K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2010, 10:03   #1
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hvordan får jeg det hele med.

Hejsa,

Jeg skal snart til endnu en samtale hos en uvildig psykiater og få lavet en speciallæge erklæring til min ftp. sag.

Vedkommende har fået kopier af de efterhånden mange rapporter der ligger i min sag. Min sagsbehandler og jeg blev enige om at endnu en psykiatrisk special lægeerklæring på baggrund af alt det anden måtte være godt for lægekonsulenten da han mener at jeg endnu ikke er psykiatrisk afklaret !!!!

Udfra de papirer psykiateren får kan han forhåbentlig danne et "godt" billede af mig, men hvordan skal han kunne afklare mig psykiatrisk på de ca 2 timer en sådan samtale varer, det ved jeg ikke ? Nogle forslag ?

Jeg ved fra min sagsbehandler at hun har stillet yderligere spørgsmål til ham, dog ikke hvilke. Kunne forestille mig af det var yderligere behandlings muligheder osv.

Denne samtale bliver rimeligt meget alt eller intet i min sag føler jeg. Min sagsbehandler vil nemlig gerne have lægekonsulenten fuldt ud i ryggen og selvom han var "tilfreds" med de foreløbige dokumenter, mener han desværre ikke at jeg er endeligt psykiatrisk afklaret. Hvornår man så er det ved jeg ikke ? Jeg har været syg i min. 4 år, har gået til psykolog i 3 år og været højt medicineret i 2 år. Hvad skal der til, hvorfor er det ikke overbevist endnu, det må jeg jo evt. høre ham den nye om ?

Input og råd til "den sidste lægelige samtale" i min sag er meget velkomne. Måske er der nogle der har prøvet det før ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan klare i lockouten?? Jeg ryster over hele kroppen!! Ninja Politik og Samfund 21 04-04-2013 20:16
Det' ikk skidt det hele... Siv Spørgsmål ang fleksjob 19 07-04-2012 19:05
Hvordan skal jeg gribe det hele an? Spunk Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 45 19-02-2011 13:21
Hvordan ved man om man har fået det hele med? Mariepigen Alt det andet 11 24-07-2010 17:35
Væk med det hele! Tante Ana Politik og Samfund 2 26-09-2008 23:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension