K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-08-2012, 12:26   #1
K10kanjegli
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-06 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
K10kanjegli er ny på vejen
Poul Egander Grøn

Jeg har været til en psykiatrisk undersøgelse v. Poul Egander-Grøn og haft en oplevelse der emmede af skjulte dagsordener, et nærmest fraværd af empati hos Poul.. Der virker tii at være meget forudindtaget, som følge af at norddjurs kommune havde farvet undersøgelsen med fremsendelse af diverse oplysninger.

Poul har ikke besvarret spørgsmålene. Hverken i tale eller på skrift.

Han havde i øvrigt meget travlt med at få lagt tlf. på.. Da jeg konfronterede ham med indholdet af denne mail - Og kunne efterfølgende ikke træffes på hverken tlf.eller mail.

Til gengæld fik jeg et brev hvori der stod; At han ikke kunne stille en diagnose pga. manglende tillid og tryghed. - Dette svar modtog jeg den dag han tog 3 uger på ferie.

Mit råd er UNDGÅ HAM! - Han er hverken objektiv faglig eller ærlig!

Hej Poul

Meddelelse markeret

17:38 mandag den 16. juli 2012

Til trods for den til tider hårde tone - Ønsker jeg en reel besvarrelse..

Til Poul Egander-Grøn.

Jeg er nødttil at give dig noget feed-back på den her "fantastiske" oplevelse med/hos - dig!

Mit førstehåndsindtryk af dig var positivt, i.fht. din person og fremfærd..

Til gengæld forsvandt min tillid som dug for solen; Da du først nægtede mig agtindsigt.. (Den sidste psykiater jeg var til, blev mødt med kravet om agtindsigt - På en noget mere kontant måde.. Hun svarrede blot; `Hvad er det du gerne vil se, fremlagde alt hvad hun havde fåed tilsendt og gav mig tid til at studerer det... - Og der var omgående tillid!)

Du argumenterede imidlertid dit afslag på agtindsigt med;`At så ville du blive en del af en konflikt, kommunen og jeg imellem..

- Men du deltog(tager) jo vitterligt i konflikten.. - Blot på komunens side, idet du nægtede mig min lovformelige ret til agtindsigt (hvilket nærmest kun kan bunde i, at der var medsendt interne notater fra komm.) - Og du snakker om, at jeg skulle være tryg og have tillid??

Du vidste jo også; At jeg har en konflikt med kommunen... Hvor vidste du det fra??

Hertil kommer så; At du løj, på spørgsmålet om der havde været tlf. el. mail kontakt til norddjurs kommune, ud over det jeg havde/har - tilgang til!

Ja; Selv en nybegynder kunne have set at du løj, idet du til spørgsmålet sagde nej, nej, nej, samtidig med, at du have hovedet næsten nede i bordet..

- Dette samt at du vidste, at der er en konflikt, er nok til at jeg ved jeg har ret! - Du løj!

nb. Jeg har kendt en notorisk løgner der var rigtig god til at lyve (han havde øvet sig) - Men det er gennem studier af ham, at jeg har lært at aflæse løgn hos mennesker..

Så er der tilfældet med min notesbog, som du var ovre på min side af bordet og rode i, da jeg gik på toilet..

Jeg lagde (da jeg gik på toilet) min kuglepen ovenpå notesbogen, for at kunne se, om der var rodet med den, når jeg kom retur...

Da jeg forlod lokalet sad du i din stol - Og samme da jeg kom retur...

Jeg vurderede ved tilbagekomst; At der var blevet flyttet på kuglepennen, men ikke nok til at jeg ikke ville lade tvivlen komme dig til gode..

Til gengæld var min vandflaske, der stod ved side af notesblokken, flyttet over på din side af bordet Og;

- Da du sad ned både da jeg gik og kom retur.

- Da du havde din egen vand, ved siden af din stol.

- Da dit bord er meget bredt,

Så; Har du jo ikke rakt over på min side af bordet for at tage min vand..

- Du har ståed og snaget i mine personlige notater og er kommet til at tage min vand, der stod ved siden af notesbogen med over på din plads som en refleks...

Du tilbød mig også, at jeg kunne få den igen.. - Hvorefter du tilbød mig en ny..

- Og du himlede i øvrigt op over det; Så du havde tydeligvis dårlig samvittighed (eller måske du bare var oprevet over at blive afsløret)

Hertil kommer; At du ikke ønskede at svarer på hvorledes det var sket.. Og havde travlt med at komme videre..

Der er ingen tillid til dig og føler mig i øvrigt pisset på af dig, så derfor besvarres spørgeskemaet også med kuglepen. Ifølge udbyderen er det også meningen, at der skal bruges et pr. person..

Og forstår dig sempelthen ikke??? - Havde du troet, at jeg ikke ville opdage det???

- Jeg havde forklaret dig, at jeg er hyber sencetiv.... - Jeg bemærker alt i sådan et lokale der har en relevans.. Jeg har brugt hele mit liv på at øve mig i; At læse stemninger, mimikker, tonefald, se når folk lyver - Og bemærker ting der bevæger sig rundt i lokalet "på egen hånd" - Som min vand f.eks.. - Og forholde alt dette til kendsgerninger....... - Det er nok det jeg gør bedst...

.................................................. .................................................. .......................................

Nb. Nu har jeg jo selvfølgelig også søgt lidt på dig.. Og vælger at dele mit resonement;

Du har haft forholdsvis mange og korte ansættelser (ligesom jeg)

- Hvilket henleder min tanke på; At du muligvis kan være svær at passe ind i en fasttømret ramme...

- Samt der er en mulighed for; At grunden til de korte ansættelser skyldes, at du ikke kan/vil - Gå på kompromis med dine værdier og din faglige

stolthed (måske også ligesom jeg)

Du er også så tilpas dårlig til at lyve; At jeg tilskriver det at det ikke er en stil du normalt er kørende i.. (positivt - It takes balls, bur you just dropped them)

Og hvor startede denne her "fantastiske" konflikt så.. - Måske ved norddjurs kommunes fordringer til dig om at gå på kompromis med dine værdier. samt din gridskhed der gav dem rum..???

Jeg reagerer som du kan se meget hårdt på; Når folk pisser på mig (læs; skaber hul igennem til mit mindreværd).. - Det troede jeg at jeg havde fortalt dig... - Men måske var den en af de dele du valgte at overhører under samtaledelen - Hvor det var helt tydeligt at du ikke kan lide mig og at du ihvertfald ikke havde nogen form for empati til overs for noget af det jeg sagde...

.................................................. .................................................. .........................................

Nå; Hvordan synes du så selv du har løst denne opgave med at lave undersøgelse på mig - Og hvad synes du om dine vilkår for løsning af opgaven???? - Ja jeg forventer at du svarre....??

Var det pengene værd??

Og så forventer jeg en skriftelig undskyldning fra dig for det her klamphuggeri du har leveret, orkestreret af norddjurs kommune..

`Nogle speciallæger oplever undertiden; At deres patient stiller sig kritiske overfor deres faglighed - I hvor mange % af tilfældene sker det for dig??`

Hvor træls er denne her mail..?? - Lad os sige på en scala fra 1. til 10. - Hvor 1. er ikke ireterende og 10. er meget ireterende??

- Her hitter den en ren 8èr :/ - Og jeg er så pisse træt af mig selv i den her rolle! - Til Gengæld er den velkendt.. - Og mine omgivelser fordre den til min meget store forbavselse til stadighed??? - Ja; Jeg er virkelig målløs??? - Ingen i min kreds ville byde mig hverken løgn eller svig på den måde..

Men; Hvis I mener at vi skal det her.. Så gør vi det! - Dog er jeg hellere fri!

.................................................. .................................................. ........................................

Samlet set har det været en gennemsyret negativ oplevelse, at møde dig - Og da du oven i købet afviser at lave en diagnose og begrunder det med mangel på tillid og alliance med mig, efter en 2 timer lang samtaler og efterfølgende 170 spørgsmål..

- Har det også været et totalt spild af min tid og energi!!

Kan du sige K10 og Psykiatriforeningen..

.................................................. .................................................. .......................................

Hav en helt fantastisk dag.. - Du har fortjænt den!

Sidst redigeret af K10kanjegli; 20-08-2012 kl. 13:46.
K10kanjegli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2012, 15:28   #2
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
der er så nogle andre der har et helt andet billede og sådan vil det altid være
hvis man er enig så er han rigtig god og hvis er uenig dur han ikke
så hvis du har været udtilfreds kan du altid komme til en anden
men man skal også selv være åben over for en psykiater


http://www.k10.dk/showthread.php?t=20032
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2012, 16:45   #3
Guldfax
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-12 2010
Lokation: Randers
Alder: 37
Indlæg: 136
Styrke: 14
Guldfax er ny på vejen
overskrift

jeg har også fået lavet en speciallæge erklæring hos ham...

og jeg er af HELT ANDET INDTRYK...

han tog længere tid end afsat, han gav mig tid til at svare, og var yderst stille og rolig og forstående overfor at jeg havde svært ved det..

det var randers kommune som havde sendt mig derop..

jeg har forinden været til adskillige psykologer uden held, medicin beh tager mig læge sig af..

men for første gang var der en som forstod mig og som kunne sætte diagnoser på mine problemer og følelser..

så jeg vil bestemt ikke fraråde folk at tage derop..

tilgengæld har psykiatrisk for mig virkelig ingen forståelse for folk, lytter ikke til hvad man siger og har givet mig nogen diagnoser som jeg bestemt ikke forstår.. og som tydeligt afspejler at de ikke har hørt efter hvad jeg har snakket om..

men igen jeg har en læge på sygehuset som jeg bestem fraråder nogen at få - men kender adskillige som er virkelig glade for ham..

tror det er meget individelt... nogen kan lide ham andre ikke.. nogen får en god oplevelse andre ikke..

men jeg synes det er godt du kommer frem med det så vi alle kan se/snakke om hvad andre oplever..
men virkelig skidt at du har haft så dårlig en oplevelse...
Guldfax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-08-2012, 10:59   #4
K10kanjegli
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-06 2012
Indlæg: 3
Styrke: 0
K10kanjegli er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
der er så nogle andre der har et helt andet billede og sådan vil det altid være
hvis man er enig så er han rigtig god og hvis er uenig dur han ikke
så hvis du har været udtilfreds kan du altid komme til en anden
men man skal også selv være åben over for en psykiater


http://www.k10.dk/showthread.php?t=20032
Jeg kan jo ikke være hverken enig eller uenig, i en diagnose - Som han ikke vil stille..

- Og jeg har været åben!

Men tror da gerne; At han er både venlig og rar..
- Hvis han kan stille en diagnose der er behandlebar..
K10kanjegli er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-06-2013, 11:38   #5
Annjinsan
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Annjinsan er ny på vejen
Pou Egander Grøn

Jeg har haft den tvivlsømme fornøjelse at blive sendt til undersøgelse hos ham. Jeg må nok sige at jeg undrer mig over at trods hans mange notater er der ufattelig rod i hans beskrivelse og endvidre er der tilføjet udsagn som jeg i hvert fald ikke er kommet med ?. Jeg oplever, han har kløe i resept-blokken og tror da helt sikkert han modtager en eller anden form for erkendtlighed fra medicinalindustrien...
Han oplyste at han tidligere har arbejdet på kirugisk afd ? og jeg kan kun sige, jeg er glad for han IKKE skal operer mig.
Annjinsan er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Poul Egander Grøn jsn Alt det andet 17 07-02-2017 17:28
Nogen der kender psykolog Poul Erik Johannessen Stine80 Alt det andet 0 06-09-2013 21:54
Jobgaranti og Grøn Fond TimeGuest Politik og Samfund 2 24-08-2012 16:16
Grøn Check som førtidspentionist? benzon Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 23 18-11-2011 11:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension