K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-07-2008, 21:25   #11
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Huldra: Jeg synes også din klage ser fin ud, og jeg krydser fingre for, at det går godt med din klage

Buster: Har du en henvisning til, hvorhenne det står, at rp'en skal underskrives? Jeg har nemlig ikke underskrevet min og er heller ikke blevet bedt om/opfordret til at gøre det...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-07-2008, 21:40   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Risa... se her om underskrift.

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ht=underskrift

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-07-2008, 10:13   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Risa, jeg kan desværre ikke sige dig hvor det står MEN
iflg vores advokat så er ressourceprofilen jo en slags samarbejdsaftale så rent juridisk er den jo ikke gældeldende hvis ikke alle parter har underskrevet den, vel

Lige præcis dette punkt var også hvad min mand fastholdt og fik ret i ved ankestyrelsen.
Han havde en gammel rprofil som ikke var underskrevet og som blev ved med at følge ham, skønt ingen opfølgning fra jobcentrets side!

Véd godt at det kan være utrolig svært at fastholde sin ret men gør det alligevel. Skriv til vedkommende at du vil pointere at du endnu ikke har underskrevet og dermed godkendt aftalen. Så har du dit på det tørre

På den måde, skulle sagen trække i langdrag, kan du dokumentere at der evt er fejl og mangler i sagen, at du ikke er enig - det står jo også i lovgivningen at dine kommentarer SKAL fremgå.
Du har også muligheden for at tvinge" sagsbehandleren/kommunen til at tage stilling for hvis det er sådan at de mener du er i stand til at påtage dig et arbejde af en hvis grad så er det deres pligt at pege på hvilket

Kan du følge mig? Ved godt at det er meget principper og § det handler om, og for vores vedkommende havde det også en høj pris, men heldigvis fik vi en lykkelig afslutning.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2008, 15:42   #14
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvor længe skal man vente på svar på sin klage? den er afsendt d. 18. juli anbefalet. og jeg har fået brev fra postdanmark om at den er afleveret til modtager.

jeg sendte også kommentarer til min ressourceprofil, og kommentarer om min arbejdsprøvning til min sagsbehandler d. 8. juli også anbefalet, den er også afleveret til modtager.. det har jeg heller ikke fået nogen tilbagemelding om..


tilgengæld har jeg mødt op på jobcenter hvor jeg blev tvangsraskmeldt, men fik dog tudet mig igennem til at få en lægerklæringsdims, som skal laves af min læge så jeg kan få lidt fred. dog glemte hun at sende begge sider med til mig, så jeg skal have lavet 2. del hos min læge, hvis jeg kan få en tid. jeg har også henvendt mig på kontanthjælpskontoret, men ikke fået afleveret restgældsbevis på hus, og kontoudtog 3. mdr tilbage.. har svært ved det da jeg føler det som et overgreb. men jeg må vel hellere igang, fik brev idag om at de ikke har set nogen sag i jobcenteret fra ydelseskontoret. så derfor er jeg tilmeldt uden ydelse, hvis ikke jeg henvender mig inden 31.08. men jeg har jo også ventet over 1 uge på 2. del af papiret til lægeerklæringen.

argh,,, det er temmelig anstrengende at være syg.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2008, 16:15   #15
FlemmingLeer
Afhængigheds tegn af K10
 
FlemmingLeers avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2007
Lokation: Vejle, Sydjylland, Enhedslisten, Sind
Indlæg: 385
Styrke: 17
FlemmingLeer er ny på vejen
Huldra,

Først lige et til dig

Det ville ikke skade, at ringe og høre nærmere til din sag hos din sagsbehandler for at følge op på din klage. Der kan vedkommende også give dig en tidsramme for behandlingen af din klage.

Hvis du ikke vil ringe, så skriv det bare i et almindeligt brev med efterlysning af status på din klage.
__________________
Når lovgivere får mindre at lovgive om, så udvikler de sig til krontrollanter. - Flemming Leer Jakobsen
Træk vejret - tæl til 10. Tænk selv, det er demokrati - Flemming Leer Jakobsen
FlemmingLeer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny i dette forum Bornholmeren Din historie 13 28-10-2022 13:18
Til jer der ikke fik set dette...... Lille mig Politik og Samfund 6 24-02-2011 14:15
må man dette som førtidspensionist. Guldfax Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 12-01-2011 22:03
Dette er et råb om hjælp ! melkior Dit og Dat 23 08-10-2008 22:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension