K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2009, 23:59   #61
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Selvfølgelig...

En lægekonsulent må KUN oversætte andres lægers papirer, så sagsbehandleren kan forstå det.

En lægekonsulent må IKKE komme med egne vurderinger, og SLET IKKE ændre i noget, andre læger har skrevet.

En lægekonsulent må absolut IKKE udtale sig, om du skal have fleksjob eller ej.

Jeg synes, dine henvisninger til dit sygeforløb meget fint understreger, at der er gjort ALT for at forbedre dit helbred... uden held, som er med til at dokumentere, at din arbejdsevne er nedsat... varigt.

Måske Hejdien (eller andre) er bedre til at gennemskue selve skrivelsen... det er hun rigtig god til.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 09:42   #62
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tak Zuza..
Kan man ikke sige at det er positivt at lægekonsulenten tilråder fleksjob? Var det i min verden indtil du skriver at det må han ikke...æv

Er der iøvrigt en som kan henvise til den paragraf som siger at der skal medgølge en handlingsplan ved afslag?

Sidst redigeret af Webmaster; 10-04-2009 kl. 14:29. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 10:23   #63
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
Zusa -Ankenævnet, skrivefejl. Jeg har aldrig været på sygedagpenge. Har været i arbejdet siden ulykken dog afbrudt af ca 9 mdr hvor jeg blev opereret og ikke var arbejdsdygtig.

Stella - Jamen det står der ingenting om. Der står bare "Det må vurderes at der forsat er div. beskæftigelsesfremmende som kan hjælpe pågældende til at opnå fastholde beskæftigelse på ordinære vilkår" -"Det kan ikke ud fra de lægelige oplysninger vurderes der foreligger en væsentlig og varig nedsættelse i arbejdsevnen pga. følger efter trafikskade" det er skrevet direkte af, sammensætning af ord er ikke hans stærke side.
Hej Jeg har siddet og kigget på nogle af dine indlæg for at følge lidt med...
Jeg tænker lidt på de målgrupper som er nævnt i den her link (10 målgrupper i §2): https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31354

Ud fra de målgrupper og når man læser din historie har du jo haft begrænsninger i arbejdsevnen som følge af en ulykke. De bør på grund af som følge af en ulykke hjælpe dig ud fra kapitel 6 i Bekendtgørelse af lov om aktiv socialpolitik:
https://www.retsinformation.dk/Forms...id=113596#Kap6
Det vil sige de burde have afklaret dig, om du skal på revalidering eller feks. fleksjob.... simpelthen pga. din begrænsninger efter ulykke.

Hvis du har nogle lægelige oplysninger, som du mener kommunen ikke har fået, så kan jeg anbefale dig at få dem med i dine kommentarer. Det kunne måske også være en eller anden form for udtalelse fra din læge om, hvordan din arbejdsevne er i forhold til dit helbred.

Det var lige mine tanker, ved ikk om du kan bruge det til noget...

Ang. lægekonsulent, nej de må ikke vurdere... Det er sagsbehandleren der afgør en sag... Det er din egen læge, der skal være med til at støtte dig og give lægelige oplysninger, som kan være med til at afgøre en sag.

Men forresten hvilken ydelse er du på nu så? Ikke sygedagpenge eller??
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 10:38   #64
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Hej Jeg har siddet og kigget på nogle af dine indlæg for at følge lidt med...
Jeg tænker lidt på de målgrupper som er nævnt i den her link (10 målgrupper i §2): https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=31354

Ud fra de målgrupper og når man læser din historie har du jo haft begrænsninger i arbejdsevnen som følge af en ulykke. De bør på grund af som følge af en ulykke hjælpe dig ud fra kapitel 6 i Bekendtgørelse af lov om aktiv socialpolitik:
https://www.retsinformation.dk/Forms...id=113596#Kap6
Det vil sige de burde have afklaret dig, om du skal på revalidering eller feks. fleksjob.... simpelthen pga. din begrænsninger efter ulykke.

Hvis du har nogle lægelige oplysninger, som du mener kommunen ikke har fået, så kan jeg anbefale dig at få dem med i dine kommentarer. Det kunne måske også være en eller anden form for udtalelse fra din læge om, hvordan din arbejdsevne er i forhold til dit helbred.

Det var lige mine tanker, ved ikk om du kan bruge det til noget...

Ang. lægekonsulent, nej de må ikke vurdere... Det er sagsbehandleren der afgør en sag... Det er din egen læge, der skal være med til at støtte dig og give lægelige oplysninger, som kan være med til at afgøre en sag.

Men forresten hvilken ydelse er du på nu så? Ikke sygedagpenge eller??

Starter med det sidste. Jeg er i arbejde,deltid. Har aldrig modtaget nogle sociale ydelser.

Kommunnen har fået alle oplysninger. Sidder netop nu og arbejder på skrivelse til ankestyrrelsen da fleksjob er blevet afvist.

Det er ikke muligt at revalidere mig med ny uddannelse. Kan fysisk ikke holde til det.

Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har misforstået noget, men jeg er lidt i tvivl om dit indlæg og formålet med de links du har lagt ind. Måske er det bare mig om ikke helt er med
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 10:50   #65
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser

Det er ikke muligt at revalidere mig med ny uddannelse. Kan fysisk ikke holde til det.

Jeg undskylder på forhånd hvis jeg har misforstået noget, men jeg er lidt i tvivl om dit indlæg og formålet med de links du har lagt ind. Måske er det bare mig om ikke helt er med
Det gør ikke noget.... Men hvis du altså lige kaster et blik på kapitel 6 i den link, jeg har sat ind, og du netop siger, at du IKKE kan revalideres til fysisk arbejde på grund af fysisk arbejde, så SKAL de hjælpe dig på en anden måde... De skal have afklaret din arbejdsevne... Hvis jobcentret allerede har vurderet, at du ikke revalideres pga. du ikke kan klare det fysisk, jamen så kan du da heller ikke klare ethvert arbejde på 37 timer.... NÅR man har BEGRÆNSNINGER i arbejdsevnen SKAL man have hjælp! Og det er netop det kapitel 6, de skal bruge for at hjælpe dig videre...

Du er jo i en målgruppe, som har fået begrænsninger i din arbejdsevne som følge af en ulykke... Og at der er tale om en arbejdsskade, jamen det skal de også tage hensyn til...

Jeg synes det er vigtigt, der bliver nævnt, at du HAR begrænsninger i din arbejdsevne ud fra de lægelige oplysninger - og derfor kan du ikke klare et fuldtidsjob.

Hjalp det lidt??

___________

Hvis de kan ikke revalidere dig pga. det fysiske, så burde de kunne revalidere dig på en anden måde - der er mange muligheder ved revalidering - og nogle af dem ender i fleksjob. Jeg er selv en af dem, som var på revalidering og senere er blevet fleksjobber...

Og forresten... det er ikke altid kun dine lægelige oplysninger, de skal se på, de skal også vurdere ud fra din arbejdsevne. Så det at de mener, at dit helbred "muligvis" kan forbedres synes jeg ikke, de burde basere afgørelsen på. De skal også tænke på din ARBEJDSEVNE.... Måske kan du også nævne det som kommentar...

Sidst redigeret af curls; 10-04-2009 kl. 11:04. Årsag: Flere tanker... igen igen
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 11:16   #66
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Det gør ikke noget.... Men hvis du altså lige kaster et blik på kapitel 6 i den link, jeg har sat ind, og du netop siger, at du IKKE kan revalideres til fysisk arbejde på grund af fysisk arbejde, så SKAL de hjælpe dig på en anden måde... De skal have afklaret din arbejdsevne... Hvis jobcentret allerede har vurderet, at du ikke revalideres pga. du ikke kan klare det fysisk, jamen så kan du da heller ikke klare ethvert arbejde på 37 timer.... NÅR man har BEGRÆNSNINGER i arbejdsevnen SKAL man have hjælp! Og det er netop det kapitel 6, de skal bruge for at hjælpe dig videre...

Du er jo i en målgruppe, som har fået begrænsninger i din arbejdsevne som følge af en ulykke... Og at der er tale om en arbejdsskade, jamen det skal de også tage hensyn til...

Jeg synes det er vigtigt, der bliver nævnt, at du HAR begrænsninger i din arbejdsevne ud fra de lægelige oplysninger - og derfor kan du ikke klare et fuldtidsjob.

Hjalp det lidt??

___________

Hvis de kan ikke revalidere dig pga. det fysiske, så burde de kunne revalidere dig på en anden måde - der er mange muligheder ved revalidering - og nogle af dem ender i fleksjob. Jeg er selv en af dem, som var på revalidering og senere er blevet fleksjobber...

Og forresten... det er ikke altid kun dine lægelige oplysninger, de skal se på, de skal også vurdere ud fra din arbejdsevne. Så det at de mener, at dit helbred "muligvis" kan forbedres synes jeg ikke, de burde basere afgørelsen på. De skal også tænke på din ARBEJDSEVNE.... Måske kan du også nævne det som kommentar...

Altså jeg tror jeg er lidt tabt lige. Nu. Jeg er igang med at søge fleks. Er blevet indstillet til det af sagsbehandler, men det blev afvist 2 gange, så nu ligger sagen hos ankenævnet. Jeg har indsat et længere brev som er til ankenævnet, kommentarer til min sag som jeg mener er relevante.

De har ikke vurderet noget om revalidering. Det eneste de faktisk har vurderet er at jeg ikke kan få fleks.

Jeg har tilføjet flg. til det brev jeg har sat ind i et tidligere indlæg:

Her bagefter at have gennemlæst alle sagens akter og skrevet kommentarer endnu engang, ja så kan det stadig kun undre at man i den grad vælger at totalt ignorere alle fagkyndige og egen lægekonsulent samt socialrådgiverens indstilling til fleksjob. At man i stedet hiver fat i et lægepapir som blev udarbejdet kort efter ulykken uden at tage hensyn til følgende læge undersøgelser, operationer og følgende konklusioner.
Desuden er der ved afslaget ikke en medfølgende handlingsplan som redegør for hvorledes det skal lade sig gøre, at jeg har mulighed for at have en tilknytning på arbejdsmarkedet på ordinære vilkår.

Beskæftigelses fremmende foranstaltninger vil ikke kunne forbedre mit helbred og dermed heller ikke min arbejdsevne. Forstår slet ikke hvordan det kan vurderes at kunne hjælpe. Jeg har i snart 4 år lidt under min skade og har trods egne gentagne forsøg ikke kunne arbejde mere end 20-22,5 timer/ugt. Jeg blev kørt ned en måned før jeg afsluttede min kontoruddannelse. Denne blev afsluttet på nedsat tid og efter mine præmisser. Jeg gik i gang med en markedsføringsuddannelse efter kontoruddannelsen, en fuldtids uddannelse, men måtte opgive at gennemføre den efter få mdr., da jeg fysisk ikke kunne holde til det.

Det går over min forstand hvordan kommunale fag – og sagkyndige kan mene at skaden kan forbedres, når alle fagkyndige jeg har konsulteret har gjort alt hvad de kan for at hjælpe mig og nu vurderer at der ikke er mere at gøre og at skaden er permanent og er min arbejdsevne er nedsat permanent. Dette er oven i købet dokumenteret gang på gang og fremsendt til jobcenteret. At man så vælger alligevel at afvise at give mig en fleks bevilling, men udelader at lave en handlingsplan for hvordan man mener at kunne hjælpe mig med at opnå tilknytning på arbejdsmarkedet på ordinær vis, er ikke bare uforståelig, men også ulovligt. Jeg har sjældent set så usaglig en konklusion.

Jeg er knap 28 år. Jeg er med mine kundskaber og engagement attraktiv for arbejdsmarkedet. Jeg er stræbsom, engageret, videreuddanner mig og har i den grad lyst til at blive på arbejdsmarkedet i så mange år som overhovedet muligt. Jeg har allerede et arbejde på nedsat tid og denne virksomhed er interesseret i at beholde mig på fleks vilkår. Jeg kæmper en kamp for at klare mig gennem dagene fysisk, psykisk og økonomisk. Var det ikke for mit arbejde og mit netværk, så var jeg slet ikke nået så langt som jeg er i dag.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 11:38   #67
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af DaisyBoo Se meddelelser
.............Desuden er der ved afslaget ikke en medfølgende handlingsplan som redegør for hvorledes det skal lade sig gøre, at jeg har mulighed for at have en tilknytning på arbejdsmarkedet på ordinære vilkår.
Er godt klar over, at der er tale om afslag på fleksjob.....
Det er netop som ovenstående du skriver... de SKAL have afklaret dig, og det er det jeg prøver at fortælle dig, at de SKAL hjælpe dig. Du nævner handlingsplan, og det er dét de kunne arbejde ud fra kapitel 6 i den lov, som jeg har henvist i den tidligere indlæg med link...

Det hjælper ikke altid bare kun med kommentarer i et afslag - det vil være godt med henvisning til lov eller vejledning i forbindelse til en en lov osv... og feks. lægelige oplysninger.... Det er det som man ligesom kan kalde "dokumentation"...

Jeg ved lidt om sådanne ting fra mit eget arbejde... Jeg behandler ikke klager, men kender noget til proceduren...

Det hjælper nok ikke at skrive, at de har ignoreret lægekonsulentens udtalelser/vurderinger, for det må de jo slet ikke og kan derfor ikke bruges til noget... Lægekonsulentens opgave er udelukkende at oversætte feks. diagnoser....

Synes det er ærgerligt, at de ikke har overvejet revalidering til dig overhovedet, for andre muligheder skal afprøves, før der kan tilbydes fleksjob....

Men lad os se, om nogen af de andre kommer kommer med gode råd til dig...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 11:57   #68
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Er godt klar over, at der er tale om afslag på fleksjob.....
Det er netop som ovenstående du skriver... de SKAL have afklaret dig, og det er det jeg prøver at fortælle dig, at de SKAL hjælpe dig. Du nævner handlingsplan, og det er dét de kunne arbejde ud fra kapitel 6 i den lov, som jeg har henvist i den tidligere indlæg med link...

Det hjælper ikke altid bare kun med kommentarer i et afslag - det vil være godt med henvisning til lov eller vejledning i forbindelse til en en lov osv... og feks. lægelige oplysninger.... Det er det som man ligesom kan kalde "dokumentation"...

Jeg ved lidt om sådanne ting fra mit eget arbejde... Jeg behandler ikke klager, men kender noget til proceduren...

Det hjælper nok ikke at skrive, at de har ignoreret lægekonsulentens udtalelser/vurderinger, for det må de jo slet ikke og kan derfor ikke bruges til noget... Lægekonsulentens opgave er udelukkende at oversætte feks. diagnoser....

Synes det er ærgerligt, at de ikke har overvejet revalidering til dig overhovedet, for andre muligheder skal afprøves, før der kan tilbydes fleksjob....

Men lad os se, om nogen af de andre kommer kommer med gode råd til dig...
Jeg ved faktisk ikke hvorfor de ikke har tænkt på revalidering, men måske kan det hænge sammen med at jeg har været igang med en uddannelse, men var nødt til at opgive.

Der er faktisk ingen der har nævnt det overhovedet. Og dog - en enkelt dame som sidder med jobfastholdelse kunne godt se at det virkede håbløst at tænkte i revalidering når jeg har det som jeg har.

Men virker det ikke lidt at begynde at råbe revalidering når jeg netop er igang med fleks afklaring?

Og du har ret med henvisning til paragraffer, hvorfor jeg også efterlyser den paragraf som påviser at der skal være en handlingsplan når man bliver afvist til fleks.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2009, 12:57   #69
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du efterlyser nogle paragraffer om planer.

Der er ved alle - tror jeg - beskæftigelseslove et krav om planer for at komme tættere på arbejdsmarkedet.

Først sygedagpengeloven, hvor du kan læse om udvikling. Denne udvikling er jo en slags plan.

Citat:
§ 28. Før udbetalingen af sygedagpenge kan ophøre på grund af varighedsbegrænsningen, jf. §§ 24 og 27, skal kommunen anvende arbejdsevnemetoden i form af beskrivelse, udvikling og vurdering af en persons arbejdsevne med henblik på at undersøge, om den sygemeldte er berettiget til revalidering, visitation til fleksjob eller førtidspension.
https://www.retsinformation.dk/Forms...px?id=30746#K8

Her er noget fra lov om aktiv socialpolitik:

Citat:
12 b. Kommunen har pligt til at vurdere, om der for en sygemeldt, der har ansøgt om eller modtager hjælp efter § 11, er behov for at udarbejde en plan for sygdomsafklaring, behandling, optræning og andre beskæftigelsesfremmende foranstaltninger for at sikre, at personen får den nødvendige hjælp til at opnå eller genvinde tilknytning til arbejdsmarkedet.

Stk. 2. Vurderingen efter stk. 1 skal foretages umiddelbart efter, at kommunen er blevet bekendt med, at personen er syg. Herefter skal kommunen løbende under sygeforløbet, og mindst hver gang der gennemføres en samtale som led i det individuelle kontaktforløb, jf. kapitel 7 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats, foretage en sådan vurdering.

Stk. 3. Vurderer kommunen, at der er behov for at udarbejde en plan efter stk. 1 og 2 for sygdomsafklaring, behandling, optræning og andre beskæftigelsesfremmende foranstaltninger, skal den umiddelbart herefter udarbejde en sådan plan.

Stk. 4. Opfølgning på, om en person følger en plan efter stk. 3, sker som led i kontaktforløbet, jf. kapitel 7 i lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
https://www.retsinformation.dk/Forms...id=113596#Kap1


Og så også noget her:

Citat:
§ 70 a. Grundlaget for en afgørelse om fleksjob skal bestå af


1) en redegørelse for, at relevante tilbud efter denne lov samt andre foranstaltninger har været afprøvet for at bringe eller fastholde den pågældende i ordinær beskæftigelse,

2) en redegørelse for den pågældendes ressourcer samt muligheden for at anvende og udvikle dem, som udarbejdes i samarbejde med den pågældende og indeholder dennes egen opfattelse af forholdene,

3) en redegørelse for, hvorfor den pågældendes arbejdsevne anses for varigt begrænset, og

4) en redegørelse for, hvorfor arbejdsevnen ikke kan anvendes til at opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår.


Stk. 2. Kommunen anvender reglerne om krav til undersøgelse af arbejdsevne samt om sagsbehandling i forbindelse med påbegyndelse og behandling af sager om fleksjob, som er fastsat i medfør af § 4 a, stk. 3.
https://www.retsinformation.dk/Forms...d=115624#Kap13

Og i arbejdsevnemetoden - ressourceprofilen handler ALT om at fjerne barrierer ved hjælp af en plan, så borgeren nærmer sig arbejdsmarkedet.

http://www.k10.dk/index.php?pageid=arbejdsevnebegrebet

Det er som regel altid planer, der mangler. Kommunerne hæfter sig ved alt muligt andet, så man bliver forvirret, mens det jo netop er planen for tilbagevenden til arbejdsmarkedet, der er aller vigtigst.

Men man bliver altså IKKE rask af at blive aktiveret.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 19:24   #70
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Tusind tak for det Zusa. Det er simpelthen så super.

Min fars kæreste som er socialrådgiver, dog sidder hun med børn og unge men ankeprocessen er samme, læste det hele igennem og kom også med input. (Iøvrigt var hendes holdning at nu var det bare et spørgsmål om tid før vi skulle poppe champagnen)

Så jeg har gennemgået det jeg har skrevet, opdateret, tilføjet og slettet. Nu er det done. Jeg har lave notehenvisninger hvor jeg sat de der små sedler på og markeret det på siden som der henvises til. Det kan simpelthen ikke skæres mere ud i pap.

Jeg tænker at jeg måske kører ind med det hele til dem og aflever personligt. Er hamrende angst for at det ikke kommer frem.

Igen - TUSIND TAK FOR JERES HJÆLP!
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Evt afslag på FP maybeline2you Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 65 08-10-2012 13:35
Afslag... Marian Spørgsmål ang fleksjob 131 16-08-2012 15:44
Afslag på førtidspension - Hjælp til afslag FTP ansøger Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 13 27-10-2011 12:36
bliver snart vanvittig afslag aflsag afslag mams Hjælpemidler til handicappede 36 11-07-2011 16:26
Afslag velcro Alt det andet 10 19-08-2008 19:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension