K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-07-2010, 09:50   #1
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Question Anbefaling af reumatolog i Kbh.s området?

Reumatolog i KBH.?

--------------------------------------------------------------------------------

Hej herinde.
Da jeg er nødt til, at få dokumentation på min nedsatte arbejdsevne i forhold til mine rygproblemer/højre arm, vil jeg gerne høre om nogen har kendskab til flg. reumatologer: Kirsten Lyngberg, Østerbro,
el. Hanne Kunse Christensen, Kbh.K.
Alle nye røntenbilleder og uldtralyd af højre skuldre albue og enkelt MR- scanning fra 2004 (nakke) er på plads, men tidl. vurdering af arbejdevne er min. fra 1980'erne og mine skavanker har udviklet sig yderligere siden, og pt. sygemeldt siden efteråret 2009.
Foretrækker langt at jeg finder en reumatolog end at Sygedagpengeteam anviser én pga. dette dokument af nyere dato mangler, som dokumentation i min prak. læges indsendelse af statusrapport, som efterspørges af dem.
Kan nogen hjælpe, har søgt og læst samtlige tråde ang. tidl. skriven omkr. reumatologer. Samt søgt på nettet.
Mange hilsner Gunvor
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 00:38   #2
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
hej

Jeg har været hos Henning Bliddahl...Han er tilknyttet Frederiksberg Hospital og har også klinik v nørreport station (kan ikke huske hvad vejen hedder desværre)


held og lykke
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 09:28   #3
kathleen
Føler sig hjemme på K10
 
kathleens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2006
Lokation: Greve
Indlæg: 36
Styrke: 19
kathleen er ny på vejen
Smile

Min læge mener at Frederiksberg hospital er førende på området pt. meeen de er ved at lukke og tager ikke patienter! Vi undersøgte det nemli og blev henvist til amager? Så den klinik ved nørreport lyder lovende synes jeg
kathleen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-07-2010, 12:40   #4
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Fillemusen.

Hvordan gik det med Henning Bliddahl? Var det i forhold til arbejdsevneudtalelse du var hos ham?

Til Kathleen: Jeg har fundet ham på nettet: Nørre farigmagsgade 33. st., men ingen telefonisk henvendelse, hvad dette så betyder! Forsøger at kigge nærmere på dette.

Mange hilsner
Guvnor
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-07-2010, 18:54   #5
fillemusen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2009
Indlæg: 102
Styrke: 15
fillemusen er ny på vejen
Hej

Jeg har været hos Henning Bliddahl 3 gange...

Med en arbejdsskade i armen (til erstatningsbrug)

Jeg fik konstateret fibromyalgi af ham

Og så har jeg fået lavet speciallæge erklæring i fobindelse med fp søgning,jow arbejdsevne(blev henvist af kommunen til ham)

Super behagelig mand,og han er meget omhyggelig,og virker dygtig.

Syntes jeg ringede og bestilte tid hos ham...men har også mailet på et tidspunkt (sorry,husker ikke så godt)

Mvh fillemusen
fillemusen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reumatolog i Århus - anbefaling nilla Dit og Dat 4 10-07-2013 19:02
Anbefaling af Reumatolog missjane Den nyttige viden vi alle har 1 19-05-2011 13:31
Anbefaling af reumatolog i Kbh/nordsjælland Bella67 Alt det andet 6 17-05-2011 13:21
SOS Mors-Thy området... kiskada Dit og Dat 4 09-08-2010 23:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension