K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2009, 21:06   #51
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej !
Det skulle ikke undre mig at du ifølge EB lider af en eller anden vandvittig personligheds forstyrelse,det har alle andre jeg har været i kontakt med vedrørende besøg hos EB..
Den der med forkert medisin er også lige i øjet..Hun havde den frækhed at kontakte min læge og ellers prøve at overbevise min læge om at jeg kun havde haft en nerve i klemme..Blev ramt af tci eller mindre blodprob..
Derudover sagde hun at jeg skulle op i dobbelt dosis af lykkepiller..
Jeg lider af ptsd pågrund af mange forskellige traumaer..Lykkepiller virker ikke på dette..Så jeg har hele tiden fået truxal for at dæmpe angsten.
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 23:34   #52
JKH
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 24-07 2008
Indlæg: 7
Styrke: 0
JKH er ny på vejen
Tag altid en bissidder med

Hej Allesammen!

Jeg var også hos Eva Blach i april 2007, og det er ikke noget man sådan ligge lægger bag sig.

Jeg kan kun på det kraftigste opfordre folk til at optage samtalen og tagen en bisidder med. Eller simpelthen sige pænt nej tak til denne psykiater.

Skulle der være nogel som har en lydaftalgelse af et besøg ved Eva Blach, ved jeg at Kurttrold er meget interesseret i at høre den. Hun er bindeleddet for mange af os som har været hos EB.

Klage kan man jo ikke, men måske ville det hjælpe lidt hvis vi havde lidt lyd på.

Står du og skal til EB kan vi også være behjælpelige med noget optage udstyr.

Knus og kram

JKH
JKH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 23:36   #53
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
God ide JKH som jeg forstår det i eb tråden så nægter eb folk at have bisidder med og at optage samtalerne så optag uden at oplyse det og ikke mindst hav loven om bisidder med i hånden .. .

Hvis hun så nægter at tage en samtale hvor der er en bisidder med så må det være hende der har samarbejdsproblemer og kommunen kan ikke lukke kassen fordi man holder på sin ret til at medtage en bisidder
  Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 01:15   #54
ama
Ved at vænne sig til K10
 
amas avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2009
Indlæg: 16
Styrke: 15
ama er ny på vejen
Hvis nogen skulle være i tvivl, så er det lovligt at optage samtaler hemmeligt, såfremt man selv er del af samtalen.

Se straffelovens §263 stk 1, 3)
http://www.socialjura.dk/index.php?i...dc6ea281#18327
hvor det nævnes hvad der straffes og dermed også at man ikke straffes, når man selv deltager i samtalen på lovlig vis.
ama er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 18:49   #55
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hejsa.

Ja lidt siden jeg har svaret men alt det med Eva Blach har taget meget af min energi og ressourcer.

Jeg havde optager med men da jeg er en forfærdelig klovn til den slags lykkes det mig ikke at få startet den korrekt, så f....osse.
Jeg ville så gerne have haft hendes måde at være på båndet for hun taler både irettesættende og nedladende til folk.

I min konklusion fra hende fejler jeg intet fysisk? men jeg har en depression som skal behandles med antridepressive medicin.
Jeg fejler en hel del fysisk og til det psysiske skal siges at jeg har en krisetilstand(kronisk) som antidepressive midler ikke hjælper i mod.

Jeg er utrolig rystet over at det er tilladt at behandle syge mennesker på den måde. Kommunen er velvidende om hvad der foregår og alligevel sender de den ene klient efter den anden til EB.
EB har kun klienter for kommunerne og på dette skovler hun mange penge ind, men god forretning for kommunerne da hun jo skriver det de gerne vil høre.

Rapporten fra EB fylder 10 sider og mine rettelser til rapporten fylder 6 sider, dette siger lidt om hvor mange fejl der reelt er i den.

Jeg har skrevet både til borgmester og socialrådmanden, desuden har jeg kontaktet HK som forhåbentlig hjælper mig.
Om det så er det sidste jeg gør så skal EB have en over næsen, og det samme skal kommunen.
Jeg finder det helt grotesk at kommunerne kan få lov at sende en til en psykiater som har det ry EB har og hun så hverken har overenskomst med den ene eller den anden. Dette burde ikke kunne lade sig gøre-
Alle vore rettigheder som sygemeldte falder jo bort.

I andre der har fået en rapport/konklusion som ikke passer, hvordan er det gået jer?
Hvor meget lytter kommunen til det der står? og hvor meget tæller sådan en rapport hvor kun halvdelen er sandhed??

MVH CHNEVIDE
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 18:50   #56
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Til dig Kurttrold.

Så giver du bare lige et prej hvis du mangler en til at stå frem og fortælle sin historie:-)

MVH CHNEVIDE
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 22:38   #57
kurttrold
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-04 2008
Alder: 65
Indlæg: 150
Styrke: 17
kurttrold er ny på vejen
Hej!
Din klage skal du gøre opmærksom på skal ligge i din sag..Den skal de tage hensyn til...I mit tilfælde var min læge temmelig rystet efter hun havde talt med EB i telefonen min læge var overhovedet ikke enig med fru Blach og hendes vudering af mig..Iøvrigt var fru B mere klog end min læge og vidste bedre end egen læge hvad jeg fejlede..Efter Eb mening ingen ting der var til hindre for,at jeg meget hurtigt efter besøg hos hende ville sige et job på 37 timer..Jeg skulle bare have den rigtige medicin og i en dobbelt dosis antidepresiver..

Min læge ringede og talte med kommunens lægekonsulent og sagde at hun var meget uenig med psykiater og hendes vudering af mig.
Dette blev noteret i lægekonsulentens papir..
jeg forlangte en seccond opnion hvilket jeg fik fra social medisinsk enhed dette var dog kun en papir vudering idet de ikke ville tale med mig da jeg havde været hos speciallæge,,"De holder jo sammen".
Denne papirvudering gik på psykolog vudering hvilken vudering jeg var 100% enig i men samtidig tog de brudstykker fra Eb erklæring..Den var dog noget bedre end EB..

idag er jeg tilkendt fleksjob med 20 timer pr uge..
kurttrold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 22:13   #58
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Får E.B.s fejlagtige udtalelser konsekvenser ?

Som svar på spørgsmålet om hvad det kan komme til at betyde for ens sag ved jeg ikke helt endnu...(har også været til undersøgelse hos E.B.i 2008)

Men...i forbindelse med sidste besøg hos min soc.rådg. bad jeg om sagsindsigt, vi er i færd med at runde resourche profilen af...jeg ser til min overvældelse, at hun (socialrådgiveren) kort beskriver min arbejdspraktik og min jobagents bemærkning desangående... i forlængelse af dette står: "'Mit navn' har en gennembribende personlighedsforstyrrelse, der medfører problemer med kommunikation og social kontakt "

Problemet for mig er at man tror at dette "faktum" enten kommer fra praktikstedets chef eller jobagenten.Og det gør det ikke.
Det er et citat af Eva's sciencefiction om mit liv og min person.

Jeg beder min soc.råd. anføre citatets ophavsmand...det skal ikke skade min søde jobagent el. chef...de har støttet mig ud over al forventning (tak)

Jeg har på mandag, når jeg skal til samtale en udtalelse med fra praktikstedet fra min chef, hvori der står:... at jeg har et åben væremåde...at deres 'kunder' på stedet har mødt en en venlig og kompetent person, der har fin fornemmelse for folks forskellighed og evner at guide så godt som alle.
Chefen udtrykker iøvrigt begejstring for samarbejdet.
Jeg er ham dybt taknemmelig for de rørende ord. Jeg fik faktisk flere personlige breve med hjem den dag jeg rejste fra kollegaer der udtrykte deres personlige glæde for vores inspirerende samarbejde.

Så et er virkelighed noget andet sciencefiktion.

Morsomt nok kan E.B. få job på E.B. hvis hun skulle ønske at fortsætte resten af sine dage med at skrive løgne der provokerer folks indre svinehund.
Så er hun da ikke helt tabt bag en vogn, har man hendes specielle evner er der altid nogen der kan bruge en...det er jo positivt !

Jeg har allerede skrevet til kommunen og bedt om at få det lagt i min sag, at jeg ikke anerkender hende som læge, at to simple grunde. Hun har overtrådt lægeløftet og lægeloven...og så er man bare ikke læge.
Ideer til E.B.s fantasier kommer skam ikke ud i den blå luft...de er skrevet af efter tidligere sagsbehandleres reaktion på min væremåde...en soc.rådgiver skrev i min resourceprofil
Klienten har en ond personlighed

Jeg sagde til hende...Det fortæller mere om dig end mig...og det det viser er så pinligt og flovt at jeg sidder her og skammer mig over dig, på dine vegne.
Og det har du lagt navn til ?
For min skyld må du gerne lade det stå...jeg føler mig ikke personlig ramt...men tænk på at andre senere skal læse denne resourceprofil og hvad den udtalelse går ved dit navn og din ære...eller mangel på samme.
Enhver socialrådgiver med respekt for sin egen proffession ville holde sig indenfor sit eget erhvervs område og ikke begynde at lege amatør-psykolog, det kan nemlig antyde et dække over manglende kompetance indenfor dit eget erhverv...og det er jo noget du snarere burde forsøge at skjule ...syntes du ikke ?
Og så stirrede jeg hende dybt i øjnene.

I det skjulte sad og jeg tænkte jeg hellere måtte leve op til hendes ord...synd at skuffe hende helt ikke ?

Kontakt mig til hver en tid...jeg supporter ethvert tiltag der kan forhindre hende i at skade andre i fremtiden.

Kærligst
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-12-2009, 23:23   #59
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
får udtalelserne konsekvenser?

Ja, det vil det da kun kunne - husk formålet....det er at stemple ikke hjælpe.

Kommunen har jo valgt dette og det er bestilt arbejde - som desværre bliver udført. Det ved socialrådgiveren, alle ansatte kunne vel sige fra? Ellers ændres det ikke. Det er falskt spil. Helt forudsigeligt ellers ville de ikke bruge hende. Ingen stiller spørgsmåls tegn om det er EB der er psykopat...eller digter....dygtig.

Som jeg tidligere skrev har jeg i tidernes morgen oplevet fuldstændig tilsvarende blot med en Psykolog. Man skal jo ikke stille op til den slags der er intet at gøre bagefter. Det er godt der er debat herom - men ingen vil tro en hvis de ikke selv har oplevet det. Og det smerter helt ind i sjælen for altid, det er et misbrug af tillid af værste modbydelige slags.

Sidst redigeret af Ametyst; 05-12-2009 kl. 23:33.
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Psykiater Lonnie Alt det andet 1 21-10-2012 23:08
Er det alm for en psykiater? Snøften Alt det andet 35 12-07-2011 19:48
Psykiater m.m. Pixeline Alt det andet 2 03-07-2011 22:31
Syg psykiater Hanna Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 18-11-2010 23:04
Psykiater? Carmen Spørgsmål ang fleksjob 6 15-11-2010 10:35




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension