K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-10-2013, 16:08   #1
Soc.Råd.Stud
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Soc.Råd.Stud er ny på vejen
Førtidspension og anerkendelse

Hej

Jeg er en socialrådgiverstuderende fra Roskilde der er ved at skrive min afsluttende bachelor, i den forbindelse har jeg valgt at sætte fokus på, hvordan mennesker der står uden for arbejdsnormen oplever anerkendelse og stigmatisering, samt hvilke behov for anerkendelse de får/ ikke får opfyldt osv.

I den forbindelse leder jeg efter førtidspensionister der har lyst og tid til at dele deres oplevelser af at være førtidspensionist med mig. (gerne mødes til et interview) Jeg søger helst efter førtidspensionister i arbejde, eller førtidspensionister der gerne vil i arbejde. Men alle oplevelser af at stå uden for arbejdsnormen er egentlig interessante.

Det hele skal munde ud i en større afsluttende opgave, samt en fernisering hvor andre studerende mfl. kan høre om projektet. Det er helt muligt at være anonym, hvis dette ønskes. Jeg håber nogle kan hjælpe mig (og mine medstuderende) til at blive klogere på området.

Mvh. Marlene Kit Jørgensen

[email protected]
Soc.Råd.Stud er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-10-2013, 16:14   #2
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Husk også at rigtigt mange førtidspensionister har kastet sig over frivilligt arbejde.. foreningsarbejde og den slags.
__________________
førtidspensionist april 2013...