K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-04-2013, 20:49   #1
jeanet1192
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2011
Indlæg: 18
Styrke: 14
jeanet1192 er ny på vejen
Skal træne min smadrede arm i følge en ny fys

Hjælp hjælp...

Er idag startet hos en ny fys på hovedpineamb., og troede egentlig jeg skulle have nogle øvelser der var rettet mod nakke og skuldre, men men...

Jeg har kroniske nervesmerter i venstre arm, fra fingre og til hovede. Jeg har rigtig mange smerter hele tiden, og har også fået meget hovedpine og smerter i modsatte skulder.

Da jeg så møder den nye fys, sagde hun at nu skulle jeg igang med træning af hele kroppen.
Aha tænker jeg.

Jeg frtæller så om problemmer med at kunne lave noget med min venstre arm, men hun sagde at jeg skulle på trds af smerter. Det var en barriere jeg bare måtte hen over...

Jeg er meget trist...
Jeg kæmper virkelig i hverdagen, og så ser man frem til hjælp, men får lidt et gok i nøden.
Hun sagde bla også at måske ville mine smerter gå væk, men jeg har jo gang på gang gennem de sidste 5 år, fået at vide at jeg vil skulle leve med dette altid.

Jeg følte lidt at hun bare synes jeg skulle træne for at blive fit for fight, og tabe mig.( dog sagde hun ikke min 25 kilo overvægt var et problem)

Åhhhhh ved ikke hvordan jeg skal takle det...
Jeg går til noget genoptræning hos ne anden fys med den højre skulder, og hun er heldigvis den som skal træne mig...hun er meget sød

Måske nogle har prøvet lign. før, og kan give mig strke og et par gode fif???
jeanet1192 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2013, 21:14   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jeanet1192 Se meddelelser
Åhhhhh ved ikke hvordan jeg skal takle det...
Jeg går til noget genoptræning hos ne anden fys med den højre skulder, og hun er heldigvis den som skal træne mig...hun er meget sød
Jeg ved ikke, om jeg misforstår det, men er det så denne "anden fys", som også skal stå for træningen af hele kroppen?

Eller skal du træne noget hos den ene fys, og noget andet hos den anden fys?

Hvis du skal træne hos 2 forskellige fys'er, så snak med den søde om det, og hør hvad hun mener.

Du kan også kontakte din læge og spørge, om din venstre skulder må trænes, sådan som fys'en ønsker det.

Jeg kan ikke vurdere, om din venstre skulder kan tåle denne træning, men som grundregel lyder det ganske fornuftigt, at træne hele kroppen, og ikke kun en del af den.

Hvis man har et problem et eller andet sted i kroppen er det f.eks. ikke usædvanligt, at man spænder et helt andet sted., f.eks. i skulder/nakke-området.

Jeg tror nok man kaldet det "kompensationssmerter".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-04-2013, 21:32   #3
jeanet1192
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2011
Indlæg: 18
Styrke: 14
jeanet1192 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg ved ikke, om jeg misforstår det, men er det så denne "anden fys", som også skal stå for træningen af hele kroppen?

Eller skal du træne noget hos den ene fys, og noget andet hos den anden fys?

Hvis du skal træne hos 2 forskellige fys'er, så snak med den søde om det, og hør hvad hun mener.

Du kan også kontakte din læge og spørge, om din venstre skulder må trænes, sådan som fys'en ønsker det.

Jeg kan ikke vurdere, om din venstre skulder kan tåle denne træning, men som grundregel lyder det ganske fornuftigt, at træne hele kroppen, og ikke kun en del af den.

Hvis man har et problem et eller andet sted i kroppen er det f.eks. ikke usædvanligt, at man spænder et helt andet sted., f.eks. i skulder/nakke-området.

Jeg tror nok man kaldet det "kompensationssmerter".
Jeg skal træne det hele ved den "søde" fys
Jeg tager en snak med hende på fredag.
Så må jeg tage stilling sammen med hende hvad jeg/vi gør og ikke gør...
tak for dit svar
jeanet1192 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad er en lægekonsuent i følge loven? einstein Lægekonsulenternes Rolle 5 08-05-2012 15:43
lang kamp....... som følge til, så er vi TO i familien solskinspigen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 17 18-01-2011 10:22
Ingen stemmeret i følge KU Ida Politik og Samfund 32 29-06-2009 10:45
Hvilke række følge for fleksjob Mikail Spørgsmål ang fleksjob 11 16-11-2008 22:46
Nok værd at følge med i Hejdien Dit og Dat 0 20-06-2008 02:13




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension