K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2015, 15:49   #61
1507
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 44
Styrke: 15
1507 er ny på vejen
Jubiiiiii

Jubiiiiii.......

Endelig. Var til møde med Rehab. teamet her til morgen, og efter blot 10 min. og ganske få spørgsmål ang. mit helbred, blev jeg indstillet til Fleksjob

Ved godt der mangler den endelige afgørelse, men Teamet udtalte at de ikke kan se andre løsninger for mig.

Det næste Team/hold af personer der skal komme med den endelige afgørelse, har møde på torsdag.
Så burde inden for 14 dage have afgørelsen i hånden ( iflg SB.)

Det er en vild fornemmelse efter 7 års kasten-rundt-med i systemet.

Tak til K10 for gode råd og tråde med nyttig info.

Er lovet job det sted jeg har været i Praktik de sidste 18 mdr*., så det ser vist lyst ud snart. *(6 mdr. afklaring, 12 mdr. ventetid)/arbejdsfastholdelse).

Mvh. 1507
1507 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2015, 07:55   #62
1507
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2009
Lokation: Odense
Indlæg: 44
Styrke: 15
1507 er ny på vejen
Har fået fleksjob.

Og så kom afgørelsen.
Har fået Fleksjob og skriver kontrakt med arbejdsgiver senere i dag sammen med jobkonsulent.

Det er en underlig fornemmelse, men tænk nu er det slut (næsten)
1507 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2015, 15:17   #63
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det må være herligt at "komme i mål"....

Tillykke med dit nye fleksjob...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2015, 13:38   #64
Hani
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2013
Indlæg: 13
Styrke: 11
Hani er ny på vejen
Kære alle! Jeg har lige et spg. ang. lægeattest LÆ262

Kommunen bad min kone om en lægeattest tilbage den 16-01-2015
Min læge sendte så lægeattesten til dem 10-02-2015

På mandag, skal hun endelig til samtale i kommunen hvor der skal laves en forberedelsesskema, sammen med en ukendt sagsbehandler.

Jeg har så her til morgen fået at vide, at der er chance for at hun til samtalen på mandag kan blive bedt om en ny lægeattest. Kan det passe, at hvis den lægeattest de ligger inde med, er mere end 6 mdr gammel, så kræver de en ny?

Problemet er dog bare, at min kones læge er idag gået på pension, så den nye læge skal have skrevet lægeattesten - det godt nok for dårligt, tænker jeg. Den nye læge kender jo slet ikke min kone?

Sidst redigeret af Hani; 17-09-2015 kl. 16:08.
Hani er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2015, 13:53   #65
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Når de skl udfylde forberedende skema, må det betyde at hun skal møde det rehabiliterende team?

Det sidste der sker inden det møde er udfyldekse af LÆ265, som er et lovkrav til det møde. Den skal udfyldes af den praktiserende læge og kan ikke undgåes.

Den laves først til sidst da LÆ265, hurtig bliver for gammel
På et eller andet tidspunkt skal den nye læge jo alligevel sætte sig ind i sagen og når der bestilles tid ved lægen til LÆ265, så husk at oplyse at det er det som skal laves, for ofte sættes der god tid af til det (min læge sætter fx. 60 minutter af)
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-09-2015, 16:05   #66
Hani
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2013
Indlæg: 13
Styrke: 11
Hani er ny på vejen
Tak for svaret gisne

Jo det er korrekt - hun skal møde det rehabiliterende team på et tidspunkt, hvilket er grunden til, at de bad om en lægeattest tilbage i januar. Men det er først nu at hendes sag er kommet lidt mere igang, hvor hun på mandag skal udfylde det forberedende skema med en sagsbehandler, og derefter nok tid til mødet med det rehabiliterende team.

Vi kan bare ikke forstå hvorfor de allerede bad om en lægeattest tilbage i januar, når det forberedende skema ikke var udfyldt endnu. Vi forstod det nemlig også som at de først vil have lægeattesten, efter skemaet er blevet udfyldt.

Vi må nok bare vente til på mandag, for at høre hvad de har at sige.
Hani er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension