K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-12-2009, 02:36   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Dårlig behandling skal du klage til den øverste chef over og det er borgmesteren og så send den kopi til samtlige kommunalbestyrelses medlemmer og hvis din chef er hendes overordnet så til ham også og en kopi til hende...

man skal ikke have særbehandling fordi man er i familie med chefen men man skal bestemt heller ikke behandles dårligere ..

Din onkel må erklære sig inhabil efter den klage og hans underordnet eller en anden må tage over
  Besvar med citat
Gammel 11-12-2009, 02:48   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er kun en at klage til hvis man vil klage over en medarbejder på kommunen og det er til borgmesteren og kommunalbestyrelsen...

De fleste mennesker har det ikke specielt godt ved at skulle have hjælp igennem dette system...

De fleste mennesker ville 10 gange hellere kunne klare sig selv igennem et arbejde som alle andre...

Men nu er systemet indrettet sådan at hvis man står med problemer og ikke kan klare det selv...ja så kan man få hjælpen igennem det system man faktisk har betalt til over sin skat...

Jeg kan kun give dig ret i at en person som opfører sig som din sagsbehandler åbenbart gør...ja vedkommen burde ikke have et job som indebære at han/hun skal have kontakt til andre mennesker og specielt ikke til mennesker med problemer...

For det er da helt rigtigt at det eneste der kommer ud af det er at syge mennesker bare bliver mere syge...

Det er en af grundene til at man skal huske på at det ikke er en selv som der er noget galt med...og at man ikke er den eneste de taler sådan til...

Dem der opfører sig sådan har et så forkvaklet menneskesyn så de ikke engang aner hvad det er de laver..

Så husk...hvis du skal klage...at det er borgmesteren og kommunalbestyrelsen du skal gøre det til..http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=5840
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2009, 08:23   #13
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jelle Se meddelelser
Vedr. klagen.
Min onkel er chef på jobcentret, og eftersom vi har samme efternavn, så ved hun, at jeg er hans niece. Desværre.
Jeg HAR henvendt mig til ham i desperation, men da han er min onkel, vil han helst ikke blande sig- både som privatperson og som chefen. Dette blev jeg selvfølgelig dybt skuffet over, men jeg må respektere hans holdning og valg.
Føj for et konfliktsky paphoved.
Ja du må meget have mig undskyldt, men det er da i orden, at han kan se, at han kan være inhabil, men så bør han da lade en anden i forvaltningen tage sig af din klage, for selv om du er hans niece har du nøjagtigt de samme rettigheder som alle andre.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kissmeyer fra Ikast - en evig debat 5dia Politik og Samfund 1 08-03-2011 13:02
De kæmper for os svage og syge hobby4me Politik og Samfund 1 19-09-2010 11:10
Evig" aktivering/gratis arbejdskraft helle4 Spørgsmål ang fleksjob 11 17-10-2009 19:13
Fagforening, der kæmper for de syge zuza Et godt link! 3 19-12-2008 14:37
Jeg kæmper for at få ro i mit liv zuza Dit og Dat 3 06-09-2008 21:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension