K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-07-2010, 10:31   #1
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Question Reumatolog i KBH.?

Hej herinde.
Da jeg er nødt til, at få dokumentation på min nedsatte arbejdsevne i forhold til mine rygproblemer/højre arm, vil jeg gerne høre om nogen har kendskab til flg. reumatologer: Kirsten Lyngberg, Østerbro,
el. Hanne Kunse Christensen, Kbh.K.
Alle nye røntenbilleder og uldtralyd af højre skuldre albue og enkelt MR- scanning fra 2004 (nakke) er på plads, men tidl. vurdering af arbejdevne er min. fra 1980'erne og mine skavanker har udviklet sig yderligere siden, og pt. sygemeldt siden efteråret 2009.
Foretrækker langt at jeg finder en reumatolog end at Sygedagpengeteam anviser én pga. dette dokument af nyere dato mangler, som dokumentation i min prak. læges indsendelse af statusrapport, som efterspørges af dem.
Kan nogen hjælpe, har søgt og læst samtlige tråde ang. tidl. skriven omkr. reumatologer. Samt søgt på nettet.
Mange hilsner Gunvor
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-07-2010, 12:45   #2
Sonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2009
Indlæg: 84
Styrke: 16
Sonia er ny på vejen
Hej Gunvor.

Jeg har været hos Kirsten Lyngberg, Østerbro,
mht fibromyalgi.

Hvad vil du vide om hende?

Mvh

Sonia
Sonia er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 09:17   #3
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Sonia.

Tusinde tak for svar.
Jeg har brug for en vurdering af min nedsatte arbejdsevne.
Er hun åben og imødekommende, og ikke mindst hvor omhyggelig er hun med en udtalelse på dette område?
Mange hilsner

Gunvor
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2010, 10:34   #4
Hanne.T.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2008
Indlæg: 34
Styrke: 17
Hanne.T. er ny på vejen
Så lige dit indlæg og måtte straks farer i blækhuset
Hun er en kvaksalver og er simpelhen ikke dygtig nok og har ikke et godt ry blandt andre reumatologer.Startede med at gå hos hende med min ryg.Jeg er opereret for diskusprolaps og senere stivgjort i lænden.

Fik så konstateret leddegigt og er meget hårdt angrebet men hun prøver sig bare frem.Der skete først noget da jeg kom ud på arbejdsmedicinsk klinik og overlægen så mine hænder og fødder.hun spurgte mig om hvilken reumatolog jeg gik hos.Jeg svarede kirsten lyngberg. Hun rejste sig op gik hen og ringede og nævte kirsten lyngberg og vupti kom jeg på en rumatologisk afd.

Hun har selvfølgelig skulle besvarre henvendelser fra jobcentret.I hele min sag har lægekonsulenten bare være efter mig forstået på den måde at hver gang han har fået det han har efterspurgt så skulle han have noget nyt.Det var sådan at min sagsbehandler var ved at gå ud af sit gode skin over ham.

fik så forklaringen da jeg fik min arbejdsevnejournal til gennemlæsning at jeg forstod.Hun satte mig i Methotrexat behandling og man spørger da ind til hva det er for noget.Det er en hård medicin og man må ikk edrikke noget alkohold overhovedet.Da jeg sad hos hende havde jeg lige været på en anden kur og var bare så dårlig havde gået og kastet op i 3 uger så lige at skulle tage stilling til ny medicin det havde jeg ike lige overskud til men det fik hun til at jeg takkede nej til medicinen for så kunne jeg ikke feste i sommerhuset.

Det stod jo så i mine papire rigtig godt og det var jo slet ikke sådan at det hang sammen.Du skal tage den anden hende har jeg kun hørt godt om .Det var bare lidt af min historie omkring hende.Idag sidder jeg med en ødelagt hånd takket være hende.Nu er min sag lige blevet afslutte og jeg har fået pension fra 1 sep. og er i den rette behandlig.Glemte lige at hun satte mig i behandlig for urinsyregigt det har jeg aldrig haft det var leddegigten der også sidder i mine tæer.Ej hold dig langt væk fra hende. Hanne
Hanne.T. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2010, 12:59   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej hanne.

Tusinde tak for dit hurtige og uddybende svar!
Og ikke mindst tillykke med den pension, og god vind fremover med din sygdom.

Er der andre der har erfaring med Kunse Christensen og arbejdsevneudtalelse? Eller andre reumatologer?? Høre jeg gerne om disse!

Mange hilsner

Randy
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-07-2010, 14:11   #6
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af gunvor Se meddelelser
Hej hanne.

Tusinde tak for dit hurtige og uddybende svar!
Og ikke mindst tillykke med den pension, og god vind fremover med din sygdom.

Er der andre der har erfaring med Kunse Christensen og arbejdsevneudtalelse? Eller andre reumatologer?? Høre jeg gerne om disse!

Mange hilsner

Randy
Hej Jeg har ikke selv erfaring med Ole Nedergaard. Idrætsvej 101. Hvidovre 36491818. men min søn og veninde og søster har været hos ham og syntes at han er super god:-) så måske et forsøg værd ?

Mai-Britt Det skal mærkes at vi lever
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reumatolog.. diagnoseløs Alt det andet 4 22-06-2012 13:09
Reumatolog Sessa Dit og Dat 3 23-11-2011 21:26
Reumatolog? Tanjuda Alt det andet 14 19-05-2011 15:47
Reumatolog Maja44 Alt det andet 3 16-09-2010 23:51
Reumatolog i Kbh? gunvor Alt det andet 0 13-07-2010 11:12




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension