K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2012, 09:03   #1
nielsen69
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-12 2011
Indlæg: 65
Styrke: 13
nielsen69 er ny på vejen
sagsbehandlers udtalelse

hej

jeg skal til møde i morgen med sags behandler, hun bliver ved med at spørge hvad det er der sker for mig, når jeg ikke kan arbejde mere end det jeg kan.

hun har kommet med følgende udtalelse:

baggrunden for at jeg spørger til, hvordan du har det , og at jeg spørger om, hvad du tænker om din fremtidsmæssige fremtid, er for at finde ud af, hvordan du oplever din situation og om oplevelsen ændre sig i forløbet. hvordan du forholder dig til situationen,, mener jeg er meget virgtigt for din funktionsevne og ift fremtid både privat og arbejdsmæssigt.

hvad vil i gøre i min situation ?

er ude i anden virksomheds praktik, i 1 kunne jeg holde til ca 10 timer, i 2 kan jeg også holde til ca. 10 timer, startede i midt juni, blev forlænget fra 3 august til 30 spetmeber, og tror at de vil forlænge igen, tror at de vil prøve at forlænge indtil det nye år..

sb giver udtryk for at min lidelse ikke umiddelbart ser ud til at kunne føre til bevilling af førtidspension da hun forsøger at formidle kommunens praksis på pensionsområdet.

lider af invaliderende tinnitus og lydfølsomhed og arvæv på trommehinden. i den neuro psykologiske undersøgelse de fik lavet, er konklusionen at jeg med massiv støtte, skånehensyn, hjælp og mange pauser max ville kunne have svært ved at holde til 2-3 timer pr dag.

hilsen
nielsen 69
nielsen69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 11:01   #2
Te-pigen
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2011
Indlæg: 532
Styrke: 13
Te-pigen er ny på vejen
Det jeg oplevede de gange jeg fik det spørgsmål er at de prøver at finde ud af om man mener tingene ændre sig i ens egen opfattelse at ens situation, nok fordi de håber man finder ud af at man kan klarer mere jo længere i forløbet man er kommet.

Men jeg holdt konsekvent fast i at jeg ikke fik det bedre og det blev ved med at være det samme, og så måtte de jo til sidst bide i det sure æble og accepterer at jeg bare ikke kunne præsterer mere end jeg gjorde.

Så du skal blive ved med at svare det samme... at du ikke får det bedre og du altså ikke kan mere end du allerede gør.

Held og lykke
Te-pigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2012, 12:50   #3
nielsen17
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Lokation: vejle
Alder: 56
Indlæg: 160
Styrke: 13
nielsen17 er ny på vejen
[QUOTE=nielsen69;241725]

.

hun har kommet med følgende udtalelse:

baggrunden for at jeg spørger til, hvordan du har det , og at jeg spørger om, hvad du tænker om din fremtidsmæssige fremtid, er for at finde ud af, hvordan du oplever din situation og om oplevelsen ændre sig i forløbet. hvordan du forholder dig til situationen,, mener jeg er meget virgtigt for din funktionsevne og ift fremtid både privat og arbejdsmæssigt.

Hej Nielsen69

Måske er det fordi hun skal have en forståelse af, hvad der gør at du ikke kan arbejde !
altså hvad det er der er bedre i dit hjem end på arbejde.?
Hvilke ændringer kan de gøre for at dit arbejde kommer til at være som i dit hjem. ?
Hvis de nu kunne lave nogle ændringer på din arbejdsplads som kunne få dig op i tid så vil de jo det

Med hensyn til pension; så tror jeg godt at alle der ikke står med den ene fod i graven godt kan glemme det Vi er så tæt på den nye reform nu at alle der kan trækkes til 1/1 bliver det!!

Held og lykke i morgen
nielsen17 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lægelig udtalelse Nedslidt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 13-05-2013 17:43
Er der nogen der vil læse min sagsbehandlers konklussion minismandag Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 12-03-2013 07:55
En sagsbehandlers opgave? Kid2 Alt det andet 19 31-08-2012 15:41
Udtalelse Olsen22 Spørgsmål ang fleksjob 1 12-01-2012 18:52
sagsbehandlers (u) kompentence knudsen Alt det andet 0 18-11-2008 17:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension