K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2011, 10:05   #11
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
Oooooooork ja, jeg kender det... DESVÆRRE...

Og min sb'er siger til ALLE vores møder: "Man kan jo slet ikke se du er syg" - og jeg siger til ALLE møderne: "Nej, måske ikke - men du ved du jo ikke hvordan jeg reagerer når jeg kommer hjem og hvordan de næste dage er ødelagte for mig".

Usynlig sygdom er et h***** at leve med. Der er sq aldrig nogen der tror på en. Og vores "dumme" overlevelsesgen skal altid vise sig lige DÉR og ikke når vi gerne vil en tur i Tivoli med vennerne - eller andet sjovt!!

Øv for os
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 10:11   #12
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Frk.Norden.

Di skriver flg.:
Citat:
min sb'er siger til ALLE vores møder: "Man kan jo slet ikke se du er syg"
Måske kunne tanken om, at du næsten gang smiler meget sødt og plirrer m. øjnene og siger som svar: Man kan jo slet ikke se, hvilken IQ du har." bringe et smil frem.
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 13:07   #13
hboegelund
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 427
Blog Indlæg: 2
Styrke: 14
hboegelund er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej Frk.Norden.

Di skriver flg.:

Måske kunne tanken om, at du næsten gang smiler meget sødt og plirrer m. øjnene og siger som svar: Man kan jo slet ikke se, hvilken IQ du har." bringe et smil frem.

ha ha, Gunvor, den er lige i øjet den der Men den kræver lige lidt mod Men helt klart ville det være sundt hvis man kunne drage sådanne tng med til de samtaler !
hboegelund er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 13:16   #14
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Nemmerlig.......

De siger " du ser da ikke syg ud !!!" og så svarer du bare, og nej "du ser da heller ikke dum ud !!!" :-)
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 13:27   #15
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser

De siger " du ser da ikke syg ud !!!" og så svarer du bare, og nej "du ser da heller ikke dum ud !!!" :-)
Hvis det var mig, så ville jeg vælge:
" hvor vil du hen med det ?" sådan bare for at give personen lidt af en hjernegymnastik ved at finde et svar ....
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 16:20   #16
FrkNorden
Klart Afhængig af K10
 
FrkNordens avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 408
Styrke: 15
FrkNorden er ny på vejen
HAHAHAHHAHA, I er herlige

Og I har helt ret... Det BURDE jeg jo gøre, men som den behagesyge trunte jeg nu engang er, sidder jeg bare der...og...sidder
__________________
Kæmper på som en i h...... - selv de biiiitte små skridt er et skridt nærmere afklaring...

K10 - tak for hjælpen og støtten
FrkNorden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 16:50   #17
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Frk.Norden.

Så kan du jo tænke den indeni med et smil om munden, og SB vil kigge forundret tilbage på dig, når du ikke svarer men kun smiler mod bedre vidende. Måske får du så mod på, at svare med din egen variation siden hen.

Mange hilsen

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2011, 17:11   #18
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hej i tråden

Jeg genkender problematikken alt for godt. Især det FrkNorden skriver med at man er helt ødelagt de næste mange dage efter et møde.

Man "mander" sig jo op, som var man til eksamen. Og det dræner virkelig ens krop og psyke. Jeg tror det er fordi vi er underlagt en selvopretholdelsesdrift, at vi prøver at vise styrke. Måske et levn fra fortiden. Viser man sin svaghed er man et nemt bytte.

Desværre kan sagsbehandlerne bruge det negativt, og bygge deres tiltag på at vi jo ikke virker særligt syge.

Af samme årsag har jeg besluttet ikke at møde op når min pensionssag skal partshøres. De vil få et helt forkert billede, når de ser hvor ressourcestærk jeg ser ud (de kan jo ikke se mit indvendige kaos). Så hellere give min forklaring skriftligt hvor jeg kan lægge mine parader og få det hele med.
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er stik tosset----- havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 24-08-2012 15:41
Kender du Alecto, AS3 og/eller Capacent? Mayfarm Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 22 20-09-2010 06:10
Kender nogen en Advokat eller god Retshjælp ? annoa Alt det andet 11 02-06-2010 19:21
jo jo , ingen der kender nogen , der kender.. o.s.v. helle4 Politik og Samfund 7 06-12-2008 16:43
Købt eller Solgt?? Skal jeg gine eller gæde? Rikke H Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 29-01-2008 02:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension