K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-07-2015, 10:42   #1
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Forværrede smerter ved jobpraktik

Jeg er i jobafklaringsforløb og er derfor sendt i praktik med formål at genoptræne min arbejdsevne.

Arbejdsopgaverne er ikke helt som jobkonsulent og jeg havde troet - og de 4 forskellige arbejdsopgaver jeg har siddet med gør alle, at jeg får vandvittig ondt i min arm - Da jobkonsulent kom fra ferie fortalte jeg ham at det ikke gik helt godt, men han bliver ved med at presse på og jeg er bange for, at det vil skade mig, hvis jeg siger at jeg ikke vil (selv om det er pga smerter) jeg har været der 3 gange.

Jeg har før været ude i et kontorjob hvor jeg arbejdede 2x3 timer/uge og den nuværende er på 1X3 timer (det er det arbejdsgiver pt har plads til) Det står i alle min papirer, at jeg har problemer med bl.a. armen efter kræftbehandling.

Jobkonsulent fortæller, at det er meget svært at finde et praktik sted på få timer (2x3 uge) og det er derfor han gerne vil have at jeg bliver.

Jeg har bestilt tid hos egen læge til på tirsdag, for jeg tænkte, at det ville være godt at få det skrevet ind i min journal.

Min arbejdsdag er onsdag og jeg har stadig ondt efter sidste gang og har lige opgivet at støvsuge.

Så lige nu har jeg lyst til at skrive til jobkonsulent at jeg ikke kan/vil mere og at det jeg ikke kan tage mig af, at det er svært at finde et praktiksted. Men så kommer jeg til at tænke på, hvilke konsekvenser det kan få for mit videre sagsforløb.

Jeg tror, at der er mange som har været i samme situationen, så hvad gjorde I og hvilke konsekvenser fik det?

Hilsen Jette
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension