K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2009, 00:01   #11
BirgitteSonne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2009
Indlæg: 3
Styrke: 0
BirgitteSonne er ny på vejen
Tak for svar

Kære alle, der har svaret på min forespørgsel!

Mange tak til jer, der tog jer tid til at fortælle - enten her eller i beskeder direkte til mig. Jeg leder pt ikke efter kilder, men det har været godt at få prøvet nogle teser af, og et par af jer rammer præcis ned i den problematik, jeg tager op. Jeg kan desværre ikke fortælle meget om min artikel lige nu - meget kan endnu nå at ændre sig - men jeg forventer at få den publiceret i starten af januar, og jeg tror, at I vil finde den ret interessant. Jeg ligger et link til den herinde, når den er klar.

Mange hilsener Birgitte
BirgitteSonne er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
§17 og jobplan. Maj-Britt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 30 03-06-2012 12:11
Jobplan udarbejdet - uden min viden?!?!? MIN Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 26 14-03-2012 17:21
Kan de forlange aktivering uden noget formål?? giraffen Alt det andet 15 16-06-2011 21:48
sygedagpenge stop 3 uger tilbage i tiden uden partshøring og uden afgørelse Miz Alt det andet 5 20-10-2010 19:26
Jobplan... Multe Spørgsmål ang fleksjob 6 26-11-2009 22:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension