K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2012, 16:48   #11
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jw1983 Se meddelelser
ok jeg forstod bare på min rådgiver at det første job jeg får vil være på den gamle ordning og det næste på den nye. Er det forkert?
Det er jo sådan set korrekt, altså hvis du finder et job før reformen træder i kraft så er du under den gamle ordning.Det job du evt finder efter reformen træder i kraft vil være efter den nye ordning.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2012, 17:30   #12
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
PIP skrev "Og det vil nok få en del arbejdsgivere til at holde igen med at ansætte nye fleksjobbere... det vil blive billigere for dem hvis de venter på den nye reform.. "
Det tror jeg ikke, efter reform forslaget bliver det dyrere for arbejdsgiverne at ansætte fleksjobbere, fordi arbejdsgiverne ikke længere vil få tilskud til lønnen Arbejdsgiveren skal betale hele lønnen for det antal timer fleksjobberen arbejder.
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2012, 17:54   #13
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
da jeg var fleksjobber søgte jeg altid selv job og ringede efterfølgende til jobkonsulenten og fik sat et møde i stand..jeg kunne absaolut ikke vente på dem...det tar tit hundrede år..jeg tog selv ud til arbejdsgiveren først og fortalte hvem jeg var og hvad fleksjob var for noget og var de vider interesseret fdik vi lavet et møde..jeg synes det var en god måde at gøre det på..ikke alle ved hvad fleksjob er og er måske lidt skræmte.,..så bare ud og søg..smiler.......
fp 2o10
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2012, 17:58   #14
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
min mand har et lille firmå og han synes godt nok 2o min arb...hvis de går så langt ned..det vil han ihvertfald ikke være interesseret i ..det går bare op i hat og briller.ja undskyld..men som han siger så skal der måske snakkes om hvad der skal laves og en pause og så er det hjem.han mener 2 timer absolut bør være det mindste..får de det gennemtruftet,tar han ihvertfald ikke flere..der er også en del papirarb..bla.ved sygdom da kommunen betaler fra 1 dag..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2012, 19:18   #15
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
min mand har et lille firmå og han synes godt nok 2o min arb...hvis de går så langt ned..det vil han ihvertfald ikke være interesseret i ..det går bare op i hat og briller.ja undskyld..men som han siger så skal der måske snakkes om hvad der skal laves og en pause og så er det hjem.han mener 2 timer absolut bør være det mindste..får de det gennemtruftet,tar han ihvertfald ikke flere..der er også en del papirarb..bla.ved sygdom da kommunen betaler fra 1 dag..
Jeg tror så ikke kommunen betaler fra første sygedag efter reformen, det er ihvertfald ikke nævnt i reformen.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2012, 20:59   #16
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
det med om kommunen betaler for 1.sygedag i fleksjob hvis reformen blir ved jeg slet ikke..pt har min mand ingen fleksjobber og jeg er fp..men fiordi jeg har været det og han har haft dem ansat snakker vi meget om det..men hvis kommunen heller ikke vil betale 1 sygedag mere,ja så ser det godt nok ringe ud..fleksjobberen tør snart ikke blive hjemme,af frygt for at blive fyret hvis de er syge og arbejdsgiveren vil ikke have dem,da det kan blive for dyrt..pyha et samfund 2o12..
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Overgangsregler ved revurdering af midlertidig førtidspension? frurebecca Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 10-11-2012 01:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension