K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2013, 18:45   #11
søsser98
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2012
Lokation: jylland
Indlæg: 542
Styrke: 13
søsser98 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mie83 Se meddelelser
Søsser98 er det noget der står sort på hvidt i lovgivningen at man " IKKE kan tilkende folk flexjob hvis det ikke er muligt for dem at komme frem og tilbage til stedet. uagtet at det ville være muligt at arbejde få time"? spørger fordi jeg bor i en af de kommuner hvor de ved best om alt, medmindre man kan bevise det modsatte et sted i paragrafferne.
Ja det står et eller andet sted at det skal være en helhedsløsning i noget af deres nye tiltag med ressourceforløb -flex og lign at de skal tage hele personens sag op før de kan tilkende det ene eller andet . Det blev også diskuteret i min sag . og det er ikke en helhedsløsning hvis man får flexjob få timer men at man ikke selv kan komme frem til stedet . Men det skal jo klart være lægeligt dokumenteret . Hvis det er fordi der er langt frem og tilbage med transport er det jo ikke besværet det giver der gir ret til transport , det skal være belæg for det sygdomsmæssigt
søsser98 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2013, 21:26   #12
Spunken
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 01-11 2010
Indlæg: 97
Styrke: 14
Spunken er ny på vejen
Meen...

Det kan vel ikke være rigtigt at man som fleksjobber så bare kan flytte til en lille landsby langt væk fra offentligt transport, og på den mene at der er for langt til jobbene???

Vi flyttede selv 8 km for at jeg kunne holde til transporten til mit arbejde - manden min må så køre lidt længere.
Spunken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-09-2013, 06:28   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
nej det er ikke sådan, nogle har brug for special kørsel og kan søge det, man kan ikke få hjælp fordi man bor langt ude eller fordi din ægtefælle bruger bilen,

Fleks jobber skal klarer sig selv som alle andre.
men nogle er så syge de skal have hjælp som er meget svært at få.

og lige for at understrege det, så har vi samme regler som folk på a kasse, vi bliver også straffet hvis vi siger nej tak til job.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ingen sygedagpenge mere, ingen penge Mivsen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 35 05-01-2012 12:20
Ingen arbejdsindsats - ingen kontanthjælp! Ninja Politik og Samfund 158 25-04-2010 20:12
Ingen post betyder ingen sygedagpenge Webmaster K10 Nyheder 0 22-12-2008 13:10
Ingen fleksjob - hvad så? sun-lady Manglen på Fleksjob 4 01-07-2008 23:44
Ingen fleksjob pga. Irakkrig og dårlige konjunkturer????!!! zuza Er det overhovdet til at få fleksjob? 3 13-01-2008 18:23




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension