K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2011, 21:49   #1
Road66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Indlæg: 132
Styrke: 15
Road66 er ny på vejen
Min sag syltes!!

HJÆLP

Jeg er pt. på kontanthjælp. Har en sag kørende i nævnet ang. sygedagpenge efter stop af revalidering.

Nu er det sådan, et jeg arbejder hen imod et fleksjob. Har efterhåneden 4 lægeerklaringer vedr. nedsættelse af tid samt andre skånehensyn.
Så den del skulle være på plads.
Jeg har spurgt på kommunen, hvad de mangler. Det er en arbejdsafklaring.
Fint...jeg aftaler med min fagforening, at et forløb på en afklaringsenhed, vil give de bedste papirer i forhold til visitation til fleksjob.

Efter møde på kommunen d. 20 dec. 2010, blev der aftale at sagsbehandleren, skulle drøfte sagen med lederen, og jeg vil få besked om det videre forløb.

Jeg har stadig ikke hørt noget. Har rykket sagsbehandleren 3 gange. Men får bare beskeden : Kan godt forstå at du syntes det er lang tid at vente, men der er desværre rigtig mange sager som skal læses, drøftes og behandles, så der bliver noget ventetid.

Kan det være rigtig at min sag syltes???

Er der nogle regler eller love omkring dette???

Vil bare gerne videre og afklares.
Road66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 07:52   #2
TheLivingDead
På vej til at lære K10
 
TheLivingDeads avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2011
Lokation: Vejle
Alder: 57
Indlæg: 8
Styrke: 0
TheLivingDead er ny på vejen
Ja det har sikkert et formål at de sylter dig.

Men om det kan være rigtigt ved jeg ikke, men ved bla. at pensions udvalget har møde i den kommune jeg bor i hver eneste uge, og har en bekendt der har fået lovning på henvisning til pension på 3 måneder, pga. lægekonsulentens langsommelige arbejdsmoral, han har haft alle dataer i 4 måneder, men bad om en endelig vurdering fra arbejds-medicinsk i odense.
Den fik kommunen så før jul, og for 5 dagesiden kunne min bekendte få lovning af at der vil være truffet en afgørelse fra kommunens side inden 1. maj.
Det skal lige tilføjes at det har tager knap 2 år at få en diagnose fra reva godkendt (med efterfølgende afklaring i det danske sygehusvæsen)

Men fordi der på reva blev skrevet "på sigt" så vælter deres ellers så fine korthus...

Men med alle de ansatte det offentlige har på kontanthjælps systemet / sygedagpenge, så er det erlige atde stadig ikke kan arbejde lidt hurtigere, når alt forarbejdet er lavet for dem, det ville jo tage 2 sekunder af fortælle dig hvad de mener er relevant...
Kan fagforeningen slet ikke presse på for dig....
TheLivingDead er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-02-2011, 22:15   #3
Road66
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Indlæg: 132
Styrke: 15
Road66 er ny på vejen
Jeg har selvfølgelig min fagforening med. Føler dog lidt, at hun også er ved, at kører træt. Jeg har været i systemet i 7 år.... Så ejg ved godt at tingene ikke sker "over nigth"

Er bare så frutereret...som så mange af jer

Tænker også på hvor mange ressourcer jeg vil få, når min situation er afklaret...
Road66 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal jeg nu syltes igen? mukke Alt det andet 20 13-07-2009 13:58
HMS syg og syltes(undskyld langt lidt rodet indlæg) Tzari Spørgsmål ang fleksjob 11 06-06-2009 08:53
Jeg søger pension - og syltes!!! Gizmo46 Din historie 0 24-10-2008 14:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:10.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension