K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-11-2009, 10:53   #11
ama
Ved at vænne sig til K10
 
amas avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2009
Indlæg: 16
Styrke: 15
ama er ny på vejen
Prøv at logge på http://tastselv.skat.dk og klik ind på Aktuelle indkomstoplysninger/eSkattekort
Under Indkomstoplysning skal du vælge perioden fra januar 2009 og Fremtidige måneder samt muligheden Indkomstoplysninger mv., detaljeret eller Indkomstoplysninger mv., summeret og du kan så se hvor meget (eller ingen) skat der allerede er svaret af din sygedagpenge.

Håber det kan bringe dig lidt på vej til at finde rede i, hvad der er sket
ama er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 19:08   #12
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det undrer da også mig, da det hidtil mange steder har været sådan, at man trak 60%, hvis der intet skattekort var.

Men jeg har da "hørt i min øresnegl", at SKAT også laver fejl, ligesom kommunerne gør.

Så du må desværre i sving med at holde øje med SKAT også.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 19:04   #13
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Ok der er intet at gøre, de har ikke trukket skat, da jeg ikke på min sygemelding i sin tid, har skrevet at jeg ikke var selvstændig mere. Dette vidste jeg så ikke dengang, så jeg skylder de penge og er sat til at afdrage 450 kr om måneden. Det nye skattekort er ændret og først på Tirsdag ved jeg hvad jeg får i sygedagpenge. Sjovt nok så beregner kommunen jo mine sygedagpenge udfra de sidste regnskabsår. Tænker hvordan de så beregner mine sygedagpenge nu?!
Tak for alle jeres råd og svar:-)
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 19:57   #14
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg faldt over det her, som jeg brugte til at svare i en anden tråd, og så tænkte jeg på dig.

Prøv om ikke du kan finde frem til, hvad det kan komme til at betyde for dig.

Der står en masse oplysninger om netop dine problematikker.

http://www.krifaerhverv.dk/Nyhedsmai...08/Sygdom.aspx

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-11-2009, 21:29   #15
sushjer 1
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 730
Styrke: 15
sushjer 1 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Linuzmor Se meddelelser
Ok der er intet at gøre, de har ikke trukket skat, da jeg ikke på min sygemelding i sin tid, har skrevet at jeg ikke var selvstændig mere. Dette vidste jeg så ikke dengang, så jeg skylder de penge og er sat til at afdrage 450 kr om måneden. Det nye skattekort er ændret og først på Tirsdag ved jeg hvad jeg får i sygedagpenge. Sjovt nok så beregner kommunen jo mine sygedagpenge udfra de sidste regnskabsår. Tænker hvordan de så beregner mine sygedagpenge nu?!
Tak for alle jeres råd og svar
:-)
90% af din indkomst de sidste 3 md. max højstedagpenge sats, som for tiden er 725,- om dagen
sushjer 1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpenge/for meget betalt skat. skou Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 27-02-2013 13:55
Skat! busser24 Alt det andet 1 23-02-2012 15:09
Råd ang. skat Mølgaard Alt det andet 1 06-03-2011 20:46
Skat LUM Dit og Dat 3 28-12-2010 14:21
SKAT kan ikke finde ud af skat zuza Politik og Samfund 2 27-11-2009 01:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension