K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-08-2011, 08:35   #1
thomas75
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Indlæg: 298
Styrke: 14
thomas75 er ny på vejen
Kommune: slank dig - ellers ingen hjælp

Fra ekstrabladet:

Ekspert mener at kommuner nærmer sig tortur. Folk mistænkeliggøres. Som om vi alle inderst inde er sociale bedragere.

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1601663.ece

Det ville være dejligt med et system, der rent faktisk arbejder SAMMEN med den syge i stedet for manden mod systemet! Kedelig udvikling.
thomas75 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 10:09   #2
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
"Pervers nærighed"

Citat:
Oprindeligt indsendt af thomas75 Se meddelelser
Experten fortsætter: "Skal de (borgere/red.) mødes med sådan en pervers nærighed, når de rammes af arbejdsulykker og har brug for en hjælpende hånd fra os andre?"

Det er sådan set IKKE kommunerne, men en VKO's manipulerende lovgivning de sidste 10 år, der i realiteten, på den ene side har påtvunget kommunerne opgaver, der ellers før har været løst i statens regi, og på den anden side, når de kom i pengenød af samme årsag - har tvunget kommunerne ud i "refusions-cirkus".

Ved at overdrage så mange som muligt (før statslige) opgaver til kommunerne UDEN at sende en pose penge med, til at holde kommunerne fri for disse ekstra omkostninger, har VKO gjort kommunerne så fattige, at den statslige refusion af en del af dagpenge, kontanthjælp osv. (mod tvunget aktivering af borgere, selvfølgelig) er blevet livsnødvendig for kommunerne at benytte sig af, koste hvad det koste vil.

Glem ikke hvem der trækker i trådene og hvem manipulerer med lovgivningen.

Det er ikke kommunerne.

Det er VKO-regeringen 2001-2011, der er de egentlige bagmænd med ansvar for at en tredjedel af befolkningen lever på grænsen til fattigdommen, den næste tredjedel er teknisk insolvente og kommer aldrig ud af deres gæld, mens kun den sidste tredjedel gnider sig i hænderne af tilfredshed med deres voksende velstand, finansieret af den første tredjedel.

Sidst redigeret af Tante Ana; 16-08-2011 kl. 10:20.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 10:19   #3
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Uanset hvem der udstikker hvilke regler, så påhviler dem, der administrerer dem at være fair og fornuftige. Der er INGEN undskyldning for at behandle mennesker dårligt, længere er den ikke. Det helt klart, at arbejdsbetingelserne i kommunerne er elendige, men derfor kan man godt dels bevare en ordentlig måde at tale til folk på, dels skrue hjernen på, når man stiller krav til folk!
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 10:37   #4
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Question

Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaL Se meddelelser
Uanset hvem der udstikker hvilke regler, så påhviler dem, der administrerer dem at være fair og fornuftige. Der er INGEN undskyldning for at behandle mennesker dårligt, længere er den ikke. Det helt klart, at arbejdsbetingelserne i kommunerne er elendige, men derfor kan man godt dels bevare en ordentlig måde at tale til folk på, dels skrue hjernen på, når man stiller krav til folk!
Fuldstændig enig! Men er vi nu klar over, at kommunerne har valget mellem at lystre eller i næstværste fald - bliver sat under administration. I værste fald - konkurs? Det er ikke for at tjene penge, de opfører sig elendigt. Det er for at spare de penge, de i forvejen ikke har - før udgifterne bliver delvis refunderet, afhængig af, om kommunerne har danset som VKO bestemmer.

Fairness og fornuft er ikke de efterspurgte egenskaber, når stillingerne skal besættes. Man kunne også spørge om, hvordan i alverden kan fair og fornuftige mennesker overhovedet ønske lade sig ansætte i "torturbøddel-stillinger"?

Lad os bevare fokus på årsagerne og deres ophavsmænd. Det er ikke kommunerne der har regeringsmagten i landet. Det har VKO.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 10:46   #5
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Ja, Ana, jeg er ikke jo ikke helt enig med dig - bryder mig ikke om, at man giver blanko check til dårlig opførsel, bare fordi der er dårlige vilkår at arbejde under! Jeg mener ikke at man kan tillade sige at bruge regeringen (hvilken farve den nu engang har) som undskyldning for at opføre sig stupidt overfor andre mennesker.

Og lad os nu lige vente og se om kommunerne pludselig bliver fornuftige, når farven på regeringen ændrer sig.

Og som jeg vist har skrevet engang før, så gider jeg ikke høre om kommunernes dårlige økonomi. Prøv lige at kigge deres prioritereter igennem - i min kommune er der budgetteret med en ny belægning på gågaden. Kinesisk granit - prisen? 75 mio kr.... Undskyld mig, jeg gider ikke høre så meget som en mililiter af det vand de hælder ud af ørerne!!!
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 10:54   #6
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaL Se meddelelser
Ja, Ana, jeg er ikke jo ikke helt enig med dig - bryder mig ikke om, at man giver blanko check til dårlig opførsel, bare fordi der er dårlige vilkår at arbejde under! Jeg mener ikke at man kan tillade sige at bruge regeringen (hvilken farve den nu engang har) som undskyldning for at opføre sig stupidt overfor andre mennesker.

Og lad os nu lige vente og se om kommunerne pludselig bliver fornuftige, når farven på regeringen ændrer sig.

Og som jeg vist har skrevet engang før, så gider jeg ikke høre om kommunernes dårlige økonomi. Prøv lige at kigge deres prioritereter igennem - i min kommune er der budgetteret med en ny belægning på gågaden. Kinesisk granit - prisen? 75 mio kr.... Undskyld mig, jeg gider ikke høre så meget som en mililiter af det vand de hælder ud af ørerne!!!
Det jo sygt,nogle gange tænker jeg mon der er betalinger under bordet når der handles vanvitige "invasteringer" i "kunst" til kommunerne-hvis det så idet mindste var kønt eller praktisk
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 11:25   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Pia Jeg er ikke uenig med dig i at det hele er regeringens skyld, men den der med at beskrive at Sønderborg har penge til ny belægning, den holder desværre ikke vand, din kommune må IKKE tage de penge og overfør til fx sygedagpengene, for det har regeringen bestemt de ikke må.

Samtidig skal men ikke glemme at systemet er sat sådan op at hvis en afdeling i kommunen ikke bruger hver en lille krone får de ikke nær så meget året efter, mens hvis de bruger hver en krone, så får de mere, de bliver straffes for at have penge på kistebunden.

I min kommune er der sjovt nok også massere af penge på kultur kontoen, samtidig spares der på de ældre skolerne børnene og ikke mindst alle os "nassere" Selv mens kommunen var under administration var der massere af penge til at bygge en ny hovedgade (som i øvrigt lige var blevet lavet om 2-3 år før det) kort tid efter blev hovedgaden da lige blev lavet om en gang til, pge fejl i belægningen, ja altså ikke til fliser magen til dem der var, næææ det var skam ikke fint nok, nej nej, der blev lagt en hel del sten som stykvis koster på den forkerte side af 1000 kr, helt nyt blev skiftet ud med endnu mere nyt og endnu dyrre, fordi der var4 penge på kultur-kontoen og det kunne disse ombygninger så lige gå ind under fordi der er tale om en turistby, jo det er sørme flot.

Samtidig ligger der en af kommunens største folkeskoler et par km fra den omtalte gade, med en legeplads så tom at man får ekko, det lidt der er, er faldeværdigt, eleverne stoppe i o. kl (altså børnehaveklassen) 30 unger ind i alt for små lokaler, og med en hjælpelære til under 1/3 del af undervisningstiden, der spares på hjemmehjælpen, så det grænser til det groteske, og og og.
Samtidig sidder der et byråd, hvor langt de fleste faktisk helst så pengene gå til bla skolerne frem for til den form for spild, jeg lige har beskrevet, men hvad nytter det når de har fået ordre på af vores siddende regering at de IKKE må flytte rundt med pengene??

Ingen skal bilde mig ind at kommunalpolitikerene heller vil se deres børn og børnebørn gå i rådne skoler og børnehaver, til fordel for at få i en fin moderne nyrenoveret by, hvis de kunne blive fri, hvis de fik en samlet pose penge, de kunne plante hvor de selv syntes bedst, men det gør de IKKE! de får en pose til hver område, og den pose har de bare af at holde sig inden for, og sørge for at bruge fuldt ud, gør de ikke det straffes kommunerne.

Jo vi er HELT enige om at kommunerne også har et ansvar, akkurat lige som de ansatte i kommunerne har et ansvar for at sige fra, men det ændrer altså ikke på hvem der sidder og rykker i trådene, og det ændrer ikke på hvem der har bestemt at kommunerne ikke har fri selvstændighed, men i stedet begrænset selvstændighed.

Tag skatterne fx, der bestemmer kommunerne ikke længere selv, for vi har en regering der har bestemt at kommunerne ikke skal have lov at bestemme skatterne selv, såre simpelt ved at straffe kommunerne hvis de tillader sig at bestemme selv alligevel.

Taktikken både over for kommunerne og os borgere er at vi da helt selv bestemmer om vi vil indordne os eller om vi vil straffes, det svarer til at jeg siger til min søn, at han helt selv bestemmer om han har lyst til at tømme opvaskemaskinen, men hvis han ikke gør det får han stuearrest den næste uge, så bestemmer han jo heller ikke selv, i det han straffes for ikke at have lyst til at tømme opvaskeren, hans valg er inden at gøre som jeg har dikteret eller blive straffet igen efter min diktering, det er der altså ikke noget valg i, der er ikke selvstyre i kommunerne, det selvstyre der er er inden for de rammer regeringen har sat op, fuldstændig lige som forældre gør med deres børn.

Forældrene bestemmer inden for hvilke rammer ungerne har valgfrihed, regeringen har bestemt inden for hvilke rammer kommunerne har valgfrihed, og der behandles kommunerne altså som 3-årige af den regering der sidder lige pt.

Ikke at jeg tror det bliver stort bedre med socialdemokraterne på magten, og grunden der til er at de er rykket meget langt til højre, de minder på uhyggelig mange måder om Venstre, og har faktisk tage meget af den højreorienterede politik til sig i løbet af de seneste 10 år, uden tvivl som et forsøg på at få stemmer, og bla (ikke kun) derfor vil tøjlerne ikke blive løsnet særlig meget, de kære inde på borgen er magtluddere, langt langt de fleste uanset farve og som bekendt vil mere have mere.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 11:35   #8
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Ja, LUM, det er sådan et mærkeligt system med kasser i. Men sagen er altså, at det er samme pung, pengene kommer fra - så kan vi kalde det, hvad vi vil.

Iøvrigt, så var dette blot en kommentar om pengene. Mit primære synspunkt i denne debat er, at der ikke er nogen der overordnet har bestemt, at kommunen ikke må tale pænt til syge borgere og bruge hovedet, når de tager beslutninger og stiller krav. Fkr. Støjberg har faktisk også banket nogle af dem på plads.

Jeg er simpelthen så træt af det her samfund, hvor alting er "de andres skyld" og så er man iøvrigt fritaget for almindelig høflighed og sund fornuft. Ja, det er en af mine kæpheste, hvis nogen skulle være i tvivl .
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 13:12   #9
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Pia Jeg er ikke uenig med dig i at det hele er regeringens skyld, men den der med at beskrive at Sønderborg har penge til ny belægning, den holder desværre ikke vand, din kommune må IKKE tage de penge og overfør til fx sygedagpengene, for det har regeringen bestemt de ikke må.

Samtidig skal men ikke glemme at systemet er sat sådan op at hvis en afdeling i kommunen ikke bruger hver en lille krone får de ikke nær så meget året efter, mens hvis de bruger hver en krone, så får de mere, de bliver straffes for at have penge på kistebunden.

I min kommune er der sjovt nok også massere af penge på kultur kontoen, samtidig spares der på de ældre skolerne børnene og ikke mindst alle os "nassere" Selv mens kommunen var under administration var der massere af penge til at bygge en ny hovedgade (som i øvrigt lige var blevet lavet om 2-3 år før det) kort tid efter blev hovedgaden da lige blev lavet om en gang til, pge fejl i belægningen, ja altså ikke til fliser magen til dem der var, næææ det var skam ikke fint nok, nej nej, der blev lagt en hel del sten som stykvis koster på den forkerte side af 1000 kr, helt nyt blev skiftet ud med endnu mere nyt og endnu dyrre, fordi der var4 penge på kultur-kontoen og det kunne disse ombygninger så lige gå ind under fordi der er tale om en turistby, jo det er sørme flot.

Samtidig ligger der en af kommunens største folkeskoler et par km fra den omtalte gade, med en legeplads så tom at man får ekko, det lidt der er, er faldeværdigt, eleverne stoppe i o. kl (altså børnehaveklassen) 30 unger ind i alt for små lokaler, og med en hjælpelære til under 1/3 del af undervisningstiden, der spares på hjemmehjælpen, så det grænser til det groteske, og og og.
Samtidig sidder der et byråd, hvor langt de fleste faktisk helst så pengene gå til bla skolerne frem for til den form for spild, jeg lige har beskrevet, men hvad nytter det når de har fået ordre på af vores siddende regering at de IKKE må flytte rundt med pengene??

Ingen skal bilde mig ind at kommunalpolitikerene heller vil se deres børn og børnebørn gå i rådne skoler og børnehaver, til fordel for at få i en fin moderne nyrenoveret by, hvis de kunne blive fri, hvis de fik en samlet pose penge, de kunne plante hvor de selv syntes bedst, men det gør de IKKE! de får en pose til hver område, og den pose har de bare af at holde sig inden for, og sørge for at bruge fuldt ud, gør de ikke det straffes kommunerne.

Jo vi er HELT enige om at kommunerne også har et ansvar, akkurat lige som de ansatte i kommunerne har et ansvar for at sige fra, men det ændrer altså ikke på hvem der sidder og rykker i trådene, og det ændrer ikke på hvem der har bestemt at kommunerne ikke har fri selvstændighed, men i stedet begrænset selvstændighed.

Tag skatterne fx, der bestemmer kommunerne ikke længere selv, for vi har en regering der har bestemt at kommunerne ikke skal have lov at bestemme skatterne selv, såre simpelt ved at straffe kommunerne hvis de tillader sig at bestemme selv alligevel.

Taktikken både over for kommunerne og os borgere er at vi da helt selv bestemmer om vi vil indordne os eller om vi vil straffes, det svarer til at jeg siger til min søn, at han helt selv bestemmer om han har lyst til at tømme opvaskemaskinen, men hvis han ikke gør det får han stuearrest den næste uge, så bestemmer han jo heller ikke selv, i det han straffes for ikke at have lyst til at tømme opvaskeren, hans valg er inden at gøre som jeg har dikteret eller blive straffet igen efter min diktering, det er der altså ikke noget valg i, der er ikke selvstyre i kommunerne, det selvstyre der er er inden for de rammer regeringen har sat op, fuldstændig lige som forældre gør med deres børn.

Forældrene bestemmer inden for hvilke rammer ungerne har valgfrihed, regeringen har bestemt inden for hvilke rammer kommunerne har valgfrihed, og der behandles kommunerne altså som 3-årige af den regering der sidder lige pt.

Ikke at jeg tror det bliver stort bedre med socialdemokraterne på magten, og grunden der til er at de er rykket meget langt til højre, de minder på uhyggelig mange måder om Venstre, og har faktisk tage meget af den højreorienterede politik til sig i løbet af de seneste 10 år, uden tvivl som et forsøg på at få stemmer, og bla (ikke kun) derfor vil tøjlerne ikke blive løsnet særlig meget, de kære inde på borgen er magtluddere, langt langt de fleste uanset farve og som bekendt vil mere have mere.
LUM? Tak for indlægget. Jeg kunne ikke skrive det bedre selv.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-08-2011, 13:17   #10
Tante Ana
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2008
Indlæg: 468
Styrke: 16
Tante Ana er rigtig godt på vej
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Pia Jeg er ikke uenig med dig i at det hele er regeringens skyld, men den der med at beskrive at Sønderborg har penge til ny belægning, den holder desværre ikke vand, din kommune må IKKE tage de penge og overfør til fx sygedagpengene, for det har regeringen bestemt de ikke må.

Samtidig skal men ikke glemme at systemet er sat sådan op at hvis en afdeling i kommunen ikke bruger hver en lille krone får de ikke nær så meget året efter, mens hvis de bruger hver en krone, så får de mere, de bliver straffes for at have penge på kistebunden.

I min kommune er der sjovt nok også massere af penge på kultur kontoen, samtidig spares der på de ældre skolerne børnene og ikke mindst alle os "nassere" Selv mens kommunen var under administration var der massere af penge til at bygge en ny hovedgade (som i øvrigt lige var blevet lavet om 2-3 år før det) kort tid efter blev hovedgaden da lige blev lavet om en gang til, pge fejl i belægningen, ja altså ikke til fliser magen til dem der var, næææ det var skam ikke fint nok, nej nej, der blev lagt en hel del sten som stykvis koster på den forkerte side af 1000 kr, helt nyt blev skiftet ud med endnu mere nyt og endnu dyrre, fordi der var4 penge på kultur-kontoen og det kunne disse ombygninger så lige gå ind under fordi der er tale om en turistby, jo det er sørme flot.

Samtidig ligger der en af kommunens største folkeskoler et par km fra den omtalte gade, med en legeplads så tom at man får ekko, det lidt der er, er faldeværdigt, eleverne stoppe i o. kl (altså børnehaveklassen) 30 unger ind i alt for små lokaler, og med en hjælpelære til under 1/3 del af undervisningstiden, der spares på hjemmehjælpen, så det grænser til det groteske, og og og.
Samtidig sidder der et byråd, hvor langt de fleste faktisk helst så pengene gå til bla skolerne frem for til den form for spild, jeg lige har beskrevet, men hvad nytter det når de har fået ordre på af vores siddende regering at de IKKE må flytte rundt med pengene??

Ingen skal bilde mig ind at kommunalpolitikerene heller vil se deres børn og børnebørn gå i rådne skoler og børnehaver, til fordel for at få i en fin moderne nyrenoveret by, hvis de kunne blive fri, hvis de fik en samlet pose penge, de kunne plante hvor de selv syntes bedst, men det gør de IKKE! de får en pose til hver område, og den pose har de bare af at holde sig inden for, og sørge for at bruge fuldt ud, gør de ikke det straffes kommunerne.

Jo vi er HELT enige om at kommunerne også har et ansvar, akkurat lige som de ansatte i kommunerne har et ansvar for at sige fra, men det ændrer altså ikke på hvem der sidder og rykker i trådene, og det ændrer ikke på hvem der har bestemt at kommunerne ikke har fri selvstændighed, men i stedet begrænset selvstændighed.

Tag skatterne fx, der bestemmer kommunerne ikke længere selv, for vi har en regering der har bestemt at kommunerne ikke skal have lov at bestemme skatterne selv, såre simpelt ved at straffe kommunerne hvis de tillader sig at bestemme selv alligevel.

Taktikken både over for kommunerne og os borgere er at vi da helt selv bestemmer om vi vil indordne os eller om vi vil straffes, det svarer til at jeg siger til min søn, at han helt selv bestemmer om han har lyst til at tømme opvaskemaskinen, men hvis han ikke gør det får han stuearrest den næste uge, så bestemmer han jo heller ikke selv, i det han straffes for ikke at have lyst til at tømme opvaskeren, hans valg er inden at gøre som jeg har dikteret eller blive straffet igen efter min diktering, det er der altså ikke noget valg i, der er ikke selvstyre i kommunerne, det selvstyre der er er inden for de rammer regeringen har sat op, fuldstændig lige som forældre gør med deres børn.

Forældrene bestemmer inden for hvilke rammer ungerne har valgfrihed, regeringen har bestemt inden for hvilke rammer kommunerne har valgfrihed, og der behandles kommunerne altså som 3-årige af den regering der sidder lige pt.

Ikke at jeg tror det bliver stort bedre med socialdemokraterne på magten, og grunden der til er at de er rykket meget langt til højre, de minder på uhyggelig mange måder om Venstre, og har faktisk tage meget af den højreorienterede politik til sig i løbet af de seneste 10 år, uden tvivl som et forsøg på at få stemmer, og bla (ikke kun) derfor vil tøjlerne ikke blive løsnet særlig meget, de kære inde på borgen er magtluddere, langt langt de fleste uanset farve og som bekendt vil mere have mere.
LUM? Tak for indlægget. Jeg kunne ikke skrive det bedre selv.

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Ikke at jeg tror det bliver stort bedre med socialdemokraterne på magten, og grunden der til er at de er rykket meget langt til højre, de minder på uhyggelig mange måder om Venstre, og har faktisk tage meget af den højreorienterede politik til sig i løbet af de seneste 10 år, uden tvivl som et forsøg på at få stemmer, og bla (ikke kun) derfor vil tøjlerne ikke blive løsnet særlig meget, de kære inde på borgen er magtluddere, langt langt de fleste uanset farve og som bekendt vil mere have mere.
Det kan (i hvert fald) ikke blive værre. Det er så sikkert som amen i kirken, og med nyt valg, er der plads til nyt håb. Den chance vil jeg gerne tage og jeg er sikkert ikke ene. Lede ved det ødelagde af VKO fædrelandsstolthed og den ødelagde solidaritet borgere imellem, er nu så stærk, at jeg kender flere, både pensionerede og erhvervsaktive, der rent ud sagt siger, at hvis VKO vinder næste valg, vil de emigrere.

Sidst redigeret af Tante Ana; 16-08-2011 kl. 13:23.
Tante Ana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP.... ingen kontanthjælp Kiha Det er da strengt ! 27 09-05-2011 10:21
Halsnæs Kommune: ingen kørsel til syge! buster Politik og Samfund 1 17-02-2011 09:30
Råb om hjælp ellers går det galt!!! kalona Spørgsmål ang fleksjob 10 22-11-2010 19:56
Syg, kan ingen hjælp få. Helena Søgaard Alt det andet 10 03-06-2010 08:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension