K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-06-2010, 10:01   #41
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af zuza Se meddelelser


Skal Helle så også være hjemløs for at kunne hjælpe hjemløse?

Eller være handicappet for at støtte handicappede?

Der er vel intet forkert i at bruge loven, som den er.

Hvis Helle ville "forære" sin skat frivilligt - på trods af loven - så ville pengene alligevel kun gå til de 20% rigeste og ikke til dem, der kunne bruge pengene (de fattigste).

Så nogen mener altså, at Helle skal bruge sin moral og IKKE følge loven og frivilligt indbetale ekstraskat og bidrage til de bedst stillede?!

Man er vel IKKE dobbeltmoralsk, hvis man er rask og rørig og ønsker at støtte handicappede?!

Sikken debat...

Hvor er jeg bare enig!

Og igen, hvad med alle de danskere der har bosat sig i Sverige, men arbejder i DK? De betaler skat i DK, selvom de bor i Sverige. Sådan er reglerne. Man bestemmer ikke selv, hvor man betaler skat.

Synes det er ærgerligt, at så mange har det så svært med at andre har mere end dem selv. Sådan vil det altid være, og jeg har ikke nogen problemer med det.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 18:54   #42
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
Det er da med garanti bevidst at der kun står Helles navn på kontrakten til huset, det siger vel sig selv.

Men uanset om det er juridisk rigtigt eller ej, så synes jeg det er moralsk forkert.
Fint skat undersøger det nu, så det kan blive klarlagt.
Nu er det sådan, at hvis man ikke er bosat i Danmark kan man ej heller købe ejendom i Danmark, så hvis parret har købt et hus i Danmark så er det kun muligt at Helle Thorning at stå på Skødet, og dermed alle papirer der har med huset og ejerskabet at gøre.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-06-2010, 20:23   #43
..lasse..
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-12 2009
Lokation: lolland
Indlæg: 14
Blog Indlæg: 3
Styrke: 15
..lasse.. er ny på vejen
nu er jeg ikke skide politisk .. det lader jeg de ubegavede om .. gg ..
men så vidt jeg ved har manden sin virksomhed i england så hvorfor betale skat i dk ... og så vidt jeg ved må socialdemokrater da også bruge privat skoler man vil vel det bedste for sine børn og med de folkeskoler der er idag ka jeg sku godt forstå helle ... så tør øjnene mand vi lever i 2010 ..

..lasse.. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 07:08   #44
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Wink

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Nu er det sådan, at hvis man ikke er bosat i Danmark kan man ej heller købe ejendom i Danmark, så hvis parret har købt et hus i Danmark så er det kun muligt at Helle Thorning at stå på Skødet, og dermed alle papirer der har med huset og ejerskabet at gøre.



Ragdoll

Jooo, det er mere end rigeligt at den ene halvdel(helst den bedste) af parforholdet bor i Danmark... -og i øvrigt er det vist sommerhusloven du refererer til...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-06-2010, 07:13   #45
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ..lasse.. Se meddelelser
nu er jeg ikke skide politisk .. det lader jeg de ubegavede om .. gg ..
men så vidt jeg ved har manden sin virksomhed i england så hvorfor betale skat i dk ... og så vidt jeg ved må socialdemokrater da også bruge privat skoler man vil vel det bedste for sine børn og med de folkeskoler der er idag ka jeg sku godt forstå helle ... så tør øjnene mand vi lever i 2010 ..



Helt enig... -og det gælder selvfølgelig også de store multinationale selvskaber der skummer fløde her i DK. med europas højeste priser på dagligvarer...

Selvfølgelig skal de IKKE betale en krone i her i landet, det vil da være mere end urimeligt... LOL
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt! Ninja Politik og Samfund 88 20-09-2010 08:09
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24
Hjort: Kontanthjælpsmodtagere betaler IKKE skat zuza Politik og Samfund 13 06-02-2008 01:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension