K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-07-2011, 19:39   #21
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af BOM Se meddelelser
Søge om dispensation er værdiløst i mit tilfælde, jeg har ikke familie hvor jeg vil flytte til, og andre grunde end klimaet er der såmænd ikke!

Vil Ragdoll påstå at en instans som Pensionsstyrelsen har medarbejdere der er inkompetente og ikke evner at læse og fortolke en lovtekst?

Jeg blev FP i 2007, og ville 1½ år efter flytte til et "ikke konventionsland", et 3. land som det kaldes.

Her er svaret fra Styrelsen:

"En i Danmark tilkendt førtidspension kan medtages til 3. land såfremt følgende betingelser er opfyldte:

- Vedkommende er dansk statsborger

- Vedkommende har haft bopæl i Danmark i mindst 10 år eller i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år til det tidspunkt hvorfra pensionen ydes, jf. Pensionslovens § 3, stk. 3

- Bopælsperioden skal være sammenhængende, og ligge umiddelbart op til pensionstidspunktet


Jeg var på Grønland indenfor den periode, og fik derfor afslag...

At søge om dispensation er nytteløst, der er ingen vægtige grunde til at jeg skulle få den.

Ja, man er stavnsbundet til DK for tid og evighed, og det passer fint i tråd med den igangsatte hetz mod pensionister i udlandet!

Jeg mener simpelthen - konspiratorisk, kan man måske kalde det - at man forsøger at hidse en folkestemning op mod de livsnydende driverter under sydens sol og palmer, således at man på sigt simpelthen vil forbyde at nogle rejser udenlands..
Jeg vil så gerne se hvor i loven at der står at det skal være sammenhængende?

Det står der nemlig ingen steder.

Ja, jeg er sikker på at pensionsstyrelsen har inkompetente medarbejdere.
Jeg har prøvet at ringe og stille det samme spørgsmål 3 gange, og fik tre vidt forskellige svar. Tænk på integrationsministeriet og vildledningen at ægtefæller der ønskede at få deres ægtefæller til Danmark. Inkompetente mennesker findes der overalt.

BOM da det kun er klimaet det drejer sig om så kunne et sydeuropæisk land vel også være en mulighed, jeg er selv på vej til Portugal, der er solrigt, relativt varmt året rundt og ca. 45% billigere at bo i end i Danmark.

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 19:43   #22
Holbæk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
Holbæk er ny på vejen
Klage er nu sendt og modtaget af kommunen

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
§2 stk 2 1) Handler om førtidspensionsmodtagere der ikke har dansk indfødsret.

§3 stk 3 drejer sig om den samlede tid man skal have boet i Danmark, altså 10 år ialt, eller 1/4 af tiden, ialt. Bopæl i EU ligestilles med bopæl i Danmark.

Man skal altså samlet have boet i mindst 10 år i Danmark, eller samlet 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år. Dette krav skal være opfyldt inden tildelingen af førtidspensionen, og der står heller ingen steder at dette skal være i et rap.

Men skulle det vise sig at i har ret og jeg ikke har det, så må man jo i gang med at søge om dispensation.

@BOM,

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, eller hvornår du har fået pension? Ej heller hvor længe du var i Grønland?
Var du udsendt af et dansk firma? Jeg ved heller ikke hvor du vil hen, og om det evt. kun er af klimamæssige årsager, eller om du har personlige grunde til at ville lige netop der hen hvor du vil hen?

Hvis det er af klimamæssige årsager, så er der jo indenfor EUs grænser alt fra det koldeste nord til det varmeste syd.

Hvis der er personlige eller helbredsmæssige årsager, så er det muligt at søge dispensation.

Holbæks ven er ikke videre ung, og hans bror bor i Thailand, om han stadig har søskende her i Danmark det ved jeg ikke, men har han kun denne ene bror så er der tungtvejende grunde for en dispensation, ligesom hvis ens helbred er påvirket af klimaforhold.

Det gør mig ondt for dig, og skulle i have ret så er det frygteligt da du jo så er stavnsbundet til tid og evighed her i Danmark, det er urimeligt.

Og jeg ville da forsøge at skrive til f.eks. Line Barfod fra enhedslisten og bede hende om at stille ministeren på området et spørgsmål om det rimelige i denne lov.

Jeg står også uforstående overfor at det skulle være sådan, da også udlandsdanskere kan søge om førtidspension i Danmark, så der er ingen logik i det, hvis det skulle være sådan.



Ragdoll


Ja, nu har vi klaget til kommunen over afslaget om at tage pensionen med til Thailand - især nu som Ragdoll siger, det ser ud som om at der i loven ikke står noget om at det skal grænse op til tildelingstidspunktet.

Vi har idag modtaget et brev fra kommunen om at de har modtaget vores klage og at klagen vil blive behandlet indenfor 4 uger efter modtagelsen af klagen. I selv samme brev har de, til orientering, vedlagt et uddrag af Socialministeriets vejledning nr. 53 af 31. august 2007 pkt. 17.

I denne vejledning står der:

"53 af 31/08.2007. Vejl. om folkepension efter lov om social pension

Ret til at medtage en tilkendt pension til udlandet
17.

Efter lovens §3, stk. 3, kan personer med dansk indfødsret medtage en pension til udlandet, hvis pensionisten enten

- har haft mindst 10 års bopæl her i riget i tiden fra det fyldte 15. år eller
- har haft bopæl her i riget i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år og indtil det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes.

I begge situationer skal bopælskravet være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Dette indebærer, at der stilles krav om en sammenhængende bopælsperiode grænsende op til pensionstidspunktet, som har en længde, der mindst svarer til de nævnte bopælstider.

For pensionister, der er over 65 år, og som ønsker at medtage pensionen til udlandet, skal betingelsen om mindste bopælstid være opfyldt ved det fyldte 65. år.
De over 65-årige, der ved det fyldte 65. år har mindst 30 års bopæl i Danmark, kan efter § 3, stk. 2, ved senere flytning til udlandet, medtage
folkepensionen, uanset om de opfylder betingelserne i lovens § 3, stk. 3.
Ved opgørelse af bopælstiden i denne sammenhæng medregnes ikke bopælstid på Færøerne og i Grønland, se afsnit 12."



Ja - nu kan jeg jo se hvorfra de informationer der står på Borger.dk kommer. Ift. den fortolkning som Socialministeriet har udstyret kommunerne med, ja så ser det jo sort ud, og ja - det ser mindsandten ud som om at de stavnsbinder folk.

Nu er spørgsmålet, skal kommunerne følge denne vejledning fra socialministeriet - og kan socialministeriet udstikke retningslinjer som ikke står i loven, som jeg også læser loven står der

"- har haft mindst 10 års bopæl her i riget i tiden fra det fyldte 15. år eller
- har haft bopæl her i riget i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år og indtil det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes."


Jeg kan sagtens følge dem i tolkningen på krav nummer 2 - der står jo "indtil det tidspunkt hvorfra pensionen ydes".
Men ved det første punkt står der ikke noget om et krav om at det skal grænse op til pensionstildelingstidspunktet.

Gad vide om det nytter noget at klage.....
Holbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2011, 15:54   #23
BOM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aarhus
Indlæg: 73
Styrke: 14
BOM er ny på vejen
@Ragdoll:

Jamen, kan du dog ikke linke til den lov du har fundet, der siger at perioden ikke skal ligge lige op til tidspunktet for tildeling af pension?

Jeg er ikke ekspert, så hjælp udbedes venligst..!

Dette er hvad jeg forholder mig til:

Bekendtgørelse af lov om social pension

Herved bekendtgøres lov om social pension, jf. lovbekendtgørelse nr. 982 af 2. oktober 2009, med de ændringer, der følger af § 1 i lov nr. 1510 af 27. december 2009, § 9 i lov nr. 429 af 28. april 2010 og § 1 i lov nr. 699 af 25. juni 2010.

Kapitel 1

Almindelige betingelser mv.

Osv. osv.


Er det ikke en lov Ragdoll?


Videre:

Bopæl

§ 3. Retten til pension er betinget af, at modtageren har fast bopæl her i riget eller hyre på dansk skib.
Stk. 2. Dette gælder dog ikke personer med dansk indfødsret, som har nået folkepensionsalderen, og som har haft fast bopæl her i riget i mindst 30 år mellem det fyldte 15. år og folkepensionsalderen.
Stk. 3. Personer med dansk indfødsret, som tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension, bevarer retten til pension, hvis de efter det fyldte 15. år har haft fast bopæl her i riget i mindst 10 år eller i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år til det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Bopælskravet efter 1. pkt. skal være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Er ansøgningen indgivet efter folkepensionsalderen, skal bopælskravet være opfyldt ved folkepensionsalderen.
Stk. 4. Når særlige omstændigheder taler for det, kan direktøren for Pensionsstyrelsen tillade, at retten til pension bevares for personer, der tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension.
Stk. 5. Retten til at modtage pension i udlandet efter stk. 2, 3 og 4 omfatter folkepensionens grundbeløb, førtidspension og tillæg efter §§ 14 og 69-72, engangsbeløb efter § 15 d, stk. 4, og tillæg efter § 15 f beregnet på grundlag af folkepensionens grundbeløb.

https://www.retsinformation.dk/forms...d=132869&exp=1


Hvorfor argumenterer du imod hvad der står i loven?
BOM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2011, 10:40   #24
Holbæk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
Holbæk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af BOM Se meddelelser
@Ragdoll:

Jamen, kan du dog ikke linke til den lov du har fundet, der siger at perioden ikke skal ligge lige op til tidspunktet for tildeling af pension?

Jeg er ikke ekspert, så hjælp udbedes venligst..!

Dette er hvad jeg forholder mig til:

Bekendtgørelse af lov om social pension

Herved bekendtgøres lov om social pension, jf. lovbekendtgørelse nr. 982 af 2. oktober 2009, med de ændringer, der følger af § 1 i lov nr. 1510 af 27. december 2009, § 9 i lov nr. 429 af 28. april 2010 og § 1 i lov nr. 699 af 25. juni 2010.

Kapitel 1

Almindelige betingelser mv.

Osv. osv.


Er det ikke en lov Ragdoll?


Videre:

Bopæl

§ 3. Retten til pension er betinget af, at modtageren har fast bopæl her i riget eller hyre på dansk skib.
Stk. 2. Dette gælder dog ikke personer med dansk indfødsret, som har nået folkepensionsalderen, og som har haft fast bopæl her i riget i mindst 30 år mellem det fyldte 15. år og folkepensionsalderen.
Stk. 3. Personer med dansk indfødsret, som tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension, bevarer retten til pension, hvis de efter det fyldte 15. år har haft fast bopæl her i riget i mindst 10 år eller i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år til det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Bopælskravet efter 1. pkt. skal være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Er ansøgningen indgivet efter folkepensionsalderen, skal bopælskravet være opfyldt ved folkepensionsalderen.
Stk. 4. Når særlige omstændigheder taler for det, kan direktøren for Pensionsstyrelsen tillade, at retten til pension bevares for personer, der tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension.
Stk. 5. Retten til at modtage pension i udlandet efter stk. 2, 3 og 4 omfatter folkepensionens grundbeløb, førtidspension og tillæg efter §§ 14 og 69-72, engangsbeløb efter § 15 d, stk. 4, og tillæg efter § 15 f beregnet på grundlag af folkepensionens grundbeløb.

https://www.retsinformation.dk/forms...d=132869&exp=1


Hvorfor argumenterer du imod hvad der står i loven?

Når jeg læser §3 stk. 3 så forstår jeg den på samme måde som Ragdoll

Bopæl
§ 3. Retten til pension er betinget af, at modtageren har fast bopæl her i riget eller hyre på dansk skib.

Stk. 2. Dette gælder dog ikke personer med dansk indfødsret, som har nået folkepensionsalderen, og som har haft fast bopæl her i riget i mindst 30 år mellem det fyldte 15. år og folkepensionsalderen.

Stk. 3. Personer med dansk indfødsret, som tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension, bevarer retten til pension, hvis de efter det fyldte 15. år har haft fast bopæl her i riget i mindst 10 år eller i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år til det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes.

Bopælskravet efter 1. pkt. skal være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes.
Er ansøgningen indgivet efter folkepensionsalderen, skal bopælskravet være opfyldt ved folkepensionsalderen.

Stk. 4. Når særlige omstændigheder taler for det, kan direktøren for Pensionsstyrelsen tillade, at retten til pension bevares for personer, der tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension.

Stk. 5. Retten til at modtage pension i udlandet efter stk. 2, 3 og 4 omfatter folkepensionens grundbeløb, førtidspension og tillæg efter §§ 14 og 69-72, engangsbeløb efter § 15 d, stk. 4, og tillæg efter § 15 f beregnet på grundlag af folkepensionens grundbeløb.


Der hvor jeg har markeret teksten grøn - mener jeg henviser til dette. Altså Punkt 1 er den første kommentar i paragraf 3. Men det kan jo godt være at jeg tager fejl. Den er i hvert fald meget dårligt formuleret nu når man ikke kan tyde hvad der menes.
Holbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2011, 11:01   #25
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Holbæk

Desværre forbavser svaret mig ikke, som jeg også skrev i tidl. tråd her #8, at jeg regnede med at kommune ville fortolke loven sådan, dvs. manglende evne til at læse en lovtekst, meget belejligt.

I anker selvfølgelig, og får den hjem.

Men ville jeg skrive til minisnteriet og lige gøre opmærksom på denne vildledning på hjemmesider og mislæsning af lovginving, som hersker ude i kommunerne.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-07-2011, 13:10   #26
BOM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aarhus
Indlæg: 73
Styrke: 14
BOM er ny på vejen
Holbæk:

Jeg har også været meget i tvivl om hvortil der henvises med denne her:

"Bopælskravet efter 1. pkt. skal være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes."

- indtil Google kom til hjælp!

Man er nødt til at vide hvad "pkt." betyder...

Det betyder ikke punkt, men punktum!

http://www.ezz.dk/869969-paragraf-stk-pkt-litra

Igen:

Stk. 3. Personer med dansk indfødsret, som tager bopæl i udlandet efter at have fået tillagt pension, bevarer retten til pension, hvis de efter det fyldte 15. år har haft fast bopæl her i riget i mindst 10 år eller i mindst 1/4 af tiden fra det fyldte 15. år til det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Bopælskravet efter 1. pkt. skal være opfyldt umiddelbart inden det tidspunkt, hvorfra pensionen ydes. Er ansøgningen indgivet efter folkepensionsalderen, skal bopælskravet være opfyldt ved folkepensionsalderen.

"Stk. 3. < (Punktum) - Personer med dansk indfødsret".... osv.

Er vi enige allesammen?

Sidst redigeret af BOM; 25-07-2011 kl. 13:15.
BOM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-07-2011, 10:51   #27
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg er ikke hjemme, men på min søsters notebook.

Det drejer sig omlov om social pension,ikke bekendtgørelser (som ministerier og ministre står for og som derfor er deres (personlige) tolkning som jeg ikke giver meget for.
Loven er ikke let at finde men findes dog her:

http://sik-lw.lovportaler.dk/ShowDoc...lov19840217#p3

Og her står som jeg siger at kravet skal være opfyldt umiddelbart inden, men at hverken at det skal grænse op til tidspunktet for tildelelsen eller at det skal være sammenhængende.

Dette er selvfølgelig vigtigt at få slået fast i en evt. klage.

Holbæk, har din ven fået sin pension tilbage nu da han er i Danmark igen?



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2011, 08:24   #28
Holbæk
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-07 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
Holbæk er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Ragdoll Se meddelelser
Jeg er ikke hjemme, men på min søsters notebook.

Det drejer sig omlov om social pension,ikke bekendtgørelser (som ministerier og ministre står for og som derfor er deres (personlige) tolkning som jeg ikke giver meget for.
Loven er ikke let at finde men findes dog her:

http://sik-lw.lovportaler.dk/ShowDoc...lov19840217#p3

Og her står som jeg siger at kravet skal være opfyldt umiddelbart inden, men at hverken at det skal grænse op til tidspunktet for tildelelsen eller at det skal være sammenhængende.

Dette er selvfølgelig vigtigt at få slået fast i en evt. klage.

Holbæk, har din ven fået sin pension tilbage nu da han er i Danmark igen?



Ragdoll
Ja han er blevet meldt ind i folkeregisteret igen, så de påbegynder udbetalingerne fra den dato han er registreret igen.

Jeg er meget enig i ovenstående betragtning omkring bopælskrav og grænsen op til... Men formuleringen er desværre skrevet således at den kan tolkes på mange forskellige måder.... desværre...

Vi må afvente og se hvad Holbæk Kommune siger til klagen - ellers må vi over det sociale nævn. Hvis dette mislykkes, så ender vi med en dispensation,....
Holbæk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2011, 10:42   #29
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Holbæk Se meddelelser
Ja han er blevet meldt ind i folkeregisteret igen, så de påbegynder udbetalingerne fra den dato han er registreret igen.

Jeg er meget enig i ovenstående betragtning omkring bopælskrav og grænsen op til... Men formuleringen er desværre skrevet således at den kan tolkes på mange forskellige måder.... desværre...

Vi må afvente og se hvad Holbæk Kommune siger til klagen - ellers må vi over det sociale nævn. Hvis dette mislykkes, så ender vi med en dispensation,....
Hej Holbæk,

Jeg er enig med dig i at formuleringer er meget dårlig og at den alt efter kommunens forgodtbefindende kan tolkes i hvilken retning de måtte ønske. Noget af en gummiparagraf.

Med henvisning til BOM's angreb på min person, vil jeg gerne forsikre dig at jeg gør alt hvad jeg kan for at hjælpe, og at jeg forsøger at se på tingene i et positivt lys, fremfor et negativt mørke, negativitet fører ingen steder hen, og man er nødt til at være optimistisk og tro på sit projekt, hvad BOM siger er jo at man ligeså godt kan give op, og det mener jeg er en forkert indgangsvinkel til at opnå at få sine ønsker opfyldt, hvis man ikke selv tror på projektet, hvorledes skal man så kunne overbevise andre, om rigtigheden af det man siger?

Hæng i og tro på at det lykkes, og det bedste man nok kan gøre lige nu er at vise at den kan tolkes i flere retninger, og dermed skabe tvivl om lovens hensigt (et gammelt trick som bruges meget forsvarere i retten).

Med venlig hilsen,

Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-07-2011, 18:51   #30
BOM
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-02 2011
Lokation: Aarhus
Indlæg: 73
Styrke: 14
BOM er ny på vejen
Angreb på din person?

Jeg angriber dig ikke, jeg siger du er forkert på den!

Hvis du bliver ved med at hævde at du har ret, og at den afgørelse jeg fik fra det daværende Pensionsstyrelsen om at jeg ikke måtte flytte udenlands - p.g.a. den paragraf vi nu har ævlet om i flere dage - er forkert, så vil jeg blive ved, lige til du brækker dig af lede!

Jeg fatter ikke en skid, hvorfor er det tilladt på K10 at misinformere i den grad?

Har endda fået en advarsel via PB fra Web, som du åbenbart har beklaget dig til, er du sart eller hva´?
BOM er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§102 - har du som psykisk ramt fået tildelt hjælp efter denne paragraf? L.S. Alt det andet 20 23-07-2011 09:29
Genoptagelse af tildelt førtidspension custer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 27 07-02-2011 14:28
Tildelt førtidspension Arne12 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 36 01-08-2010 00:39
På revalidering igen efter sygemelding harms Alt det andet 2 16-03-2009 13:13
Flytning igen.. blackcatz Spørgsmål ang fleksjob 7 04-02-2006 09:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension