K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-05-2009, 11:38   #1
SkovImer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
SkovImer er ny på vejen
Hvordan kommer jeg ud af mit Fleksjob

Jeg er ansat igennem de seneste 6 år. På fleks tid. Nu er jeg sygemeldt fra dette job på grund af min ryg.

Jeg er fyret pr. 31 -07-2009. Men min læge og Fys siger at jeg ikke længere kan vende tilbage til dette job.

Nu siger kommunen så, at jeg ikke er sygemeldt i ALLE erhverv, så de sandser mine sygedagpenge. Altså kan min arbejdsgiver ikke længere få refusion..

Jamen hvad gør jeg så med de sidste 3 mdr jeg har tilbage som ansat. kan mit arbejde så stoppe mine penge?
Hvordan kan jeg så blive løsnet fra mit arbejdsforhold FØR tiden?

Kan jeg ikke få ledighedsydelse.

Jeg ved snart ingenting. Har klaget over kommunens afgørelse. Men her siger de at et savr foreligger indenfor 3 mdr. Hvad kan jeg dog bruge det til.

Nogle gode råd`??
SkovImer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2009, 14:44   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tror du er nød til at fortælle lidt mere du skriver fleks tid men fleksjob du er visiteret til fleks må jeg formode ... ?

Jeg blev også i sin tid fyret under sygdom , men fik sygedagpenge i den tid der var tilbage da jeg ikke kunne vende tilbage til jobbet , og det var der ikke noget problem i og så over på ledighedsydelse bagefter ...

Det var nok det samme du skulle men ved ikke lige hvad det er din kommune har gang i ...

Du skriver at du har klaget over afgørelsen ? er det en anke ?

Jeg ville helt sikkert skrive til min jobkonsulent og min sagsbehandler og høre hvad der sker og hvordan du skal forholde dig og så ned i fagforeningen og høre hvad de har at sige til det lige umiddelbart vil jeg sige at det lyder mystisk og det du aller først skal have afklaret er hvordan du står her og nu har de et andet job til dig som du kan varetage , siger din læge at du er klar til at komme i job nu (et andet ) eller er det ene og alene kommunen der raskemelder dig ...

Flere informationer er nødvendigt
  Besvar med citat
Gammel 04-05-2009, 18:47   #3
SkovImer
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2009
Indlæg: 18
Styrke: 16
SkovImer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Tror du er nød til at fortælle lidt mere du skriver fleks tid men fleksjob du er visiteret til fleks må jeg formode ... ?

Jeg blev også i sin tid fyret under sygdom , men fik sygedagpenge i den tid der var tilbage da jeg ikke kunne vende tilbage til jobbet , og det var der ikke noget problem i og så over på ledighedsydelse bagefter ...

Det var nok det samme du skulle men ved ikke lige hvad det er din kommune har gang i ...

Du skriver at du har klaget over afgørelsen ? er det en anke ?

Jeg ville helt sikkert skrive til min jobkonsulent og min sagsbehandler og høre hvad der sker og hvordan du skal forholde dig og så ned i fagforeningen og høre hvad de har at sige til det lige umiddelbart vil jeg sige at det lyder mystisk og det du aller først skal have afklaret er hvordan du står her og nu har de et andet job til dig som du kan varetage , siger din læge at du er klar til at komme i job nu (et andet ) eller er det ene og alene kommunen der raskemelder dig ...

Flere informationer er nødvendigt
Ja min klage er en anke. Den første ville sagsbehandleren ikke rigtigt svare på. Hun skrev blot at de stadig havde besluttet at standse mine syge dag penge. Og jeg er ikke i en fagforening. så de vil ikke hjælpe. Klart nok. Har meldt mig ind nu. Men det hat så været min dumhed, at droppe den i sin tid. Jeg er fleksvisiteret til 12 timer pr uger, og har været det i seks år. Men på grund af en udtale fra en læge fra den 18 narts skriver han at jeg msåke godt kan varetage et andet job. Jamen så siger de jeg ikke er sygemeldt. Men jeg får jo stadig løn fra mit arbejde. Men havd sker der så nu. Jeg har fosøgt at træffe en jobkonsulent. Men ingen ringer tilbage. Jeg får blot svaret at de har meget travlt.

Hvad nu med min ansættelse som varer til den 30 juli.
SkovImer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvordan kommer jeg videre? mitte87 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 2 04-09-2012 12:12
Løntilskudsjob, hvordan kommer jeg igang fiskecykel Spørgsmål ang fleksjob 6 11-10-2011 22:21
Hvordan kommer man ud af et flexjob? carlos Spørgsmål ang fleksjob 17 18-06-2010 22:16
Hvordan kommer jeg videre?? :( Sivtop Spørgsmål ang fleksjob 4 01-05-2010 22:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:42.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension