K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-08-2015, 08:40   #1
Linda4200
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2015
Lokation: Slagelse
Indlæg: 1
Styrke: 0
Linda4200 er ny på vejen
Arbejdskadestyrrelsen

Hejsa.
Er lidt interesseret i at høre hvad jeres erfaring med sagsbehandlingstiden er. Kørte d. 30-08-2004 galt på arbejdet. Sagen er anerkendt som arbejdsskadesag og fik endelig i december 2013 tilkendt flexjob på 12 timer ugenligt. Ask har fået det hele tilsendt og de er rykket af forsikringen i februar 2015, da de gerne vil have den afsluttet. De udbetaler på nuværende tidspunkt et månedligt midlertidigt beløb.
Kan man gøre noget som helst? Vil gerne have det hele lagt bag mig en gang for alle og synes faktisk jeg har været meget tålmodig.
Linda4200 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2015, 09:00   #2
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Jeg fik pension april 2014

Arbejdsskadestyrelsen begyndte på sagsbehandlingen med henblik på at afslutte sagen og havde alle papirer omkring marts 2014

De var færdig juni 2015

Så der er megalang sagsbehandlingstid

Den jurist der førte min sag ved ASK, rykkede og rykkede, klagede og klagede

Tilsidst fik vi svar fra direktøren ved ASK, at når jeg modtog en midlertidig månedlig udbetaling, var min sag en "ikke prioteret sag" = alle der ikke fik månedlig udbetaling lå øverst i bunken, samt at de havde mange sager at sagsbehandle

Det klagede min jurist så over at det ikke var vores problem at de havde mange sager, samt at hvis de ikke snart afgjorde dem, ville hun holde dem ansvarlig for tab af renter m.v. I sagsbehandlingstiden samt gå videre med klagen til en højere instant.

Ved ikke om det var derfor de endelig afsluttede min sag, eller om jeg bare var nået øverst op i bunken.

Men inden for tre måneder efter sidste klage afgjorde de den endelig.

Nu venter vi så igen, fordi vi har hedt om en kapatilisering af de første 50% af erstatningen og der trækker sagsbehandlingen også ud.

Heldigvis fik jeg en afgørelse som ændrede den midlertidige udbetaling 18 måneder bagud, så jeg ikke har mistet andet end renterne på deres lange sagsbehandlingstid
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2015, 10:41   #3
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Heldigvis fik jeg en afgørelse som ændrede den midlertidige udbetaling 18 måneder bagud, så jeg ikke har mistet andet end renterne på deres lange sagsbehandlingstid

Godt du fik afsluttet din sag og kreditrenter er jo næsten nul og nix i dag.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2015, 12:28   #4
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
De kan tage rigtig rigtig lAngtid . Det skyldes travlhed og er intet personligt "

De har en masse sager de skulle kigge igennem igen.der ellers var afgjort og var de ikke bagefter er de da kommet det .

Tålmodighed tålmodighed . Det er eneste jeg kan sige og at du har lov at ringe og høre hvor vidt de er og hvornår de regner med det er din tur i bunken .

Da min sag kørte og jeg ventede fik jeg brev ind imellem at de ikke havde glemt mig - men " blot " havde travlt .

Men det er til at få pip af at vente og fylder da .
Håber snart du får endelig svar

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2015, 21:09   #5
Rakbæk
Rahbæk
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2013
Lokation: 4000 Roskilde
Alder: 58
Indlæg: 9
Styrke: 0
Rakbæk er ny på vejen
Jeg fik førtidspension 1april 2015 ask har alle papire og indhentet div fra kommunen dog først i juni . Det tager tid desværre men vær tolmådig det kommer på et tidspunkt
Mvh Alex
Rakbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension