K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2006, 10:48   #1
Dorthe
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2006
Indlæg: 15
Styrke: 18
Dorthe er ny på vejen
Fleksjob/førtidspension??

Først tak for en rigtig dejlig overskuelig hjemmeside, som jeg faktisk fandt ved et tilfælde.
Jeg er mentalt gået ned med flaget.
Fik i maj sidste år bevilliget fleksjob og startede i et kort efter. Blev fyret derfra i oktober og så igen i juni nyt fleksjob som taxachauffør, hvor jeg nu igen står for at blive fyret fra, da jeg ikke køre nok penge ind. Arbejder hver weekend nogle og 20 timer. Der går et par dage efter sådan 2 vagter, hvor jeg igen er mig selv.
Jeg orker simpelthen ikke mere. truslen om fyring berøre mig meget og pludselig er min hukommelse af h' til og jeg glemmer både det ene og det andet og har svært ved at sove.......
Har allermest lyst til at søge førtidspension, hvis der overhovedet er en mulighed for det.....
Er der nogen der måske kan give mig et skub i den rigtige retning??
Har diagnosen PTSD, som for øjeblikket køre for fuld skrue.
Hilsen Dorthe
Dorthe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjob/førtidspension brittelil Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 02-04-2013 21:28
Fra fleksjob til førtidspension Munter Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 04-08-2012 17:41
Fra førtidspension til fleksjob ? HIT Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 28-10-2010 09:09
Fleksjob/Førtidspension Tovery At søge førtidspension 5 03-10-2010 17:00
Fra Fleksjob til førtidspension Ruby Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 63 16-07-2010 00:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension