K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2010, 11:51   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
har betalt topskat i mange år og først i år kan jeg undgår det
men har alså ikke lige frem sagt jubii hvergang
så ja jeg kan udmærket godt forstå folk flytter fra Danmark og betaler et andet sted
synes vi har et alt for højt skattetryk i forvejen og netop en grund til virksomheder flytter ud af landet og dem der er tilbage til betale endnu mere i skat for at undgå den helt store nedtur af vores velfærd
selv blandet eu lande ryger vi ned af den stige.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 12:54   #12
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg kan ikke få øje på nogen moral - de har jo en hel anden livssituation end vi har. De tjener helt andre penge end vi gør, de betaler en anden skat end vi gør, de bor bedre end vi gør osv osv.

Politikere er IKKE os!!!

Politikere er rige mennesker der bare TALER vores sag, men de er og bliver aldrig som os.

Tænk, den synes jeg er rimelig nem at forstå, men det er som om rigtig mange mennesker har en ide om, at de så også skal leve som os, vælge som os og gå klædt som os.

Det gør de jo ikke i virkeligheden. De har økonomiske muligheder vi aldrig kommer i nærheden af, de har barnepiger, stylister, spindoktorer, diætister, eget motionsrum, dyrt tøj, fede pensionsordninger, ingen ventetider til behandling og hvad man eller kan fylde ind på linjerne. Og SÅDAN er det! Og vi kan ikke gøre hverken til aller fra, og jo hurtigere man får øjnene op for, at der er forskel på dem der repræsenterer vores sag/situation, og os der lever i den, jo større hul vil man skide på den slags historier....

Erkendelse og accept af at vi er forskellige, er vejen frem til den indre ro og rummelighed.
ENIG!
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 13:20   #13
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser

Erkendelse og accept af at vi er forskellige, er vejen frem til den indre ro og rummelighed.
Jeg er fuldstændig enig med dig Helene, i hele dit indlæg.

For mig har det aldrig været et problem, at nogen har mere end mig, når bare jeg kan holde skindet på næsen.

Så længe Stephen Kinnock, og alle andre med, overholder landets love, kan det ikke hidse mig op hvor han betaler sin skat, og hvad han ellers gør.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 13:50   #14
hansemand
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 126
Styrke: 14
hansemand er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af vovse Se meddelelser
jeg er fuldstændig enig med dig helene, i hele dit indlæg.

For mig har det aldrig været et problem, at nogen har mere end mig, når bare jeg kan holde skindet på næsen.

Så længe stephen kinnock, og alle andre med, overholder landets love, kan det ikke hidse mig op hvor han betaler sin skat, og hvad han ellers gør.

hørt hørt!!
hansemand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 13:57   #15
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Ja det danske skattevæsen er altomfavnende... når det gælder pensioner så hylder de princippet at man skal betale skat der hvor indkomsten er...altså til Danmark... når det gælder folk der har indkomsten i udlandet så svinger man lige rundt og påstår der er en masse goder ved at have bopæl i danmark så derfor skal man betale skat af alle indkomster i udlandet...helt win win for skattevæsenet i alle tilfælde...

logikken må være noget med at hvis man er dansker er man gift med det danske skattevæsen forevigt uanset hvad man ellers foretager sig...

ups... Stephen Kinnock er sku ikke engang dansker... men har vovet at gifte sig med en dansker... og hvis man gør det har man livsinteresser i danmark og bliver automatisk gift med det danske skattevæsen...
hvad er det hele da for noget vrøvl...der er jo ingen sag overhovedet

Havde han nu været muslim ville man have tilbudt penge for at han kunne rejse hjem ...
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 14:19   #16
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Du godeste....


Hvad med danskere, der bor i Malmø, og arbejder i Danmark?

De opholder sig jo mere i Sverige end i Danmark, men betaler skat til Danmark.
Så er det måske også "forkert".

Så går svenskerne jo glip af skattekroner, hvis samme logik skulle anvendes.


Og skal de nu til at skrive ned, hvor mange timer de hver dag tilbringer i de respektive lande?

Ellers må Thornings mand jo have et monster transportfradrag - som polakkerne, der ikke betaler skat her i landet. Det er temmelig mange kilometer, og hertil kommer diæter osv. Danmark går vist ikke glip af mange kroner på den konto.

Hvor har polakkerne deres familie/adresse?

Og hvorfor betaler de næsten ingen skat?

Familien Thorning er næppe så naive, at de kunne finde på at risikere at smadre Helles karriere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 14:20   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Præcis Hexi!

Og hvad værre er, hvad rager det så dansk politik hvad Helles mand laver? Nu vil venstre have kulegravet sagen.

Jeg var også ved at ryge ud af mit gode skind, den gang Henriette Kjær 's (har aldrig kunne fordrage hende) mand, brugte sine penge på - eller måske netop ikke brugte sine penge på. Hvad ragede det dansk politik hvad hendes mand rendte rundt og lavede. Desværre for hende selv, viste det sig at hun også havde tons af ubetalte regninger, hvilket jo ikke rimer på forbrugsminister, hehe.
Men mandens **** var jeg da lige glad med, han repræsenterede jo ikke partiet.

Det samme var ved at ske for Connie Hedegaard, der var også STOR dramatik om mandens svineavl (som også var en storm i et glas vand), men igen, hvad rager det mig og dansk politik, han var jo heller ikke politiker eller repræsenterede Konservativ.

Jeg gider slet ikke at gejle mig op over deres ægtefæller!!
Det svarer til at jeg har en mand der kører overfor rødt, og så bliver JEG busted. Gu' vil jeg da ej, alt det der må stå for ægtefælles egen regning.

Så JEG koncenterer mig KUN om politikerne, og stadig med den der vished om, at de er rige, kendte og meget meget anderledes bemidlede. Laver de noget ulovligt, skal de knaldes, ingen tvivl om dét!
Men om de sender deres børn i privatskole istedet for folkeskole kunne ikke rage mig mindre, eller om deres mænd/koner er ærlige eller ej i DERES erhverv, rager mig heller ikke, eller om de vil købe Gucci, Louis Vuitton eller fra Tøj og Sko, kommer heller ikke den politiske sag ved.....

Det eneste det drejer sig om er, kan dem på de ledende poste hjælp MIG her på bunden, så jeg kommer ud med skindet på næsen og fornuftige og mættede børn, og kan de gøre Danmark til et dejligt land der tager hånd om alle, svag som stærk, syg som rask, og give os alle sammen gode betingelser, jamen så er jeg med i kampen.

Men alt det andet kan medierne godt skrue ned for, for det bringer IKKE mit *** i kog.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 18:40   #18
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Helle Thorning Smidt har nu selv bedt skat om at undersøge hendes mand da hun ønsker at få tingene klarlagt og renset ham og sig selv for mistanke, manden betaler nemlig skat i Schweiz



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 20:40   #19
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
kan vi ikke abre være lige glade om ha nbetaler skat i danmark eller ej
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2010, 21:32   #20
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
I Guder har folk ikke andet at gå op i.
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Helle Thorning - Nazi / Bilderberg Kalevala Politik og Samfund 10 15-03-2013 06:26
Førtidspension-Helle Thorning Timmy Politik og Samfund 7 17-09-2012 20:24
Dejligt Helle Thorning og mand blev frikendt! Ninja Politik og Samfund 88 20-09-2010 08:09
Kom med foreslag til Helle Thorning-Schmidt Ninja Alt det andet 0 01-01-2009 18:24
Hjort: Kontanthjælpsmodtagere betaler IKKE skat zuza Politik og Samfund 13 06-02-2008 01:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension