K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-02-2012, 22:49   #1
frk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
frk er ny på vejen
Unhappy hva gør jeg?

Hej allesammen
Er ny her.

Er visiteret til flexjob, har været i systemet lidt on/off siden 2001, jeg fik diagnosen paranoid skizofren i 2002, dog ændret til borderline senere, har været i medicinsk behandling, men det er efterhånden flere år siden, er ikke i kontakt med psykiatrien nu, har heller ikke været det i flere år. Jeg blev godkendt til flexjob for ca 2 år siden, efter revalidering og læreplads, som ikke blev fuldført, men fortsatte i jobtræning på samme arbejdsplads hvor jeg var i 4 år, det ene år dog på barsel, fik ikke (som ellers lovet af arbejdspladsen) job hos dem efter endt barsel og er egentlig ikke ked af det for magter det simpelthen ikke, havde rigtig mange sygedage hos dem for jeg har en ret lav stresstærskel, men er meget god til ikke at vise det, så det er primært når jeg sidder derhjemme det kommer til udtryk og jeg mangler overskud til alt det derhjemme.. jeg har 3 børn, hjemmeboende, og nu hvor kommunen hiver og slider i mig så kan jeg blive helt bange for om jeg kan magte opgaven med dem samtidig med arbejde ved siden af.
Jeg har samtidig ledsmerter/hævelser og psoriasis, har væet ved reumatolog med hun kunne intet se på blodprøver og røngten, så ved 2. besøg fik jeg at vide jeg skulle kontakte egen læge for hun kunne ikke gøre noget. Jeg har "døjet" med leddene siden jeg var 14, er hypermobil (diagnostiseret af speciallæge) og det er også med i godkendelsen af flexjobbet... men smerterne er blevet værre gennem det sidste år, men kan jo ikke stille noget op?? hvad gør at man kan få tilkendt pension? er det bare mig der er pjevset?

vil sige at jeg holder mig selv igang, går ture, leger med ungerne, rider en tur for at få styrket musklerne, og så har jeg den obligatoriske middagslur for at kunne klare hele dagen bedst muligt, men for f***** jeg føler mig som en svækling der bare burde tage mig sammen....

frk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 23:08   #2
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Har du prøvet at tage ekstra d-vitamin? Det kan hjælpe mange mod ledsmerter...Du kan evt bare bede din læge om at få tjekket om du har d-vitamin mangel...ihvertfald et enkelt sted a starte :-
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 23:14   #3
frk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-02 2012
Indlæg: 2
Styrke: 0
frk er ny på vejen
det kunne jeg selvfølgelig prøve, kunne være super hvis det bare var det..kan man godt lide af d.vitamin mangel i 16 år?
frk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2012, 23:29   #4
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Ja sagtens...min mor fik for efterhånden mange år siden konstateret fibromyalgi. Så siste år finder jeg ud af at jeg lider af d-vitamin mangel. Og får at vide at det faktisk er meget arveligt betinget. Min mor bliver så tjekket....og hendes d-vitamin var næsten totalt fraværende....Hun startede så op på en kraftig kur. Alle hendes smerter er ikke forsvundet, men hun har en meget stærk forbedring jo bedre hendes tal bliver :-) Lægen var totalt overrasket - han havde aldrig tænkt på at der kunne være en sammenhæng :-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension