24   #4
sarahsnl
Føler sig hjemme på K10
 
sarahsnls avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2014
Lokation: Kønenhavn
Indlæg: 38
Styrke: 10
sarahsnl er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Der er kongen tvivl om at du skal vælge Frederiksberg hvis det overhovedet er muligt.

De kan også lære dig det med offentlig transport.
Mange tak :-)

Citat:
Oprindeligt indsendt af tilu Se meddelelser
Jeg kan varmt anbefale Frederiksberg. Har selv været igennem et langt forløb ,en depressionspakke, har hele tiden følt mig rigtig godt behandlet og i trygge hænder. Lige fra første visitationssamtale hvor jeg endelig følte mig i sikre hænder. Jeg er fortsat tilknyttet en psykiater på Frederiksberg hospital - på 6. år - han slipper mig først når jeg er færdig i JC - regi.
Fantastisk! Jamen jeg tror at jeg har mit svar. Jeg har haft en god oplevelse på Rigshospitalets affektive klinik for bipolar, men da den diagnose ikke er primær skal jeg videre. Det er godt at høre dine erfaringer... Rigtig mange tak

sarahsnl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 20:38   #5
Fleks10
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2012
Indlæg: 216
Styrke: 12
Fleks10 er ny på vejen
Jeg forstår ikke lige - du skriver at du p.g.a. social angst ikke kan tage offentlig transport, men i et andet indlæg spørger du til at holde ferie, og skal med fly.

Har jeg forstået det korrekt?
Fleks10 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 23:29   #6
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af sarahsnl Se meddelelser
På med ny diagnose og af med den gamle.... igen igen.

Jeg har fået henvisning til Ambulant Pakkeforløb for Angstlidelse i region hovedstadens psykiatri.

HVOR SKAL JEG VÆLGE AT BLIVE BEHANDLET? Jeg magter ikke at gå ind i endnu et uorganiseret og ubehageligt samt skadeligt forløb.
Har I nogen erfaringer?
Ris/ros, hvad som helst?

Afstandsmæssigt giver kun to steder mening da jeg har socialforbi og ikke kan tage offentlig transport :-/

Frederiksberg F4 Psykoterapeutisk afsnit

https://www.psykiatri-regionh.dk/cen...Sider/GAD.aspx

og

Nannasgade Psykoterapeutisk klinik
https://www.psykiatri-regionh.dk/cen...r/default.aspx

Jeg har frit sygehusvalg kog kan vælge mellem 10 klinikker i hovedstaden. Men meget dyr personlig erfaring har lært mig at der kan være STOR FORSKEL på kvaliteten af klinikkerne - selvom der ikke bør være det.

(I mit forrige pakkeforløb blev jeg meget MEGET alvorligt fejlbehandlet af en praktikant-psykiater - det var en uatraktiv arbejdsplads så læger ville ikke arbejde der).


Alt er velkomment, især gode råd om angstforløb, gode/dårlige erfaringer med klinikkerne, læger, syeplejesker osv.


Mange tak :-)
Jeg har været i Nannasgade og følte mig tryg der.
det kommer jo også meget an på hvilken læge man møder, og hvilken terapeut.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension