K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-01-2013, 23:08   #1
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Varighedsbegrænsning, Mette F. lover intet

TV2 Nyhederne bragte idag en indslag om alle os syge, som har mistet sygedagpengene og står uden forsørgelse.

Mette F. talte som sædvanlig udenom og var ikke villig til at love noget

http://nyhederne.tv2.dk/video/index/id/62853365/
__________________
Dudde
Sygemeldt på 6. år uden afklaring - på ægtefælleforsørgelse.

"Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv"
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 00:36   #2
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja det er bare så typisk for MF, den bliver aldrig ophævet den varighedsbegrænsning - det vil blive alt for dyrt.

Men hvornår der kommer en løsning eller foreligger en model, kunne hun heller ikke udtale sig om, det er bare for dårligt, når det er nedfældet i regeringsgrundlaget.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 07:53   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
der blev sagt, at i 2009, blev man enig om, det ikke, var rimeligt, at der var den begræsning og det skulle stoppes hurtigt.

Ja hurtigt kommer jo nok an på am man har sit på det tørre.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-01-2013, 09:03   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
synes det er fejt hun bare snakker udenom og blir ved med at sige det står i deres regeringsgrundlag...hvordan er det lige det går med det regeringsgrundlag...det ka folk jo ikke bruge til noget..
da hun ikke var i regeringen,havde hun så tralvt med det skulle laves om,nu sidder hun der selv og så tøver hun - sikkert fordi hun har fundet ud af pengene skulle findes og det er ikke let..

synes ikke det er fair bare at snakke uden at komme med noget konkret og for mig betyder det ikke noget hvad parti hun kommer fra..jeg tænker på alle de tusinder af mennesker der lider under den regel..var det ikke 4 nye der blev berørt hverdag..det er altså mange..og den med at hun så er bange for folk ikke kommer videre er lidt noget pjat...
sygdom har ingen alder og tidsbegrænsninger..jeg var en af de få der fik sdp hele mit forløb - men dem er der ikke mange af..de fleste mister første år el.2 år..og der er mange der må gå fra hus og hjem pga regel..er det fair - nej..
jeg er skuffet over de politikkere..så må de hellere spare et andet sted..og ikke på folks sygdom.

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Faxe Kommune lover dusør! buster Politik og Samfund 2 13-02-2012 00:36
Varighedsbegrænsning Lille mig Alt det andet 2 05-11-2010 23:34
Minister lover krigsveteraner kontanthjælp Webmaster K10 Nyheder 0 10-06-2010 03:23
Venstre lover danskere en plads på solsiden bla-bla Politik og Samfund 14 11-10-2009 00:10
Arbejdsskade - varighedsbegrænsning - afslag på fleksjob - intet svar fra kommunen cherie Spørgsmål ang fleksjob 24 05-02-2008 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension