K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-11-2009, 21:29   #11
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Hvis en person, som er ansat på kommunen, modtager noget, som retteligt skulle have været til en anden, så har vedkommende pligt til at aflevere det til rette vedkommende.
Det ved jeg godt Trold, men du ved sikkert lige så godt som mig at kommunerne ikke altid overholder det de skal, så hvorfor overholde det her? De har jo pligt til så meget som de ikke gør

Men rådet var nu altså mest tænkt som at sikre sig at mailadressen er korrekt og ikke bare ender ude i cyberspace og aldrig når frem... OG at den når frem med det samme til rette vedkommende og ikke først skal cykle rundt i huset og der skal bruges tid på at finde ud af hvem rette modtager er.
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-11-2009, 21:55   #12
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hla72 Se meddelelser
Det ved jeg godt Trold, men du ved sikkert lige så godt som mig at kommunerne ikke altid overholder det de skal, så hvorfor overholde det her? De har jo pligt til så meget som de ikke gør
Åååh jo.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-11-2009, 11:41   #13
Anne.o
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: Viborg
Indlæg: 13
Styrke: 17
Anne.o er ny på vejen
Nu har jeg så fået et svar på den mail jeg sendte i går, og nu kan jeg godt få det personlige møde jeg har bedt om.

Måske det er fordi at jeg også har sendt den samme mail til fagforeningen, eller også vil hun bare have lov til at jorde mig inden hun tager mine penge..

Anne
Anne.o er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 11:59   #14
Anne.o
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: Viborg
Indlæg: 13
Styrke: 17
Anne.o er ny på vejen
Så er alle mine sagsakter kommer, også er det jeg undre mig over om det er normalt at sagsbehandler får tingene skrevet så det er til deres fordel, og ikke det jeg har sagt..?

Anne
Anne.o er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 12:31   #15
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Jeg synes du skal skrive den mail til sagsbehandleren. I sin tid gogglede jeg ressourceprofilen og fandt ud af, hvordan sådan et samarbejde egentlig skal foregå, og det skal netop foregå i en fremadrettet proces i en dialog med borgeren. Desuden stod der også, at det aldrig måtte foregå hen over hovedet på borgeren. Dette satte jeg ind i min mail til dem, og det hjalp. Det er ikke meningen at de egenhændigt skal sidde og udfylde profilen.



gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 13:19   #16
Anne.o
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: Viborg
Indlæg: 13
Styrke: 17
Anne.o er ny på vejen
Jamen det her er ikke i min ressurceprofil, men en bemærkning til at hun har haft ringet til mig. Hun skriver at jeg ikke har besluttet om jeg vil opereres endnu da jeg er i tvivl om effekten af en operation.. Det jeg sagde til hende var at til marts ville lægen tage stilling til om en stivgørende opration af ryggen ville være noget der kunne hjælpe mig, og at der ikke på nuværende tidspunkt kunne gives en garanti for at en sådan opration kunne hjælpe.

Anne
Anne.o er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 14:31   #17
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Anne.o, må jeg have lov at spørge hvad der er galt med din ryg, siden der er tale om en stivgørende op?
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 14:44   #18
Anne.o
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: Viborg
Indlæg: 13
Styrke: 17
Anne.o er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trold Se meddelelser
Anne.o, må jeg have lov at spørge hvad der er galt med din ryg, siden der er tale om en stivgørende op?
Jeg er blevet opereret for en diskusprolaps, men mine smerter i ryg og ben er ikke forsvundet.
Anne.o er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-11-2009, 21:09   #19
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anne.o Se meddelelser
Jeg er blevet opereret for en diskusprolaps, men mine smerter i ryg og ben er ikke forsvundet.

OK, jeg var bare nysgerrig efter om du havde det samme som mig (fremadglidning af lændehvirvel), så kunne vi have udvekslet meninger og erfaringer.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-11-2009, 02:00   #20
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Anne.o Se meddelelser
Så er alle mine sagsakter kommer, også er det jeg undre mig over om det er normalt at sagsbehandler får tingene skrevet så det er til deres fordel, og ikke det jeg har sagt..?

Anne
Ja ja da det er ganske normalt

Også derfor at det kan være en god ide at når man skriver en mail til sagsbehandler som du nu har gjort , så kan man referere til telefon samtale hvor man skriver ...

ved samtalen i telefon den og den dato gjorde jeg dig opmærksom på at bla bla bla (det du mener er blevet sagt ) tillige bad jeg om en samtale hvorpå du sagde bla bla bla .. og du skriver det du mener hun sagde ...

Og så skriver man hvad der ellers er .. har man ikke nogen digital signatur og skal af sted med en sådan mail kan man ud over at sende den til sagsbehandler , sende den som cc til sig selv så er det dokumentation for at den er sendt ...

og så beder man om at mailen ligges i ens sag på den måde er der ikke senere tvivl om at man ikke lige opfatter den samtale ens ..

Held og lykke med dit møde
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hjælp !!! til mail fra kommunen !!!!!!! henningv Alt det andet 30 07-11-2011 09:16
Hvad F stiller man op når ingen svare en på ens sendte mail til kommunen? Indiansummer Alt det andet 11 18-10-2010 08:36
K vil have politiet ind i mail-sag buster Politik og Samfund 0 25-09-2010 11:51
Mail til SF Maj-Britt Politik og Samfund 26 01-11-2008 20:17
Hov mail fra DF Hejdien Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 16-09-2007 21:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension