K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-03-2014, 19:50   #11
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
nej men de kan hjælpe med gæledene regler.
Tja, de kan vel komme med nogle oplysninger, måske, hvis de kender overenskomsten. Men denne gælder jo ikke for spandauer, da h*n ikke er medlem af NNF. Kun den nationale lovgivning.
Mvh. Evelyn

Ps
@ Spandauer.
Hvis du var medlem og der ikke var overenskomst for det arbejdet du udførte, så er der hoved overenskomsten der gælder

Sidst redigeret af evelyn; 12-03-2014 kl. 21:07.
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2014, 16:22   #12
spandauer
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2014
Lokation: Taastrup
Indlæg: 3
Styrke: 0
spandauer er ny på vejen
Kære alle: Tak for deltagelse og svar.
@Evelyn: Det er faktisk ikke et fagforeningspolitisk spørgsmål. Bare: Hvordan er gældende regler for rullende vagter. De kan vel ikke være så forskellige fra fag til fag?
Det er ikke for at køre friløb på andres fagforenings-cykel eller noget lignende. Jeg har gennem mine 45 år på arbejdsmarkedet altid være medlem af de fagforeninger, der havde overenskomsten på mine arbejdspladser.
Som jeg skrev, så er det mit første job i NNF branchen. Jeg har været ansat der som fleksjobber under 3 måneder, og jeg tvivler på at jeg bliver der ret længe eller jeg nogensinde kommer der igen. Der er tilsyneladende ingen der ved om jeg hører under transport, løsarbejder eller andet. Derfor giver det for mig ikke mening at stå i en fagforening under fx NNF i kortere elle længere tid.
@Evelyn: Tak, måske står det i hovedoverenskomsten. :-)
@jjsonn: Tak jeg prøver at spørge jobkonsulenten.
@alle andre: Mit spørgsmål gik udelukkende på gældende regler. Og hvor står det henne. Alle jer, der ikke ved noget om det. Er I søde at lade være med at forplumre spørgsmål/svar.
På forhånd tak

Sidst redigeret af spandauer; 13-03-2014 kl. 16:26.
spandauer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-03-2014, 18:38   #13
dinosaur
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Lokation: Hjemmefra ude på landet
Indlæg: 638
Styrke: 12
dinosaur er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af spandauer Se meddelelser
Kære alle: Tak for deltagelse og svar.
Det er faktisk ikke et fagforeningspolitisk spørgsmål. Bare: Hvordan er gældende regler for rullende vagter. De kan vel ikke være så forskellige fra fag til fag?
Det er netop et fagforeningspolitisk spørgsmål der aftales i de enkelte overenskomster.

Den eneste lov jeg kan komme i tanker om der måske kan regulere spørgsmålet er arbejdsmiljøloven, her er f.eks arbejds- hviletidsbestemmelserne anført.

Mvh. Susanne
dinosaur er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension