K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-01-2011, 09:55   #1
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ventetiden og følelserne

Jeg ved godt der er sådan ca hundredemillioner af indlæg om netop dette, undskyld *ss* men til jer der irritere jer, så kan jeg kun sige, vent til den dag det er jer selv, så irritere i her ikke længere, jeg ved hvad jeg taler om

Ifb et andet indlæg, skulle jeg lige se hvad dato vi har, og shi* børge, de træffer afgørelse på min 17´ner allerede onsdag, det jo lige om lidt, og tiden er bare fløget af sted.

Jamen tiden er bare tøffet af sted, uden jeg har spikuleret ret meget på den 17´ner, og så det forbistrede indlæg, hvorfor skulle det lige bringe hukommelden på geled?? Jeg mener jeg hører jo fra dem aller senest mandag (regner selv med fredag) det jo lige om lidt.

Så nu har jeg bare den der knude i maven af håb, forventning, fortvivlelse, blandet med... jeg kendr godt udfaldet (tror jeg da*ss*) og ved jeg vil anke det, men hvad så hvis jeg får den 17´ner?? det jo slket ikke det jeg vil, hvad gør jeg så *gg*
Altså jeg er parat til en FP, hvis det er det jeg får ellers ville jeg ikke søge, altså at gå hjemme på FP eller gå hjemme som jeg har gjort hid til, kommer jo ud på et, men jeg mener bare ikke det er der jeg hører hjemme, men samtidig er min kommune ikke villig til at få mig videre, det jeg kan vil de ikke, og det de vil kan jeg ikke, så et eller andet skal s q ske, og bliver det så FP, så er det sådan, der vil det "kun" være min knold der skal venne sig til tanken, for fysisk vil mit liv ikke ændre sig en døjt.

Det er rigtig underligt, enlig at kende udfaldet (afslag, har slet ikke papirene til det) og gerne vil have det på den måde, og på en og samme tid frygte det, lige som at en FP... det ville farmer være dejligt med RO!, men samtidig... endnu en både og frygt og håb.
Det er altså virkelig virkelig underligt, enlig føler jeg mig lidt utaknemmelig, jeg mener, nu jeg er både og ved bække udfald, bør jeg kunne læne mig tilbage og, bare takke for det der kommer, uden at knue sådan om det, men det kan jeg af en eller anden irriterende årsag ikke.

Godt jeg skal til dellittant i aften, så jeg kan komme væk fra de irriterende tanker igen, og få mig et par mega billige grin, er så heldig at jeg skal forloves med min flirt i år... en ældrer hærre jeg spiller med, vi små flirter, og hygger os med det, i stykket skal vi så forloves... dejligt når det er en man fungere godt med bag ved scenen også, for så kan der virkelig komme gang i grinebasserne, og lige ham her, sys det er morsomt at hyle mig totalt ud af den, så han skal nok finde på et eller andet totalt uventet... har en plan så han kan få af egen ske men det skal lige vente et par uger endnu, til folk kan deres replikker lidt bedre.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 21:22   #2
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Smile NÅ der var du ..pyyyhha

dejligt endelig at se dig give lyd fra dig igen :-)

Ja det er sg noget underligt noget med os mennekser.. vi vil ha det ene men får det andet -GH- Det vil ikke vil ha det anker vi over og det vi vil ha det kan vi ikke få og så starter Anke Anke Anke rytteriet igen ....

Men LUM... med det kendskab jeg har til dig . jaja lidt har ogs ret .. så vil jeg nu nok pris mig lykkelig for en FP. hvis det alligevel ikke ændre noget på din dag, meeeeen det tror jeg nu nok det gør alligevel. for det giver RO og langt mindre slåskampe og nederllag.

Hvor er det herligt at du på trods af alt alligevel kan Stå på de skrå brædder og ha det hygsomt, ja endda få grineflip og flirte med din "kommende forlovede" .... Dét er da så livsbekraftende som bare fán.

mange
M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-01-2011, 23:47   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Taak Har nu været med på sidelinjen... vores PC har været lidt død, og min kode her til siden er på min mail, og mailen er ikke sat op på den anden PC vi har (en gaaaamel langsom sag ungerne har at lege med) så jeg har faktisk ikke kunnet komme på k10, men nu kører det igen *ss*

At stå på scenen er intet prob (det slet ikke mig, det er min karekter der står der) mit store problem, hvad det andgår er at huske hvad jeg skal (sige hvornår) og det er noget mere treet i år end sidste år, hvilket det er fordi min psykke enlig ikke rigtigt er til det (i år) altså når psykken svigter rammer det jo hukommelsen for alle og en hver, oven i er jeg jo ADHD´er, så jeg har dobbelt svært ved det, nu den er nede, men dem med store roller er bare langt fra med endnu, vi får en del ekstra øveaftner, og så en omgang tærpen mens jeg klarer vasketøjet, så kommer det nok.

Vi har grinet en del i aften, en god øveaften indeholder mindst 5 grineflip, det nåede vi så rigeligt *ss*

Mht FP ikke FP, mener jeg også mere i det daglige, om jeg går hjemme og har næsten et års pause mellem jeg hører fra dem, eller om jeg går hjemme og intet hører, i hverdagen kommer det jo ud på et, altså jeg vil ikke pludselig få en masse tid jeg ikke kan finde ud af at udfylde, men jo i længden vil det bestemt give ro, at vide at de ikke kommer efter mig med en eller anden skør ide, og dog, for med den nye reform under opsejling, sååå (ja jeg er under 40)

Og du må gerne *gg* jeg kan godt tåle at få lidt "tæsk"
Jeg var ved at fortælle min veninde at afgørelsen er på onsdag, hvor hun var... var det mig der bestemte, fik du farmer den FP, slut færdig, dig gider vi s q ikke døje mere med, alt det ballade vi har haft med dig gennem tiden... sådan rene ord for pengene *gg* dog er hun af samme mening som mig, jeg hører til på fleks, det hun mener er at min sag er så møg rodet og besværlig, og jeg samtidig ikke finder mig i noget? jeg altså ikke er bange for at bruge afgøreælser §§ vejledninger klage anke osv osv, værre bøvl, ud til højere med dig, og hun har jo fuldstændig ret, jeg er en bøvlet borger, få lukket munden på mig, jeg får fred, lige så gør de slut prut.

Men som sagt jeg har ikke lægelige papire til FP (og er ikke afklaret) så en FP er næsten udelukket, men samtidig skal de jo angive fag de mener jeg kan klare, og angive om de mener det er på fleks eller 37 timers uden støtte (hvis de ikke gør det må jeg jo gå ud fra 37 timer) og det får de altså mere end svært ved (alm 37 timers) min SB kan ikke finde noget... eller dvs hun går uden om det spørgsmål, hvilket jeg naturligvis kun kan tolke som at hun ingen ideer har.

*lol* man kan bare slet ikke høre at jeg er ved at forberede mig på en anke.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 14:42   #4
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Nej nej man kan da ikke høre du er ved at forberede et mindre krigsudbrug mod kommunen .. LOL.... Men din veninde har nu alligevel ret et sted, for ja det ville da være meget lettere for kommunen bare at gi dig FP og på den måde få lukket munden på dig.

Men nu ved jeg jo, at du ikke er så let at lukke munden på og det er ret fedt for mig, at du heller ikke holder kæft, for så er jeg menlig ikke helt alene om at gøre livet surt for de skide skrivebords paver på kommunen.

Faktisk kunne jeg godt tænke mig at vi 2 Vesthimmerlændinge gjorde fælles front og fik nakket den kommune så eftertrykkeligt, at de ikke glemmer i 100 år hvem vi er -GH- Og måske har du læst her på K-10 at der dukker et læserbrev op i avisen. Det skulle være der i morgen... og så må vi se hvad der kommer ud af det. Jeg håber om ikke andet at nogle andre syge i kommunen vil bryde /* byde ind med deres oplevelser og kommentare. Måske kunne du lokkes til at skrive lidt ?? Din sag er jo mindst lige for forplummret som mig.

At du ikke har nok til en FP .. jamen hvad hulen mangler du ?? og hvorfor gør kommunen ikke det de skal ... nåe ja .. det ved jeg godt.. fordi det koster kommunen penge og dem har de ikke for mange af. Dét skal så bare ikke lide os til last mener jeg.

Mht til mere tid i hverdagen .. jamen de 24 timer kan både du og jeg skisme godt udfylde uden deres hjælp.. det har vi jo gjort så længe at det er blevet en vane, at få probbet mere ind, så de 16 af dem ikke kun går ved at glo efter posten ..hehe....Så nej en Fp ændre ikke noget hvad det angår, men det ændre dælme meget på den økonomiske side af sagen. Det gør det i hvertilfald for mig. Jeg ville modtage brutto ca. 6000,- om mdr. og det ville unægtelig gøre visse ting meget lettere.

Jeg ved heller ikke selv hvor jeg står Pt. men det finder jeg jo nok ud af.. jeg skal nemlig også til at køre kampvognen i stilling og få affyret en motér granat eller et varme søgende misil . Det eneste jeg ikke kan affiunde mig med er ventetiden ... men som man siger den tid der er gået godt kommer sjældent skidt tilbage

KNUS m2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig

Sidst redigeret af maybeline2you; 18-01-2011 kl. 14:45.
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-01-2011, 18:32   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Fedt med et læserbrev (nej det havde jeg ikke fanget) det har jeg selv tænkt på, men sys ikke jeg er for god til at formulere mig... men lad os nu se, jeg er bestemt ikke afvisende Er det vesthimmerlandsfolkeblad?? hvis ikke får jeg det ikke.... må være ekstra vågen, for jeg læser ikke særlig tit avisen.

Fra før til en FP vil det betyde at vi mistede en del penge, men fra nu og til en FP, jamen alt hvad jeg kan få er pluds, ja tilværelsen vil dælme blive MEGET lættere, en hel del bekymringer vil fordufte som duk for solen = at man også får det bedre psykisk... så jo tak det vil være kærkommet.

Mht at vente på posten, det spilder jeg nu ikke min tid på i forvejen det er lige når manden husker at se om der er kommet post, sådan ca 3-4 gange i ugen, for mig er post (blevet) angstprovokerende, så er det bedre helt at holde sig fra det.

Ja min veninde har fuld kommen ret, meeen så nemt tror jeg nu alligevel ikke der er at få en FP (det håber jeg så sandelig ikke) Her er jeg rimelig overbevist om at hvis jeg får tilkendt FP er det en kombi af: Hun er s q da noget af det mest irriterende, og af, vi er bange for en anke, den sag her er... ej det tør vi s q ikke.
Men jeg overvejer nu alligevel at anke en tilkendelse, ikke for at gå efter en omstødning, men fordi de bare ikke skal have lov til at slippe af sted med at tro de kan lukke kæften på mig, så nem er jeg altså bare ikke, og så alligevel på den anden side, sikke meget bøvl jeg kan få ud af at gøre det *gg*

Mht at jeg ikke har det der skal til, så er det faktisk psykkerne der ikke giver det, forstået på den måde at de alle som en peger på fleks, samtidig er jeg ikke færdigbehandlet (og bliver det heller aldrig helt, men det er en anden sag) der er behandlingsmuligheder, og de skal jo ligesom være udtømte for at man kan få FP.
Og så mangler arbejdsprøvningen, det har kommunen forsøgt, med det resultat at jeg besvimede (den har du høårt så gider ikke ridse den op igen) Jeg har ellers foreslået en arbejdsprøvning hos vores lokale købmand, han har taget folk i arbejdsprøvning før, så han ved godt hvad det er, jeg kender bygningen, chefen, og fungere godt sammen med ham, vi har mange ens holdninger, jeg kender de fleste kunder (om ikke andet har set dem før) løft og den slags er der ikke meget af, jammen stort set samtlige skånebehov er opfyldt, det eneste der kan knudre lidt er tiden, og der er det igen igen kommunen, for købmanden er helt med på og villig til at jeg starter med 2 timer den ene dag holder 2 dages pause og så tager en time, i det tempo jeg nu kan magte det... stille og roligt, komme når jeg kan og gå når jeg ikke kan mere... men sig det til en kommune *lol*
Købmanden gider ikke have flere i arbejdsprøvning, det skravl, gider han simbelthen bare ikke arbejde med, folk er ALT for dårlige, men mig vil han gerne have, han kender mig han ved hvad jeg kan, og ikke kan, og ved at jeg kan tåle at få et spark i rumpetten hvis jeg trænger til det... han ved havd han får.
Men arbejdsprøvning med købmanden NEJ!! på trods af at han hellere end gerne vil vente på de får mig fleksvisiteret, men næ nej, jeg er s q da ikke rigtig klog, uhe det dyrt og ikke muligt, og jeg må ikke tænke fornuftigt selv, og finde brubare løsninger, jeg må da have spist noget jeg ikke kan tåle... men bruge det samme beløb på en arbejdsprøvning der på forhånd er dømt til at midslykkes, DET kan man i hvertfald godt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ventetiden er dræbende..... PiaTT Dit og Dat 3 29-11-2011 23:01
ventetiden er overstået Pipper Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 25-11-2011 23:58
Ventetiden på pensionsnævnet.... Pip Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 28 30-10-2011 16:46
Ventetiden er så hård MissSwitchie Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-10-2011 23:07
Ventetiden gør mig trist Løvetand Spørgsmål ang fleksjob 5 12-06-2008 08:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension