K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2012, 16:58   #41
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Jeg brækker mig over det her...

Det er fandme ALDRIG i orden, at tage til selvtægt på den måde!!!

Jeg kan til en hvis grad forstå, hvis man under en samtale oplever sig så dårligt behandlet, at man råber og skriger, og måske endda langer ud efter nogen, fordi man i situationen er i en voldsom afmagt...

Men ALLE de tilfælde, der har været i den sidste uge, er PLANLAGTE handlinger!! Og endda ikke bare rettet mod den person, som så åbenbart har pisset på deres sukkermad, næh nej, det har været mod tilfældige mennesker, eller en hel virksomhed - det er sku ikke afmagt, det er bare idioti og vold og al mulig mangel på empati for de andre mennesker, som bliver ramt...

Jeg gider ikke være herinde mere, at SÅ mange, bare uden videre acceptere, at det er helt ok at lave modbydelige massevoldshandlinger på denne måde, det gider jeg bare ikke høre på.

Ja, jeg arbejder på et af de ramte steder, og I skulle bare vide, hvad det gør ved os, der sidder midt i det! Jeg har haft konstante mareridt siden, jeg er nervøs for at gå på arbejde og så er der alle de andre spekulationer, de andre kollegaer, som også har det dårligt... og at man så også skal høre på sådan en omgang *** fra folk, både herinde og derude, det gider jeg bare ikke!

Jeg takker af nu, send mig en pb hvis der er konkrete ting nogen vil mig, for er godt klar over, at de fleste herinde er søde mennesker, og jer vil jeg da stadig gerne give et råd med på vejen hvis I kan bruge det, I andre kan derimod rende mig et vist sted!!!

Nej, selvfølgelig er det IKKE i orden at tage til selvtægt på denne måde... -og derfor bliver disse personer jo også straffet(de er nemlig IKKE straffri)

Når dét så er sagt; må alle SB'er jo også kunne forstå, at det jo som regel ér syge - og dermed svage - personer, der kun ønsker hjælp fra kommunen, og ikke planlagte og ulovlige afgørelser i ens sag, som rigtig mange - desværre - ender op med



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!

Sidst redigeret af Multe; 19-03-2012 kl. 17:03. Årsag: Tilføjelse...
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så er reformerne endeligt vedtaget! Ninja Politik og Samfund 36 27-12-2012 11:13
2020 reformen er vedtaget... Pip Politik og Samfund 10 28-05-2011 22:58
Folketinget har den 4. juni 2010 vedtaget L 173: Ruby Nyt om loven 0 11-06-2010 02:59
sp..vedtaget pruttenQ34 Politik og Samfund 13 19-05-2009 17:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension