K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-01-2016, 12:55   #31
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Kunne ikke have beskrevet det bedre. I det hele taget er mange af de love der henvises til ikke entydige. Bl.a har jeg svar fra -Dukh( svært med forkortelser) vedr. hvad der forstås som foreliggende, ved ansøgning af pension. Der skrives i min ansøgning fra pensionsteamet, at jeg har søgt på foreliggende grundlag og alligevel indhentes der rehabiliteringsplan, som tager tid at skrive, samt indhentelse af LÆ 265. I min forståelsesverden er dette ikke på foreliggende grundlag, men det er det åbenbart, som jeg forstår DUKH.
At skulle politianmelde sagsbehandlere og i det hele taget en kommune for embeds sjusk tror jeg dog kun batter, hvis der er et betydeligt antal der gør det. Tror politiet for det første ikke vil bruge særlig mange ressourcer på af flere grunde, men at man også nemt vil havne i kategorien: Kværulant forrykthed, som ikke er et ukendt begreb fra øvrigheden. Men ellers tak til Jens Ole for god oplysning.
Men min lyst til at politianmelde grov forsømmelse er til stede. Jeg tror dog det først er relevant når alt andet ikke har ført til resultater.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
SÅ vender vi kanonerne - paragraffer du kan politianmelde efter L.S. Alt det andet 12 17-02-2011 17:47
Vejledning om hjemvisning! buster Politik og Samfund 0 26-09-2010 19:26
§ 100 - ny bekendtgørelse - ny vejledning zuza Nyt om loven 0 25-05-2010 14:05
Vejledning Erik Lybøl Dit og Dat 8 02-12-2008 20:22
Vejledning om arbejdsevne buster Et godt link! 2 27-04-2008 09:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension