K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-10-2008, 23:20   #111
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Smile

kl 23:28

Du scroller op. Der finder du medlemslister. Er du med? Hvis ikke skriv det til mig i din tråd. Så kommer der medlemsliste og en masse bogstaver nedenunder, faktisk hele alfabetet.

Så trykker du på musen side 3 og scroller ned i bunden, der står Hyanna. På firkanten ved siden af navnet Hyanna står der PM. Den trykker du på.

Så kommer der en boks op der ligner det du skriver på normalt her på siden. Og så skriver du til mig og jeg kan svare dig. Der er ingen andre der kan se hvad vi skriver til hinanden.

Jeg skriver dette for at hjælpe dig fordi jeg har tænkt mig at give dig et telefonnummer til os for at hjælpe dig.

Hyanna og Viper
---------------------------------------------------------------------------
kl 23:58

Fik begge dine meddelelser.

Check din egen indbakke der står noget vigtigt.

Viper
-----------------------------------------------------------------------------
Kl 01:32

Hyanna, Gav sit telefonnummer til Boy 84 på private meddelelser fordi hun græd snot og Boy 84 ringede og Viper og Hyanna havde en eddergod snak med Boy 84.

Den handlede om hvad han kunne klare, hans nuværende situation og hvad han skulle gøre. Det forstod han.

Vi holder fortsat kontakt med pr. telefon og K10, fordi vi ikke vil have at han bliver tabt på gulvet.

Alt hvad der herefter bliver bragt på Boy 84´s tråd er KUN med Boy 84´s tilladelse: MEN han er meget interesseret i at der ikke er andre der ryger i samme fælde, så derfor har Viper og Hyanna fået meget vide rammer.

Dette vil dog kun ske Med tilladelse fra Boy 84 i HVERT ENKELT tilfælde.

til alle fra Hyanna og Viper.

PS. Boy 84 er en sk... dejlig knægt. men nu er det godt nok sengetid. Godnat til alle for i dag

Sidst redigeret af Hejdien; 03-10-2008 kl. 00:55. Årsag: Tre indlæg er slået sammen (husk man kan redigere i sine indlæg i 6 timer) :)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 00:48   #112
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Til alle på K10

Så er boy 84 på igen.

Vi taler lige nu med ham pr. telefon. han diskuterer nogle problemer med os som vi så prøver at løse. opdatering følger i morgen.

Hyanna og Viper
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 15:27   #113
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Smile

Boy 84 har lige ringet til mig og sammen har vi rettet brevet til sagsbehandleren og anmodningen om aktindsigten til, samt udformet kvitteringer på begge dele. Det er også printet ud!

Det er jeg meget glad for. Nu tror jeg at Boy 84's sag kommer i gang
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 16:16   #114
Vim
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-07 2008
Indlæg: 208
Styrke: 16
Vim er ny på vejen
for jeres indsats.
RESPEKT! for denne verdens hjælpsomme, næstekærlige væsener.
Jeg ved ikke hvad vi andre skulle gøre uden alle disse dejlige mennesker her på k10.
Vim er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-10-2008, 23:10   #115
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Hej Vim

TAK ...TAK ...TAK!

Øøhhh, Hvad skal man lige svare på sådan en besked? Hvis man bare accepterer den bliver man set som en blærerøv, og hvis man siger at det er da ikke noget er man enten en endnu større blærerøv eller alt for beskeden for sit eget bedste.

I Hyannas og mit tilfælde er vi selvfølgelig nogle endnu større blærerøve. Nå, ehhmm,

Nej oprigtigt talt så varmer sådan en udmelding helt vildt meget, for vi føler faktisk ikke at vi slår ordentligt til. Men det er så også lidt , for et eller andet sted så bliver man bange for at det kan man ikke leve op til, pg et andet sted må man så sige: Jamen hvad med alle de andre ildsjæle her på K10 som giver alt deres overskud og tid og næstekærlighed?

Nej, jeg tror egentlig, som Viper fik besked på af en anden ildsjæl, at jeg vil sige til alle som Viper, Hejdien, Buster, Huldra, Flemming Leer, Vim og GUD VED HVOR MANGE ANDRE (og så åbenbart mig selv): Gå ud og se jer selv i spejlet. Den person der kigger tilbage er netop en sådan ildsjæl.

Det som sagen i virkeligheden handler om er at Boy 84 VIRKELIG har brug for hjælp.

Kærlig hilsen Viper og Hyanna

UUUPPS! Øøhh, jeg kom vist til at bruge Vipers sted igen. He he
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2008, 22:13   #116
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Boy har bedt os ringe her til aften, hvilket vi naturligvis gjorde.

Vi har talt med boy et godt stykke tid, fordi boy har det rigtig dårligt.

Kontakten er dog rigtig god, og tilliden voksende på begge sider

Boy har haft det så dårligt, at han ikke har kunnet aflevere de begæringer om aktindsigt samt brev til sagsbehandler siden jeg havde telefonisk kontakt til ham i fredags, hvor vi fik gjort det hele færdigt.

Vi har sagt til boy 84, at vi tager det i det tempo, som han kan, for vi synes jo det er flot, at han kan ringe, når han har det så dårligt

Vi skal nok holde jer updated Viper og Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2008, 00:41   #117
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
WOW seriøst her sidder man og får tårer i øjenene over alt den hjælp i giver en person

Det er virkelig flot i har overskud til, og hvor er det dejligt der findes så søde og dejlige mennesker i dagens Danmark.

I må virkelig være gjort af et utroligt stof.
Til Boy han er heldig og have jer der hjælper ham.

Knus Lone.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2008, 01:30   #118
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hyanna nu kan jeg (selvfølgelig ) ikke lige huske hvad det er for en kommune som Boy kommer fra, men i skal vide at der er mulighed for at få de papir afsted alligevel , forstået på den måde at en mail (som man kan dokumentere er sendt af sted ) også er gang bar både når man søger aktindsigt og når man sender en klage ...

Det vil sige at for at der skal komme lidt skred i hans sag (som jo er ret vigtig som jeg læser det ) så skal han have dem af sted, han kan sende både aktindsigt og klage over mail til borgmester , sagsbehandler og borgerservice (som skal sørge for at de kommer frem til de rigtige steder ) og så skal han bede om at få en kvitterings mail fra dem (bare for en sikkerheds skyld ) grunden til at vi anbefaler at man går op og aflevere dem og får kvittering er for alle sikkerheds skyld ,men der vil altid være nogen der ikke magter det og det skal deres sag jo ikke trækkes i langdrag for , så prøv at høre ham om ikke det kunne være en ide at sende det via mail (det gjorde jeg selv og det var der ingen problemer med, fik min aktindsigt ti dage senere )

Godt at i magter at hjælpe ham så meget , det er enormt opslidene og ikke mindre når det er så ungt et menneske man fatter slet ikke at kommunerne vil være sig selv bekendt , og mange gange oplever man da også at når man skriver til borgmesteren (evt med kopi til hele kommunalbestyrelsen) så sker der noget....

Håber der snart sker noget godt for ham, men i hvert fald har han da fundet jer så han ikke er så alene om tingene mere og det er en kæmpe ting når man står midt i det hele...

Med venlig hilsen
Hejdien
  Besvar med citat
Gammel 07-10-2008, 10:05   #119
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Sidder også og bliver helt rørt over jeres måde at være på og hjælpe en der har det dårligt

Tænk hvordan verdenen og Danmark ville se ud, hvis politikkerne( de højere magter ), kommunen o.a bare gjorde det samme for medmennesker og ikke bare lover en hel masse til valg og så glemmer det når valget er overstået

Jeg tager hatten af for jer og sender jer et, nej mange

Håber på det bedste for alle

K.h Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-10-2008, 21:49   #120
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Wink Hej Boy 84.

Jeg er på lige nu, og har skrevet en lille privat besked til dig. Gå op i højre hjørne og kig under private meddelelser, og kig så under denne. Læs den og tænk over om du vil svare os. Vi skal nok holde øje opg svare.

Hyanna og Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension