K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-09-2009, 16:03   #51
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Skattepige, det behøver man ikke være en pc-nørd for at finde ud af, bare man ved hvor man skal lede. Det handler nemlig om at finde sine gamle indlæg frem igen.

Øverst oppe på din skærm står overskriften på forummet. Derunder er der nogle faneblade hvor der bl.a. står "Forside", "Forumkategorier" osv.

Går du ud til højre, kan du se der med små bogstaver står dit brugernavn. Det kan du trykke på og så kommer du ind på din profil.

Der er igen nogle faneblade - sådan ca. midt på siden. Nummer tre hedder "Statistik", den trykker du på.

Der står hvor mange indlæg du har skrevet, hvor mange det bliver dag og så er der to links.
1. Find alle emner af skattepige
2. Find alle emner startet af skattepige.

Du trykker på link nr. 2... og Voila.. du får en oversigt op over de emner du har startet.

Så kan du gå ind i det og skrive en ny kommentar i dit eget emne, ganske som når det ligger på forsiden og vupti.. du har bombet dit indlæg op til overfladen igen.

Håber det var til at forstå

Heidi
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 16:09   #52
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
tak hyanna

det vil jeg prøve , jeg kan heller ikke finde hoved og hale i min sag har været sygemeldt siden februar så nu er der kommet lidt nyt som jeg skrev ind i mit gamle indlæg og som jeg håber på nogen kan svare på


hilsen skattepige

hej hla72

tak for hjælpen men jeg hviste det godt alt det som du har skrevet problemet var at mit indlæg hurtig var røget ud og ingen havde besvaret det men nu bomper jeg det ind igen


hilsen skattepige

Sidst redigeret af Webmaster; 01-10-2009 kl. 21:55. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 16:17   #53
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej igen

jeg prøver lige om jeg er heldig denne gang om nogen kan besvare mine spørgsmål .


skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 16:25   #54
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af skattepige Se meddelelser
er det rigtigt hvad min sagsbehandler siger at det kun er de lægelige oplysninger special læge erklæringer der gælder fra den dag man bliver visiteret 2003 og så til nu 2009. alt fra før 2003 bliver ikke taget med bl.a til psykiater.

hilsen skattepige
Hej Skattepige.

Sagsbehandleren vil sikkert gerne have en ny lægeerklæring, fordi den anden er lidt for gammelt. De skal altid have det nyeste oplysninger om dit helbred.
Der kan godt ske helbredsmæssige ændringer siden før feks. år 2003.
Det kan være, de vil finde ud af, om dit helbred er blevet dårligere, og hvis det er, så skal de jo vurdere, om hvor meget du nu kan klare på arbejdsmarkedet fremover.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 12:43   #55
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Hej skattepige ... Nu har jeg endelig fået lidt samling på dit forløb, og kunne godt tænke mig at spørge om der er noget, som er vigtigt i din sag fra før 2003, som ikke står i din ressourceprofil?

I bekræftende fald, kan du jo tilføje det i din ressourceprofil, vedlægge relevante pairer osv. .. Det kan de ikke nægte dig

.... Men tænker også på om din læge ikke har tænkt sig at sende dig til videre udredning, eller hva'

For man har sq ikke så mange smerter uden årsag!

Hvis din læge sætter sig på bagbenene, så skift læge!

Du kan jo fejle noget alvorligt, og så kan det altså ikke nytte noget at din læge ikke sender dig til videre udredning, indtil årsagen er fundet, NÅ!

Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 14:18   #56
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej hyanna

tak fordi du har haft tid til og sætte dig lidt ind i min sag med hensyn til min rp så står der ikke at jeg bl.a har været til en special læge med henblik på fib i 97 ej heller at min læge dengang ment at jeg var bedst stillet med en pension jeg har været til psygolog i 2003 det står der heller ikke jeg har 2 A4 mapper med papir lige fra 1995 kan ikke lige pt huske alt men at kommunen ser fremad og glemmer det fra før 2003 mener jeg ikke kan være rigtig de siger jeg er blevet flex viciteret i 2003 på grundlag af alt det fra før 2003 og nu er jeg ikke viciteret til flex men vil ha mig ud i et tilrette lagt job inden for kommunen.

min læge har ingen behandlings foreslag hun kan ikke gøre mere skal til læge i næste uge og er hun lige så vattet som hun plejer skifter jeg læge.


hilsen skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 17:02   #57
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hmmm

jeg fatter det simpelt hen ikke hvordan man kan være frataget sin flexjob visitation og så skal på særlig tilrettelagt job i komunal regi når jeg ikke kunne klare at møde op da jeg var visiteret og var hos anden aktørhvad siger loven.hjælp mig pleas

jeg har i dag fået svar fra beskæftigelsesanke nævnet hvor jeg bl.a har haft med hvor der har stået noget om min visitation

nævnet skriver at de finder at der er grundlag for at tilsidesætte kommunens vurdering, hvorefter du ikke anses at stå tilrådighed for flexjob



skattepige

Sidst redigeret af skattepige; 05-10-2009 kl. 17:10.
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2009, 22:50   #58
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg må indrømme at jeg ikke kan finde hovede og hale i din sag sorry..

Men du skriver anke ..

Har kommunen skrevet at de tager din visitation til fleks eller har de skrevet at de tager din ledighedsydelse

Hvis kommunen ikke mener at du står til rådighed for et fleksjob hvad forestiller de sig så ?

Har de snakket pension ?

Er det ene og alene fordi du ikke kan gennemføre dine arbejdsprøvninger ?

Er der en rød tråd i dine lægepapir kontra det at du ikke kan klare en arbejdsprøvning

(her tænker jeg på at hvis de ikke kan finde noget helbredsmæssigt hos dig , men at du alligevel har smerter og ikke kan gennemføre , hvad skriver dine læger )

Har kommunen en handleplan for dig og hvad du skal nu ?

Har du selv snakket med dem om pension .. ?

Ankenævnet skriver at at de finder at der er grundlag for at tilsidesætte kommunens vurdering, hvorefter du ikke anses at stå tilrådighed for flexjob


Hvad er det for en vudering de tilside sætter ?
Mener det kan jo ikke være at du ikke kan anses at stå til rådighed for et fleksjob , når det bagefter skriver at du ikke anses at stå til rådighed ?

Jeg er forvirret på et højre plan..

Kunne du evt skrive ankeafgørelsen ind her (annonymiseret ) sådan at man kan se hvad det er de skriver , det er lidt svært at få et overblik
  Besvar med citat
Gammel 19-09-2010, 12:02   #59
Demo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2010
Indlæg: 33
Styrke: 14
Demo er ny på vejen
Det er vist sådan at refusionssatsen for aktivering af fleksere ændrer sig efter 18 måneders ledighed, kan det være derfor kommunen er begyndt at rive i dig ?
Demo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
kontant hjælp jjsonn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 3 16-07-2013 22:30
kontant hjælp? elton Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 29-04-2013 14:18
Kontant hjælp? Trex Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 15 19-10-2012 05:40
særydelse hjælp til andre ting rolle Alt det andet 2 29-01-2009 00:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension