K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2014, 09:43   #21
Sambo
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2014
Indlæg: 41
Styrke: 10
Sambo er ny på vejen
Der findes gode sagsbehandlere.

Jeg synes ofte man hører om de dårlige sagsbehandlere/jobkonsulenter herinde.
Vil derfor benytte lejligheden nu til at sige, at jeg er ganske tilfreds med min.

Tror ikke det er hendes skyld at jeg desværre havnede på et ressourseforløb fremfor en førtidspension.

Så hvis jeg er "genkendt" herinde, håber jeg da hun kigger med!
Sambo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2015, 22:25   #22
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Rekord eller fejl i vores tæller?

» Online Brugere: 3.747
11 medlemmer og 3.736 gæster

Flest brugere online nogensinde var 3.752, Idag kl. 22:11.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-09-2015, 15:16   #23
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er ikke en fejl i tælleren...

Det kan skyldes mange ting at den registrere så mange online...

Det er set før at nogle søgemaskiner sender et utal af "søgerobotter" ind på en gang for at kortlægge siden...feks den kinesiske søgemaskine Baidu er slem til det..

Jeg har endda blokeret en del af dem for at slippe for den trafik...

Det kan desværre også skyldes et forsøg for at se om man kan lægge siden ned...

Så man skal nok ikke lægge for meget i den slags høje udsving..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2018, 08:39   #24
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Trist udvikling.

For 2 - 3 år siden kunne vi opleve at der var ca 116 gæster, som fulgte med på k10.

I dag, stort set døgnet rundt, har vi over 400 gæster, som søger svar på spørgsmål.

Vi på k10 arbejder på, at k10 skal nedlægges, at vi bliver overflødige, med en fornuftig lovgivning.

Hvor er det trist, at k10 desværre bliver en større og større succes, hvor flere og flere almindelige borger, søger om hjælp.

Politikere, I gør noget forkert.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-06-2018, 16:47   #25
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
For 2 - 3 år siden kunne vi opleve at der var ca 116 gæster, som fulgte med på k10.

I dag, stort set døgnet rundt, har vi over 400 gæster, som søger svar på spørgsmål.

Vi på k10 arbejder på, at k10 skal nedlægges, at vi bliver overflødige, med en fornuftig lovgivning.

Hvor er det trist, at k10 desværre bliver en større og større succes, hvor flere og flere almindelige borger, søger om hjælp.

Politikere, I gør noget forkert.

Hilsen Peter
ØHHH...mon ikke fora på Facebook har taget over ?? K10.dk er da ikke særligt brugt, andet end hvis man ikke er over 60 år.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-06-2018, 17:17   #26
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nej, de7smådværge, jeg er ikke enig, fordi.....

... at det enkelte mennesker har mange spørgsmål og Facebook er et meget dårligt medie at rådgive et mennesker, som er nede på begge knæ.

Erfaringsmæssig ved vi, at når et spørgsmål er besvaret, så dukker der altid 7 andre, lige så vigtige spørgsmål op.

At råde andre kræver tålmodighed fordi ikke alle tomater modnes på samme tid.

På k10 har vi tid til at dokumenterer vores råd, hvilket er en vigtig del af rådgivningen.

Facebook er god.

K10 er bedre til sårbare mennesker, som er ramt af alvorlig sygdom.

Bedste hilsner

Bilag

http://www.k10.dk/showpost.php?p=363655&postcount=46

...........hvordan lovgivningen skal fortolkes!

Hvorfor skriver jeg det? Fordi det kan få katastrofale konsekvenser for det enkelte menneske, såfremt vi ikke gør os umage med at forstå og fortolke lovgivningen.

Det kræver en vilje og en lyst til at hjælpe mennesker videre. En lyst til at være faglig stolt og bevidst om, at der ikke længere kan være tale om socialfaglige vurderinger på beskæftigelsesområdet. Lovgivningen har udviklet sig detaljeorienteret og kræver en socialjuridisk vurdering.

Vi må hjælpe hinanden med at udvikle os i samme retning, som lovgivningen. Vi skal følge med uanset om vi er fagperson eller borger. Hvorfor? Fordi det enten handler om faglig stolthed - eller fra borgerperspektiv eget liv og fremtid.


PPS

Alle burde vide, at netop på Facebook foretager kommunerne en massiv, lovlig og ulovlig, overvågning af borgerne, hvorimod på k10 er alt anonymt.

https://www.k10.dk/showthread.php?t=34695

.... og de gamle bukke har de stiveste horn.

Sidst redigeret af phhmw; 04-06-2018 kl. 17:32.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 04-06-2018, 22:31   #27
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er ganske enig med Peter....og dette ikke fordi jeg ejer K10...

Jeg ville faktisk ønske af der ikke var brug for en side som K10....både for borgerne...men også pga mig selv...det tager en del af min tid...som jeg udemærket kunne bruge andetsteds..

Facebook egner sig simpelthen ikke som medie til at rådgive folk....spørgsmålene og svar forsvinder alt alt for hurtigt....specielt hvis det er en travl gruppe...feks jobcentrets ofre...hvor det går rivende hurtigt med folk der kaster adskillige artikel opslag ind hele tiden....mange gange de samme...

Så er der samtidig det med anonymiteten....jo jo man kan da lave en falsk facebook profil....men det gør de fleste altså ikke....specielt ikke de sårbare...

Her på siden har man muligheden for at være 100 % anonym....og ens spørgsmål...ja de forsvinder ikke bare man kigger væk et kort øjeblik...

Samtidig er K10 meget søgbar...det vil sige at man lynhurtig kan finde den information man leder efter....selvfølgelig forudsat at emnet har været vendt herinde....

Facebook er ikke særlig søge venlig...og det er meget sværere at finde den information man kan bruge...

Sidste...tag endelig ikke fejl af hvor mange mennesker der er derude som ikke ønsker at bruge facebook....og som tager deres anonymitet alvorligt...og her er K10 ganske perfekt at bruge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2018, 01:14   #28
Ginger64
Elsker at være her på K10
 
Ginger64s avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Lokation: Fredericia
Indlæg: 79
Styrke: 15
Ginger64 er ny på vejen
Helt enig med Peter og Web Der burde ikke være brug for K10 og sammenlignet med Facebook? "Har du slugt en Flu'?" Der er jo intet sted på Nettet, hvor man kan finde mere konkret viden, links og personlig rådgivning GRATIS end hér på K10!
Ginger64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2018, 09:07   #29
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Helt enig.

Facebook er god til mange ting. Tror jeg nok.

Men Facebook kan bare ikke de samme ting som et forum.

For nylig har der været tråde, hvor der har været brug for, at skrive om brugen af dagbog i forb. med arbejdsprøvning, og hver eneste gang henviser/linker vi til en tråd, der er 9 år gammel.

Og anonymiteten er meget vigtig, især når man i forvejen står i en sårbar situation.
Mange af de ting der skrives på K10 ville aldrig komme frem på Facebook, hvor sagsbehandlere også sidder og læser med.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-06-2018, 14:24   #30
solonely
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-02 2015
Indlæg: 20
Styrke: 0
solonely er ny på vejen
Dokumentere dokumentationen :p

Uden jeg skal spille ekspert, men jeg har lige oprettet et indlæg der tydeligt viser hvor vigtigt det er at have sin dokumentation i orden.
Kan du ikke dokumentere dine påstande, så er de kun ophav for yderligere forvirring.

Hvis du mener din sagbehandling bliver håndteret ukorrekt, så skal du dokumentere den dokumentation du har fået der skal vise hvad du er utilfreds med.
Har du spørgsmål, så skriv en mail til sagsbehandleren, du skal på ingen måde spørge her. Får du ikke svar, så kan du altid skrive en klage, og netop der har du jo på skrift at du har efterspurgt svar.

K10 er en genial side, men vi bruger den desværre helt forkert.
99% af vores indlæg ender op i blablabla.
Vi burde løfte i flok.
solonely er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvilken kaffe byder du uventede gæster? nemesis Politik og Samfund 33 07-03-2013 13:26
Gæster i 2 eller 3 mdr. næsebjørn Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 17-03-2011 10:28
Journalister, politikere, gæster...... phhmw Alt det andet 0 05-07-2010 16:43
Kære gæster på k10 ... @PerChr Dit og Dat 8 02-03-2009 00:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension