K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2010, 11:29   #1
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
flexjob

Hej jeg er ny her og har læst en masse gode indlæg, håber at der også er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er en pige på 54 år der har været sygemeldt i 4 mdr. på grund af udbrændthed.

Jeg har slet ikke været i kontakt med kommunen hverken mundligt eller skrifligt.

jeg er nu startet op på arbejde 4 timer 2 gange om ugen, men der er en forventning om at jeg kommer op på fuld tid inden alt for længe.

Jeg har en klar fornemmelse af at jeg aldrig vil kunne klare fuld tid igen, men måske 15-20 timer.

Hvordan griber jeg det an, jeg har aldrig været inde i "systemet" før, så jeg har ingen ide om hvor jeg skal starte.

Jeg mangler lige at sige at jeg går til psykiater p.t. og at hun heller ikke mener at jeg kan arbejde fuld tid foreløbigt - måske aldrig.

Hvis der er mulighed for flexjob er der en god chance for at jeg kan beholde mit nuværende arbejde som flexjobber.

Håber på hjælp og på forhånd tak
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 11:53   #2
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Kære bmp24

Velkommen til k10

Du har vel din læge med i den sygemelding ?

Du bliver nok nødt til at finde en sagsbehandler i kommunen,

da der skal en del forarbejde til, før du kan godkendes til fleksjob.

Det ville da være rigtigt dejligt for dig, hvis du kan få fleksjob på din arbejdsplads.

Men du er nødt til at henvende dig på kommunen som noget af det første.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 11:56   #3
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
tak for svaret. Ja min læge er inde over også, men det er ikke hende der har sygemeldt mig.

Jeg ringer til kommunen og får en aftale.
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 12:33   #4
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
Hej og velkommen....

Er du slet ikke blevet kontaktet af jobcentret i din sygemelding??
Man skal indkaldes til en opfølgningssamtale senest 8 uger efter 1. sygedag, og der bliver man orienteret om hvad der skal ske, og der bliver lavet en personlig opfølgningsplan.
Jeg ville tage kontakt til jobcentret og fortælle at jeg er syg og hvor lang tid, og så finder de ud af resten.
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 13:00   #5
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
hej

tak for svaret.

Nej jeg er slet ikke blevet kontaktet af nogen, men jeg har jo stadig et arbejde og har fået fuld løn under min sygdom.

har det noget med det at gøre ?
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 15:40   #6
Susanne2412
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2008
Alder: 56
Indlæg: 655
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Susanne2412 er ny på vejen
At du har job og får løn har ikke noget at sige det er ALLE sygemeldte der skal til samtale, men som sagt ring til jobcentret og fortæl dem det så sker der noget.
Susanne2412 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 16:05   #7
bmp24
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2010
Indlæg: 247
Styrke: 14
bmp24 er ny på vejen
ok. tak for hjælpen - det vil jeg gøre
bmp24 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 16:27   #8
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig og ved om der findes en lov regel på hvis man er arbejds prøvet 2 gange og man har en samlet arbejds vudering til lige lidt over 1 time daglig. havde en sagsbehanler en virksomhedskonsulent som sige hun ikke kan find fleks job til mig hvilket er umulig med mine skåne hensyn min fagforening er med som bisider. de sage alle at nu var min sag erfter 5 år med læge arbejsprøving fleksbob nu så fyls gørende at den skulle til pension vilket jeg efter hånden har aksebtert. så går min sagsbehanler af og jeg får en ny. hun har lagt alt ligge som var klar gjort til pensions temet i over 4 måneder og nu mener hun ikke den skal til temet. hvis ens pension ikke gå ignnem og man ikke kan få fleks job eller ledigheds ydels hvad sker der så med en
hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 20:42   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig og ved om der findes en lov regel på hvis man er arbejds prøvet 2 gange og man har en samlet arbejds vudering til lige lidt over 1 time daglig. havde en sagsbehanler en virksomhedskonsulent som sige hun ikke kan find fleks job til mig hvilket er umulig med mine skåne hensyn min fagforening er med som bisider. de sage alle at nu var min sag erfter 5 år med læge arbejsprøving fleksbob nu så fyls gørende at den skulle til pension vilket jeg efter hånden har aksebtert. så går min sagsbehanler af og jeg får en ny. hun har lagt alt ligge som var klar gjort til pensions temet i over 4 måneder og nu mener hun ikke den skal til temet. hvis ens pension ikke gå ignnem og man ikke kan få fleks job eller ledigheds ydels hvad sker der så med en
hilsen sanne
Tror lige du skal lave din ejen trod,så for du nogel gode bud på hvad du skal gøre er jeg sikker på .
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2010, 23:20   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
hejsa vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig og ved om der findes en lov regel på hvis man er arbejds prøvet 2 gange og man har en samlet arbejds vudering til lige lidt over 1 time daglig. havde en sagsbehanler en virksomhedskonsulent som sige hun ikke kan find fleks job til mig hvilket er umulig med mine skåne hensyn min fagforening er med som bisider. de sage alle at nu var min sag erfter 5 år med læge arbejsprøving fleksbob nu så fyls gørende at den skulle til pension vilket jeg efter hånden har aksebtert. så går min sagsbehanler af og jeg får en ny. hun har lagt alt ligge som var klar gjort til pensions temet i over 4 måneder og nu mener hun ikke den skal til temet. hvis ens pension ikke gå ignnem og man ikke kan få fleks job eller ledigheds ydels hvad sker der så med en
hilsen sanne
sanne mor der hvor du er var jeg også (har nu fået pension ) så lav lige din egen tråd så skal jeg svare dig i morgen eller overmorgen ...

Hvis du ikke kan hitte ud af at lave din egen tråd så tryk her http://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27 og så oppe til venstre den der hedder ny tråd (kopier evt det du har skrevet her )
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:58.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension