K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-07-2012, 19:58   #11
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Kiwimor, du fortæller, at du har været tilknyttet Glostrup Hovedpinecenter siden 2005...

...hvad har formålet været ifølge din SB?

Og har man kunnet hjælpe dig på Hovedpinecenteret?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 20:06   #12
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Kiwimor, du fortæller, at du har været tilknyttet Glostrup Hovedpinecenter siden 2005...

...hvad har formålet været ifølge din SB?

Og har man kunnet hjælpe dig på Hovedpinecenteret?
agh .. formålet var at lave en medicin afgiftning ,, lider af rebound hovedpine... det har jeg så prøvet 3 gange nu uden gevinst .. har været indlagt 3 gange til afgiftning , de siger hovedpinen og migrænen bliver mindre på de fleste når de har været igennem en afgiftning..

afgiftningen hjalp lidt i starten , ,men deres psykiater gav mig så også den anden diagnose
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 20:11   #13
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Er glad for at høre, du blev hjulpet lidt, men har det taget 7 år, at komme frem til det resultat?
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 20:19   #14
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Er glad for at høre, du blev hjulpet lidt, men har det taget 7 år, at komme frem til det resultat?
ja min tid i kbh kommune har bare stået stille .. blev indkaldt en gang om året ca , skulle fortælle hvordan jeg havede det osv og så skete der ikke mer ,, der blev aldrig snakket flex eller andet overhovedt??

det er IKKE blevet bedre .. tager stadig for meget medicin for mine smerter , men er lettet over der er kommet en diagnose på mit hoved .. for har hele tiden vidst der var et eller andet galt med mit sind ,har bare ikke kunne sætte ord på hvad det var ?

men ja forfærdeligt at der sku gå så længe før der skete noget.. det var først da jeg flyttede kommune ,at der blevet taget fat i tingene her for man ikke lov til bare rende rundt på en kontanthjælp i så mange år..

så nu venter jeg bare på jeg bliver behandlet på stolpegården , men der kan godt gå op til 18 md sagde hun så der er nok lange udsigter til hvad der skal ske med mig ? hvor mange timer jeg kan arb eller pension ..
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 20:39   #15
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af kiwimor Se meddelelser
ja min tid i kbh kommune har bare stået stille .. blev indkaldt en gang om året ca , skulle fortælle hvordan jeg havede det osv og så skete der ikke mer ,, der blev aldrig snakket flex eller andet overhovedt??

Ja, hæslig kommune - egen sag lå vist i en støvet kælder i Nyropsgade i ca. 5 år - selv Borgerrådgiveren havde umådelig svært ved at få kontakt!

Selv den mest simple lovgivning - fx. aktindsigt - overtrædes gerne!


det er IKKE blevet bedre .. tager stadig for meget medicin for mine smerter , men er lettet over der er kommet en diagnose på mit hoved .. for har hele tiden vidst der var et eller andet galt med mit sind ,har bare ikke kunne sætte ord på hvad det var ?

Enig, altid godt at kende årsagen til noget, især sygdom.

men ja forfærdeligt at der sku gå så længe før der skete noget.. det var først da jeg flyttede kommune ,at der blevet taget fat i tingene her for man ikke lov til bare rende rundt på en kontanthjælp i så mange år..

Det er ikke blot forfærdeligt, men helt og aldeles uacceptabel! Dertil pligtforsømmelse og ikke legalt!

så nu venter jeg bare på jeg bliver behandlet på stolpegården , men der kan godt gå op til 18 md sagde hun så der er nok lange udsigter til hvad der skal ske med mig ? hvor mange timer jeg kan arb eller pension ..
Én ting er sikker - det er rigtig, rigtig godt, at du ikke længere er bosat i Københavns Kommune :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2012, 21:25   #16
kiwimor
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2011
Lokation: herlev
Indlæg: 108
Styrke: 13
kiwimor er ny på vejen
1000 tak for dine mange svar er helt ny i denne verden , da jeg bare har rendt rundt i men egen verden og ikke orkede at kæmpe den kamp alene . ikke noget hjælp og hente i kbh kommune (

tror jeg kommer til at bruge denne side rigtig meget .. i virker som nogle der virkelig har styr på tingene
kiwimor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension