K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-03-2009, 15:30   #1
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Hjælp til ankestyrrelsen

I søde, rare og hjælpsomme mennekser

Jeg har i dag fået brev fra Statsforvaltningen om at Beskæftigelsesankenævnet har modtaget min anke. Det var hurtig, fik jo mit gen-afslag i tirsdags.

Der står at jeg har 14 dage til at indsende bemærkninger. Her er det at jeg har behov for jeres hjælp, venner

Jeg kan fra min anden tråd forstå at jeg skal have aktindsigt. Men hvad skal jeg ellers skrive? Min holdning til forløbet og aflasget? Liste bla bla bla op som jeg gjorde i anken? What to do?
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:25   #2
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
de gange jeg har haft min sag inde ved Beskæftigelsesankenævnet der fik jeg en sagsbehandler derinde, der må næsten stå i dit brev hvem du kan kontakte der, jeg snakkede flere gange med hende jeg havde , hun var rigtigt sød
og kunne da virkelig mærke det var en pro. person jeg snakkede
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 16:41   #3
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Det ville være bedre hvis du fortsatte i din gamle tråd da det er lettere at huske alt om din sag ...så kan du ikke kopiere denne tråd over i din gamle tråd så er det lettere at følge med...

Angående at skrive bemærkninger så syntes jeg du skal skrive det du har på hjertet ...skriv hvad du ikke er enig I ...bevis det ved at skrive hvad der står i afslaget og hvad der står i dine lægepapirer .

Skriv det du ikke syntes stemmer overens med det læger siger. Få din veninde der er sagsbehandler til at hjælpe dig hvis muligt..

Jeg må gå...kommer ind senere igen...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-03-2009, 17:07   #4
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
du har da helt ret stella. Jeg stopper den her og fortsætter her
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Har ankestyrrelsen svarfrister? ZikZak Nyt fra Ankestyrelsen 43 09-08-2013 16:37
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankestyrrelsen?? AnjaW Alt det andet 6 30-03-2011 17:16
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension