K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2008, 17:57   #1
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Talking Robotstøvsuger stukket af hjemmefra

Gad vide, om robotten har sagt sin stilling op eller holder ferie?!

Citat:
Ved middagstid onsdag forsvandt en robotstøvsuger ud gennem en bagdør hos Malerbutikken v/Torben Thinesen, Ravnholtvænget 1, Odense.
http://www.fyens.dk/article/1003787:...ebet-hjemmefra
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 18:39   #2
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Den savnede nok suget fra det rejsende liv

mvh Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 18:42   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
He he... ja hvad kan der ikke ske i dagligdagen
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 21:39   #4
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he he ... ja jeg har også altid sjov af min robot støvsuger ... gider ikke at høre på den så den startes når jeg går hjemmefra og så er det død spændene at se hvor jeg kan finde den når jeg kommer hjem igen

Min datter kalder den flæske (spørg ikke hvorfor ) så naboerne kigger lidt når hun råber flææææske hvor er du henne

og ok jeg kaldte den ineffektiv og åndsvag , det tog ikke et gran støv op , og vi kiggede og kiggede på den ( i en hel månede ) og kunne ikke finde ud af hvor den skulle kunne få noget støv op, web vidste hvor støvet skulle gå op men vi kunne ikke se hvordan hulen det skulle komme derop for der var ikke noget hul ..

og når jeg havde startet den var der ikke noget støv i beholderen .. så mistede jeg endelig tålmodigheden og skrev til selskabet jeg havde købt den af at den ikke kunne suge noget og hvad hulen jeg skulle gøre... samme aften som jeg havde skrevet det (en søndag) kom min eks og afleverede datteren , og web sagde til mig prøv at se om han kan se logikken .. Nu er min eks ikke den forsigtige type så han jog en nøgle lige igennem støvsugeren hvor vi havde en teori om at støvet skulle op ....

Og wupti den virkede.. men ok dagen efter ringede firmaet jeg havde købt den fra (hurtig ekspedition ) og tilbød mig en ny og jeg tilstod de voldelige tendenser ..

og jeg fik den besked at det var helt ok det skulle jeg ikke tænke på og der ville heller ikke være nogen problemer mht garantien senere og ½ time sener havde jeg en mail fra dem om at de var informeret om hvordan jeg havde fået støvsugeren til at virke og at det ikke ville give problemer i forhold til garantien ..

god service siger jeg og min støvsuger er jeg rigtig rigtig glad for

Så håber ikke at den køre ud af hoved døren
  Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 21:44   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
He-he... Hejdien...

I gamle dage bankede man tæpper (før støvsugerens tid).

Nu har man ingen tæpper, så nu banker man støvsugeren.

Har du tænkt på at købe en hundesnor til den?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 21:50   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
nej men jeg vil tegne øjne næse og mund på den for at gøre den lidt mere personlig
  Besvar med citat
Gammel 29-05-2008, 23:16   #7
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser
Gad vide, om robotten har sagt sin stilling op eller holder ferie?!



http://www.fyens.dk/article/1003787:...ebet-hjemmefra
Den er løbet hjem til mig Sådan en robotkaj skal vi have efter sommerferien, nu mor her ikke kan støvsuge og manden har fået mere krævende arbejde.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2008, 07:32   #8
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
dælme så

Har stået i gangdøren hele natten og kigget efter den - havde håbet den fandt hjem til mig.

Men nope - ingen held her

ævæv
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Arbejd hjemmefra KLUMPFODEN Spørgsmål ang fleksjob 7 27-05-2013 20:27
Robotstøvsuger som hjemmehjælper ekseleven Politik og Samfund 4 09-03-2012 14:31
stukket med en kanyle..erstatning ? mig73 Alt det andet 10 25-11-2010 21:30
16 år pige vil flytte hjemmefra l-kold Alt det andet 7 18-07-2009 08:10




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension