K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-06-2013, 15:02   #1
leba
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2010
Indlæg: 29
Styrke: 14
leba er ny på vejen
Ferie under arbejdsprøvning

Jeg startede arbejdsprøvning sidste fredag og den skal vare I 8 uger, jeg havde før jeg fandt ud af jeg skulle starte, fået foræret et rekreationsophold af min mor på 5 dage......ved I om min arbejdsprøvning så bliver forlænget ?.

Der har været en masse her I opstarten, så jeg har ikke rigtig fået taget mig sammen til at spørge, da jeg også er lidt bange for deres reaktion da det blive lige midt I forløbet.

jeg får ingen penge fra det offentlige til orienteering :-)

mvh
leba er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-06-2013, 20:14   #2
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Hey
Jeg er også startet i 8 ugers arbejdsprøvning og fik 2 ugers ferie pga sociale årsager. De skal holdes i DK og arbejdsprøvningen blev ikke forlænget.
Måske var jeg heldig?
Held og lykke.
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-06-2013, 08:45   #3
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Når jeg har været i arbejdsprøvning/praktik, har jeg aldrig haft problemer med at få lov til at afholde ferie, men jeg var også afklartet til fleksjob, og når man er det har man ret til 5 ugers ferie (mener det er 5 uger)

Men spørg din sagsbh/jobkonsulent :-)
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
arbejdsprøvning - så barsel - og nu tilbage til arbejdsprøvning, eller? Whattodo Fremtiden for fleksjob og førtidspension 9 19-01-2013 14:58
Arbejdsprøvning/ikke arbejdsprøvning empowerment Dit og Dat 15 08-12-2010 16:30
Ferie under sygemelding, arbejdsprøvning mv. zuza Nyt om loven 10 02-12-2009 22:01
Ferie-arbejdsprøvning baldur Dit og Dat 4 23-09-2008 08:08
Ferie.... Winther Spørgsmål ang fleksjob 6 08-12-2005 20:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension